das wel jammerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We mogen niet meer onbeperkt zuipen
Wat een kutbedrijf. Geef geen feest of doe het goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We mogen niet meer onbeperkt zuipen
Dat zeggen wij dus ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een kutbedrijf. Geef geen feest of doe het goed.
ik heb nog nooit een post van jou gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef ACT-F het volgende:
OMG, deel 93 alweer! Moet je eens voorstellen hoe lang ik er niet ben geweest. Ik sta zelfs in de OP
Schande!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef ACT-F het volgende:
OMG, deel 93 alweer! Moet je eens voorstellen hoe lang ik er niet ben geweest. Ik sta zelfs in de OP
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geledenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog nooit een post van jou gezienmaar lees ook niet alles
Ach, kijk eens hoelang dat lijstje is en hoeveel er hier nog posten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geleden
toen was ik er ook al hoor, maar gaat zo geen belletje rinkelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geleden
keertje tijd om het beetje op te schonen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, kijk eens hoelang dat lijstje is en hoeveel er hier nog posten.
Nee, juist uitbreiden. Tukkers unite!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
keertje tijd om het beetje op te schonen...
Een keertje tijd om dat stomme veel te lange niet of nauwelijks geupdate kaartje uit de OP te gooien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was ik er ook al hoor, maar gaat zo geen belletje rinkelen
[..]
keertje tijd om het beetje op te schonen...
Ze moeten bepaalde punten scoren om te slagen ja. En die punten worden verdeeld over die eisen. Bij springhengsten is dat uitgebreider, want daar komt afdruk, basculeren en landing ook nog bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar alleen hengsten moeten aan die eisen voldoen? Hoe zit het dan met de vrouwtjes?
juist, iedereen die hier niet (regelmatig) post, gewoon uit dat kaartjequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een keertje tijd om dat stomme veel te lange niet of nauwelijks geupdate kaartje uit de OP te gooien.![]()
Merries!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten bepaalde punten scoren om te slagen ja. En die punten worden verdeeld over die eisen. Bij springhengsten is dat uitgebreider, want daar komt afdruk, basculeren en landing ook nog bij.
Merries hebben ook testen ja. Dat zijn gewone keuringen waarbij naar het exterieur word gekeken en er dan predikaten kunnen worden toegekend. Ster, Keur, Prestatie, Sport en Elite, maar daar ben ik nog niet zo in thuis, de merrie moet trouwens een IBOP test lopen om keur te worden. Bij de hengsten zijn Keur en Preferent de enige predikaten geloof ik.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merries!Ik kon er niet meer op komen hoe een meisjespaard heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |