Ik wil Boa'squote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad van mij heeft veel slangen thuis
Spinnen en slangen niet inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zou overigens geen vogelbekdier in m'n vijver willen, die beesten zijn giftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dus nu moeten we op zoek op al die fora's waar je tot nu toe gepost hebt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik ben
Ja, mijn verschillende identiteiten worden er nu éénquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:
Identiteitscrisis?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Spinnen en slangen niet inderdaad.Spinnen en slangen zijn veel handelbaarder dan een vogelbekdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is maar één site geweest waar ik altijd onder eigen naam gepost heb, de rest allemaal onder een nickquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Bob-B het volgende:
Dus nu moeten we op zoek op al die fora's waar je tot nu toe gepost hebt...
we hebben je door!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, mijn verschillende identiteiten worden er nu één
En je zou het geheim houdenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ja jongens, we praten hier met Osama. Maar Ssssst
google is ur friendquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is maar één site geweest waar ik altijd onder eigen naam gepost heb, de rest allemaal onder een nick
De enige rode golf die ik gehad heb is dat ik middernacht door een golf van rode lichten ben geredenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Bob-B het volgende:
Heb je die rode golf nog?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef Samzz het volgende:
I went wrong, the Devil made me do it *zingt*
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De enige rode golf die ik gehad heb is dat ik middernacht door een golf van rode lichten ben gereden
Waltertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |