bijgewerktquote:
truste basquote:
Go, get 'm girlquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- knuffelt Nath zoals ze nog nooit geknuffeld is
Aaaaahhhhhquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- knuffelt Nath zoals ze nog nooit geknuffeld is
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg Rikketik, is jouw schapendoes ook zo dom?
Dat is niet alleen schapendoes eigen. Onze honden deden het ook (teckels) en ik hoor genoeg andere verhalen over klunsige hondenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:15 schreef Rikketik het volgende:
Uit het vorige topic,
[..]
Ja.Ze doet echt de meest achterlijke dingen. Lopen we bijvoorbeeld over de stoep, is ze even afgeleid en knalt ze vol tegen een lantaarnpaal op. Kijkt ze je ook zo aan van: 'waar kwam die vandaan?
'
En voor de rest is het gewoon een koddig beest. Ontzettend nieuwsgierig ook. Een hobby van haar is om op de stoel te klimmen en uit het raam te loeren naar voorbijgangers. Oh, en ze kreunt. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ze kreunt bij alles wat ze doet.![]()
Houdt misschien ook verband met het feit dat we haar uit België gehaald hebben.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja dat kreunen!![]()
Houdt een beetje het midden tussen knorren en kreunen eigenlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
beetje later geworden dan de bedoeling was
De een doet het meer dan de andere. Ligt misschien aan de bloedlijn? Ik zie in ieder geval heel veel karakterverschillen tussen de verschillende bloedlijnen en dat knorren is er een van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Maar die van jou (?) doet dat dus ook? Ik vind het wel apart altijd. Als ze op haar kussen in de hal ligt (haar vaste slaapplek) heb ik geen zicht op haar, maar aan het kreunen kan ik merken wanneer ze zich uitrekt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Samzz het volgende:
Whoeja, de Utrillo zit nog steeds in het onderzoek
De wat in welk onderzoek?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Samzz het volgende:
Whoeja, de Utrillo zit nog steeds in het onderzoek
jaaajaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ow ja... sorry
De Utrillo is een paard van mijn stage ( Alonso, Utrillo van de Heffinck x Cavalier) Hij loopt nu mee in het najaarsverrichtingsonderzoek van het KWPN om als dekhengst goedgekeurd te worden
Waarom worden er maar zo weinig toegelaten dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Samzz het volgende:
Ja! Niet iedere hengst word zomaar aangenomen. Eerst moeten de hengsten twee voorrondes lopen, waar word bekeken of ze potentieel materiaal zijn. De hengsten die doormogen worden uitgenodigd voor de 70 (!!!) dagen test in Ermelo. Dit zijn 20 dressuur en 20 springhengsten. In die 70 dagen zijn er een stuk of 3 evaluatie rondes waar de hengsten die niet doormogen afvallen.
Die 70 dagen worden ze gereden door testruiters en moeten ze drie gangen laten zien en springen. Van de 40 hengsten zijn er 14 over, 10 springhengsten en 4 dressuurhengsten. En aangezien Alonsje nog meeloopt, uis de kans enorm groot dat hij goedgekeurd word
zie het als america's next top model (oid) de beste blijft (in dit geval blijven) overquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom worden er maar zo weinig toegelaten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |