Bij Amical/Amikal? Jur, mijn buurjongen en tevens hele goede vriend, speelt voor Heren 1, om 20:45quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef Fems het volgende:
[..]
inderdaad.
Wedstrijd van heren 1, moeten drie mensen achter de tafel zitten. 1 iemand houdt de 24 seconden bij. 1 iemand houdt de punten bij op papier en 1 iemand houdt de klok bij en de punten op het grote scorenbord.
Dat is tweequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Typisch Hof van Twente
Bij paardspringen zit je met z'n vierenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ze daar 3 man voor nodig zijn
had ik nog niet gedacht
goors nieuwsquote:
hebben ze bier in de sporthal?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Bij Amical/Amikal? Jur, mijn buurjongen en tevens hele goede vriend, speelt voor Heren 1, om 20:45
luie donders daar ook oniequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij paardspringen zit je met z'n vieren
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze bier in de sporthal?
Dat is 3quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
goors nieuws
Nathaliequote:
maarrem Femke moet denk ik in Haaksbergen tafelenquote:
nog veel meer dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 3![]()
Tevens waar ik het meeste voor doe en ook voor schrijf. Vandaar dat ik nooit mijn naam eronder zet
Mwoah, als het een keer landelijk nieuws is dan kan het bij Novum nieuws terechtkomen, maar dat is maar zelden. De belangrijkste 3 had je meteen goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
nog veel meer dan?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef ACT-F het volgende:
* Profiel gecheckt
Dat is toch wel een paar deurtjes verder dan ik dacht
Arme paardquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
Bij paardspringen zit je met z'n vieren
die waren het makkelijkst te vindenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mwoah, als het een keer landelijk nieuws is dan kan het bij Novum nieuws terechtkomen, maar dat is maar zelden. De belangrijkste 3 had je meteen goed
alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |