Ho-ho.... 3+1 hèquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef j0rrit het volgende:
Dit topic maar wat nieuw leven inblazen.
De Toyota IQ. Hoe ze daar 4 mensen in willen vouwen is mij een raadsel.
[ afbeelding ]
Ik rijd de elfstedentocht zelf mee, zoals ieder jaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:57 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx gaat mij spotten met Pinksteren? Elfsteden tocht
als het mooi weer is tenminste..anders blijft ie mooi staan..
ik heb nog niks gepland oidquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik rijd de elfstedentocht zelf mee, zoals ieder jaarOprijden? Ik wil in de laatste groep, 8:30-9:00
Of rijd je al met een andere groep mee?
Als ik dus genoeg geld had ... droomt wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Gloednieuwe orginele nederlandsche Scuderia bij de Shell Ruwiel langs de A2
96-HKB-4
Datum eerste toelating 16-01-2009
Datum aanvang laatste tenaamstelling 16-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland 16-01-2009
Hij blies héél erg hard weg. WAT een GELUID!!
..
Impresie:
Zo balen als dan je foto's mislukken hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef beunhaas96 het volgende:
Met trots wil ik dit met jullie delen. Ik reed afgelopen weekend op de A81 net voor Stuttgart en kwam dit studiemodel van Mercedes tegen. Ik heb even gekeken en het gaat volgens mij, om de nieuwe E klasse die midden dit jaar op de markt verschijnt. De foto's zijn niet geweldig omdat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt maar toch goed gelukt. Overigens is de foto gemaakt met ongeveer met 190 km/h. Wanneer de foto veelvoudig vergroot wordt is te zien dat de belettering op de kofferbak is afgeplakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd baal je dan, maar het is wel leuk dit soort dingen te spotten op de Autobahn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo balen als dan je foto's mislukken hè.. Ik spotte van de zomer een X6 op de Autobahn met dikke bumpers, sideskirts etc. Alle logo's afgeplakt. Was te laat met m'n cam, maar ik vermoed een hele dikke versie van de X6, wellicht een M.
R8 neem ik aan bovenstaande is een niet bestaand model ?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Ik volg deze topics nu al een tijdje en nu had ik zoiets van: nu heb ik ook eens wat te melden
Ik kom terug van sporten en rijd door Koedijk terug naar het sportveld.
Komt daar een leuke sportwagen me tegemoet. Snel mn telefoon pakken om een foto te maken.
Kom thuis, wil de foto openen.... totaal mislukt![]()
Wilde nog vragen om wat voor auto het ging, maar heb hem inmiddels gevonden.
Was een zwarte Audi R10.
Dit model dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gave wagen zeg.....![]()
Waarschijnlijk iemand in het dorp Bergen NH die er 1 heeft.
Nummerbord heb ik helaas niet echt op gelet...
Ik voel je pijn... Op de snelweg heb ik laatst een S8 ingehaald (hij reed maar 100, kon het niet laten er even langs te gaan in de Premacy van mijn oudersquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Ik volg deze topics nu al een tijdje en nu had ik zoiets van: nu heb ik ook eens wat te melden
Komt daar een leuke sportwagen me tegemoet. Snel mn telefoon pakken om een foto te maken.
Uh nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Was een zwarte Audi R10.
Dit model dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topspot!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Was een zwarte Audi R10.
Hij heeft het zelf gezien, dus hij zal het beter weten dan jou lijkt me.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Bullebak het volgende:
R10 bestaat niet eens in een straatversie![]()
Mijnheer heeft gewoon een R8 gezien natuurlijk.
Audi R10 bestaat wel, alleen ziet die er heel anders uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
R8 neem ik aan bovenstaande is een niet bestaand model ?
Klopt. Alleen niet straatlegaalquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef sander89 het volgende:
[..]
Audi R10 bestaat wel, alleen ziet die er heel anders uit.![]()
[ afbeelding ]
En als Audi zoiets maakt.... dan laten ze hem natuurlijk vooral het in het gehucht Bergen rond rijden neem ik aanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezien, dus hij zal het beter weten dan jou lijkt me.![]()
En officieel is er geen straatversie, maar het kan best dat ze bij Audi bezig zijn met één of ander project aangezien de R10 een prachtig staaltje techniek in huis heeft op diesel-gebied.
Kun je trouwens niet even die mislukte foto posten? zodat we misschien kunnen ontdekken wat het wel is?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Was een zwarte Audi R10.
Dit model dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een R8 denk ik zo,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet even die mislukte foto posten? zodat we misschien kunnen ontdekken wat het wel is?
Agree!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef benckendorff het volgende:
Sure dat niemand in bergen een r10 heeft hoor.. Was een r8
Heb je aids in je hoofd ofzo? Vergelijk die foto's van een R8 en een R10 is klaphark.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezien, dus hij zal het beter weten dan jou lijkt me.![]()
En officieel is er geen straatversie, maar het kan best dat ze bij Audi bezig zijn met één of ander project aangezien de R10 een prachtig staaltje techniek in huis heeft op diesel-gebied.
Als jij die bak gezien hebt die je gepost hebt heb je de spot van de eeuw te pakken. Hoop dat je die foto nog hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef DPCKippie het volgende:
De voorkant van een R8 zag er volgens mij toch wel heel wat anders uit dan wat ik gezien heb.
En voor wie Bergen niet kent, er wonen nogal wat multi-miljonairs die aan bijvoorbeeld 1 Rolls Phantom niet genoeg hebben.
Ik heb de foto al van mn telefoon afgegooid. Zal thuis kijken of ik hem nog op mn pc heb staan.
Waarom moet ik foto's gaan vergelijken, domme lul.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Heb je aids in je hoofd ofzo? Vergelijk die foto's van een R8 en een R10 is klaphark.
Elke triangeljosti weet dat een R10 niet in straatversie bestaat, maar blijf jij dat maar geloven hoor, pijplulquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom moet ik foto's gaan vergelijken, domme lul.
Zo lelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, in omgeving Bergen/Castricum woont een mediamagnaat die een oude Bugatti EB110 heeft, misschien heb je die wagen gezien?
(voorbeeldje)
[ afbeelding ]
En jij weet precies met welke concepten/testwagens Audi rondrijdt? DPCKip heeft het verdomme zelf gezien totdat het tegendeel bewezen is, lompe kwalquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Elke triangeljosti weet dat een R10 niet in straatversie bestaat, maar blijf jij dat maar geloven hoor, pijplul
Ik neem aan dat je gewoon probeert te trollen? Zoniet ben je echt behoorlijk verstandelijk gehandicapt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En jij weet precies met welke concepten/testwagens Audi rondrijdt? DPCKip heeft het verdomme zelf gezien totdat het tegendeel bewezen is, lompe kwal
Oké, maar hij begon, en dan ben ik niet te beroerd om daar op te reageren.quote:
http://img.thesun.co.uk/m(...)04ME_384_463312a.jpgquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef DPCKippie het volgende:
Was een zwarte Audi R10.
Dit model dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een mooie exclusieve spotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Alfa Romeo 8C
Moest aardig trappen om een aardige foto te maken.
Slechte gok, je roept maar wat. Daarnaast lijkt het niet op de GT.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:01 schreef Orbis het volgende:
Als ik zou mogen gokken, zeg ik de 5-serie GT. BMW doet volgens mij wel vaker aan die trippie camouflage, en de vorm lijkt wel wat op de GT.
Zou makkelijk kunnen! Luxe is een eis in Dubai... echt wat ik daar allemaal in het wild heb zien rijden!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Dingest het volgende:
Dat is gewoon nog extra luxe: niet alleen word jij gereden in je luxe limousine, ook je Maybach wordt nog eens gereden
Scirocco ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef nerdette het volgende:
> Tof dat dit topic nog steeds bestaat
Kan me er helemaal bij aansluiten
Beetje "OT" - ben vanmorgen over dit vehikel gestruikeld en vroeg me af wat het zou kunnen zijn:
http://www.nerdette.org/gallery/spypics
-> de eerste 2
edit: handiger als ik ff de pics post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee?
Goeie kleur voor 'n R8.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Zou makkelijk kunnen! Luxe is een eis in Dubai... echt wat ik daar allemaal in het wild heb zien rijden!
Hier slecht een kleine selectie
[ afbeelding ]
Absoluut geen Scirocco, die rijdt al op gewoon kenteken rond, waarom zouden ze die dan nog gaan afplakken?quote:
Een Triumph Spitfire!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef Relin het volgende:
En nog een funky karretje die ik zo 123 ook even niet thuis kan brengen![]()
[ afbeelding ]
Plymouth Prowlerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef Relin het volgende:
Afgelopen weekend in Parijs geweest en daar oa het volgende gespot (+ een kanarie gele Aston Martin, een paar Ferrari's en een supermooie oude Rolls Royce *dacht ik*, maar die staan niet op de foto)
Weet iemand wat dit is? Was net iets te laat, zag het ding aankomen, moest toen nog m'n camera uit m'n tas pakken en aanzetten enzo. Gelukkig dat het stoplicht net op groen sprong toen ik m'n camera had gevonden en ik dus nog snel een foto kon maken
[ afbeelding ]
Dat was hetquote:
Wanneer was je er? Ik ben er zaterdag namelijk ook geweest! Heb me ogen uitgekeken daar!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef ForumGek het volgende:
GEvonden, hij stond op Autogespot, ook dit weekend gezien daar dus.
http://spots.autogespot.c(...)15032009130132_1.jpg
whaahahaha je hebt wel gelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 18:05 schreef Faxie het volgende:
Die kont doet me aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
En de rest vind ik maar een samenraapsel van een Astra, Grande Punto, Brera en een S30...
Over een jaar zie je op elke hoek zo'n bak rijden.
Zaterdag ook ja ! Vrijdag heen, zaterdag naar de Autosalon en zondag weer terug, helaas alleen Geneve Centrum alleen 's nachts gezien, maar bleef echt bizarquote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Wanneer was je er? Ik ben er zaterdag namelijk ook geweest! Heb me ogen uitgekeken daar!
Jupquote:
Dat is waar, maar zo vond ik het er wel erg overdreven uitzien, vandaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:51 schreef Orbis het volgende:
Ach, daar komt gewoon nog een nummerbord overheen. Volgens mij zien alle Audi's er zo uit zonder nummerbord.
Is dat een sloopbedrijf of een verlept occasionbedrijf dan? Die 850jes zijn best gaaf en zie je eigenlijk ook nooit rijdenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:28 schreef edjekroketje het volgende:
En deze dan?
[ afbeelding ]
De Fiat 850 (helaas rijdt deze niet meer
[ afbeelding ]
De Renault 14. Volgens mij zijn er daar nog maar weinig van in Nederland.
Overigens zijn deze twee modellen gespot op industrieterrein de Liede.
wowquote:Op maandag 23 maart 2009 01:36 schreef Okeuj het volgende:
Net weer even wat foto's gemaakt van de parkeerplaats hier voor mn deur:
Een Audi S5, 2 BMW M3's (E46 en E92), Dodge Viper, Roush P-51, Shelby GT-500, Porsche Carrera 4S en een Corvette Z06
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
elburg city man!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:27 schreef deliberator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viper was helaas in de prak gereden aan de voorkant. kon het echter niet op de foto krijgen
WOW OMG! Een Lamborghini Murcielago Reventón zo lijkt het me! En daar zijn maar 20 van!! erg vet!quote:
Had ze al eens eerder ergens op internet gezien. Als ik het goed heb zijn dat auto's van buitenlandse studenten. Leuke schoolquote:Op maandag 23 maart 2009 01:36 schreef Okeuj het volgende:
Net weer even wat foto's gemaakt van de parkeerplaats hier voor mn deur:
Een Audi S5, 2 BMW M3's (E46 en E92), Dodge Viper, Roush P-51, Shelby GT-500, Porsche Carrera 4S en een Corvette Z06
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel bijzonders is er niet echtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef deliberator het volgende:
[..]
sssssssssst, straks komen ze allemaal hier spotten
tsss, genoeg Ferrari's anders afgelopen zondagquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
veel bijzonders is er niet echt
ja joh?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef deliberator het volgende:
[..]
tsss, genoeg Ferrari's anders afgelopen zondag
F430, F355 spider o.a.
was ook 's middagsquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh?
niet gezien en ben er zondag avond nog geweest
Lamborghini Murcielago Reventónquote:
Dat is de demo van de GTR-dealer in Amsterdam waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef Blik het volgende:
Gisteren een Nederlandse (nieuwe) witte Nissan GTR gespot. Erg strak.
[ afbeelding ]
Klopt, is Amerika, hier op de vliegbasis.quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wow, heel vet
, lijkt me dat dat in the USA is. Lijkt haast wel bij een High School, maar dat zal het wel niet zijn...
Ja, ik had ze ook op driving fun gezet. Laatst even stukje meegereden in die viper. Wat en geluid komt daaruit zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Had ze al eens eerder ergens op internet gezien. Als ik het goed heb zijn dat auto's van buitenlandse studenten. Leuke school
Nouja ik neem aan dat die mannen daar ook niet 24 uur per dag zitten. Wat ik bedoel met onbewaakt is dat er nergens een hek omheen staatquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een onbewaakt terrein waar je goed in de gaten werd gehouden?
Ben gister in Bloemendaal (bij de puzzelrit van de Lada club) een Hummer als leswagen tegen gekomen
Jammer dat de foto bout is geworden
http://www.rijschoolgraauw.nl/prijslijst.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een onbewaakt terrein waar je goed in de gaten werd gehouden?
Ben gister in Bloemendaal (bij de puzzelrit van de Lada club) een Hummer als leswagen tegen gekomen
Jammer dat de foto bout is geworden
Deze zag ik vrijdag ook in de file op de Ring voorbij komen, rond een uur of half zes. Paar spots van een paar dagen Chicago.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
De Japanse monsters zijn begonnen met hun invasie van Nederland.
[ afbeelding ]
En volgens mij staat hij nog tegen een golf geparkeerd ook!quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Die twotone Ferrari is een 612 Sessanta en die is zwaar zeldzaam, veel zeldzamer dan de 612 Scaglietti
Zijn er maar 60 van gemaakt. Categorie spot vergelijkbaar met die Reventón hier eerder!quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Die twotone Ferrari is een 612 Sessanta en die is zwaar zeldzaam, veel zeldzamer dan de 612 Scaglietti
Klopt wel ! In 2002 voor het laatst in Zwitserland geweest, omgeving Visp/Brig. Daar was ook een auto dealer in exclusieve wagens. De auto's staan daar gewoon buiten aan de openbare weg, ook s'nachts. Maar Zwitserland is samen met Zweden volgens mij 1 van de veiligste landen van Europa. Wie nogmaals in Zwitserland komt, kan wel eens een leuke uitdaging aangaan om een foto te maken van een gebouw dat is gehuld in minimaal 1 muur vol met graffiti.... dat vind je niet zo makkelijk !!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Nouja ik neem aan dat die mannen daar ook niet 24 uur per dag zitten. Wat ik bedoel met onbewaakt is dat er nergens een hek omheen staat
Yup Sessanta!! echt eentje in de categorie "hard-to-spot"quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn er maar 60 van gemaakt. Categorie spot vergelijkbaar met die Reventón hier eerder!
Als je denkt dat dit erg is... ik reed onlangs Maastricht binnen en zag bij het MVV stadion ineens een R8 voorbij komen.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
Was het niet 'gewoon' een R8 V10, die is als het goed is net uit.
Anyway, ik kwam van 't weekend deze niet-helemaal-meer-witte R8 tegen.
[ afbeelding ]
Wow, dat vraagt om een filmpje met geluid! Mooie spot, ook een dikke 5 touring ernaast zo te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef -Muse- het volgende:
Ik spot dagelijks een Ferrari 550 Maranello LeMans Prodrive, die staat 2 straten bij mij vandaan. Hij kwam net weer even langsgereden en wat een geweld komt er uit die uitlaten!!
(foto is gemaakt door iemand anders, hij staat inmiddels op NL kenteken)
[ afbeelding ]
Knap dat je daar een dikke 5 touring uit kunt halen (als je gelijk hebt).quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Wow, dat vraagt om een filmpje met geluid! Mooie spot, ook een dikke 5 touring ernaast zo te zien.
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef -Muse- het volgende:
Dat is een 535D. Hij heeft ook nog een Alfa 147GTA, BMW 645i cabrio en een BMW Z1
Spiegels gok ik, en samen met een stukje railing en velgen is het inderdaad wel te herkennen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensMaartenGrendel, hoe herkende jij die 5 serie? Zou ik nooit geweten hebben.
En niet te vergeten de luchtroostertjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Spiegels gok ik, en samen met een stukje railing en velgen is het inderdaad wel te herkennen...
Als het een M5 Touring was geweest, was het heel eenvoudig te zien geweest aan de spiegels.
Is te herkennen als een 5-serie aan de scherpe lijn die over de hele zijkant loopt in combinatie met de deurgrepen en achterste wielkast zoals anderen ook al opmerken hierboven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensMaartenGrendel, hoe herkende jij die 5 serie? Zou ik nooit geweten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een liefhebber is het wel, de auto's staan altijd te glimmen op de oprit. Ik reed er net ook weer langs, damn wat trekt die auto een bekijks!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het ziet er niet uit..quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Ik zag gister ook al een witte Nissan GTR op de parkeerplaats bij de schouwburg staan. Volgens mij zag ik hem een maandje terug ook al. Geen foto's helaas... (Locatie: Tiel)quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
De Japanse monsters zijn begonnen met hun invasie van Nederland.
[ afbeelding ]
Wat kosten die dingen nou als je er één wilt aanschaffen in Nederland?..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zag gister ook al een witte Nissan GTR op de parkeerplaats bij de schouwburg staan. Volgens mij zag ik hem een maandje terug ook al. Geen foto's helaas... (Locatie: Tiel)
Een heleboel: ¤119.900quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen nou als je er één wilt aanschaffen in Nederland?..
Kun je hem niet leasen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Sooooo da's veel!..![]()
Moet ik nog ff door sparen dan maar..
trekhaak erop en een caravan slepen om in te wonen. ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kun je hem niet leasen?![]()
Volgens mij hebben die mensen hun huis ingeruild voor hun auto. Hij stond namelijk wel eens voor een oud pand dat momenteel tegen de grond ligt.
Is dat niet een X6 van Hamann of AC Schnitzer ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje brakke kwaliteit (probeerde heel sneeky al lopend te fotograferen), maar dit staat bij mij om de hoek. WHAHAHAHAHAHAHA
!! Dit verzin je toch niet! Een getunede X6 WIT! Echt erger kan niet! Ik zou een zak over mn kop trekken als ik erin moest zitten. Zit wel 630pk in
. Hij wil dus wel. Ben benieuwd naar het geluid, dus hoop dat ik mn buurman/vrouw ooit eens tref.
bmw x6 van Hamann zelf ook al een keer gespot in Dubai!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje brakke kwaliteit (probeerde heel sneeky al lopend te fotograferen), maar dit staat bij mij om de hoek. WHAHAHAHAHAHAHA
!! Dit verzin je toch niet! Een getunede X6 WIT! Echt erger kan niet! Ik zou een zak over mn kop trekken als ik erin moest zitten. Zit wel 630pk in
. Hij wil dus wel. Ben benieuwd naar het geluid, dus hoop dat ik mn buurman/vrouw ooit eens tref.
Dat is hem dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:42 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
bmw x6 van Hamann zelf ook al een keer gespot in Dubai!
[ afbeelding ]
Ik vind de Hamann M3 en M5 niet bijzonder lelijk moet ik zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef -Muse- het volgende:
Hamann komt sowieso maar zelden met iets moois.
Wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhmmm vergelijk die bumper nog eens goed: hij lijkt er in de verste verte niet eens op! Zelfs de lichtunits zijn voor zijn heel anders van vorm! Kweet helaas zelf ook niet wat het is, maar dik is het wel...quote:
Gevonden, auto is afkomstig van Lumma tuningquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhmmm vergelijk die bumper nog eens goed: hij lijkt er in de verste verte niet eens op! Zelfs de lichtunits zijn voor zijn heel anders van vorm! Kweet helaas zelf ook niet wat het is, maar dik is het wel...
nee, zo bedoelde ik de post nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhmmm vergelijk die bumper nog eens goed: hij lijkt er in de verste verte niet eens op! Zelfs de lichtunits zijn voor zijn heel anders van vorm! Kweet helaas zelf ook niet wat het is, maar dik is het wel...
Vind het stom om te zeggen zonder foto (alweer), maar die zag ik laatst ook rondrijden op het industrieterrein in Tiel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef -CRASH- het volgende:
Wat ik me daar zag vandaag.... De Carver One
[ afbeelding ]
Vind alleen de achterkant lelijk, het vooraanzicht is opzich wel goedquote:
Die voorspoiler, mên!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind alleen de achterkant lelijk, het vooraanzicht is opzich wel goed
Het is inderdaad wel een beetje over de top, maar het kan imo nog wel...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die voorspoiler, mên!
[ afbeelding ]
Zo zonde van het origineel.
Het festival Concorso Italiano was op TT Circuit Assen vandaag. Was erg leuk, ben net weer thuis, en inderdaad, al die auto's waren er. Het was een F40 trouwens, want een F50 was er niet. Eer was ook nog een Ferrari 430 Scuderia 16M, die werd binnen gebracht op een trailertjequote:Op maandag 1 juni 2009 17:46 schreef Dingest het volgende:
Iemand vandaag trouwens die exotische-Italianen-parade op de foto kunnen zetten? Ik zag ze op de A37/A28 (aan beide kanten), bij Ferrari een legio aan 360s, 430s, 355s, 2 Testarossa's, een F40 of F50 (ging net iets te snel) en een 599. Van Lamborghini was aanwezig een (ik dacht) Gallardo Spider, een Diablo en twee Countachs
Heel apart ja, zo'n Austin Martin.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef sander89 het volgende:
Laatst gezien een Austin Martin
Ja, is wel leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Het festival Concorso Italiano was op TT Circuit Assen vandaag. Was erg leuk, ben net weer thuis, en inderdaad, al die auto's waren er. Het was een F40 trouwens, want een F50 was er niet. Eer was ook nog een Ferrari 430 Scuderia 16M, die werd binnen gebracht op een trailertje![]()
Kan wel een aantal foto's posten van het evenement, als je wilt...
Concorso Italianoquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Kan wel een aantal foto's posten van het evenement, als je wilt...
Dank, wist niet dat het topic daar was.quote:
Heb ik vorige week ook gespot in Stuttgart. Techart Magnum als ik me niet vergis. Gruwelijk lelijke bak. Zo zwaar lelijk, fout en onzinnig dat het eigenlijk wel weer vet isquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De allervetste auto EVER kwam ik zomaar tegen wederom bij mij om de hoek!!! Al jaren ben ik mega fan van de Cayenne, die je natuurlijk vaak zat ziet. Zoals bij bijna alle automerken zijn er natuurlijk ook bedrijven die zich gespecialiseerd hebben in het tunen van Porsches. Mijn persoonlijke nr 1 op dit gebied vind ik Gemballa, maar Techart, waar dit monster toe behoort, is de grote tegenhanger van Gemballa. Nog nooit eerder heb ik in het echt een door Gemballa of Techart getunede Porsche gezien en zomaar fiets ik er langs!! En het is nog de Cayenne ook!!! Ik ben speciaal thuis mijn telefoon gaan halen, om foto's te maken. Hihi! Psycho...
![]()
Nogmaals, de vetste spot ever voor mij. En dat terwijl hier (A'dam) echt heel wat te spotten valt dagelijks! Zag zojuist ook nog een GT3voorbij komen....Dikke kwijl!!! Ook eerste keer dat ik die in het 'wild' zag. Helaas geen pics.
Te jammer trouwens dat de eigenaar van de Cayenne nergens te bekennen was, want dit had ik wel heel graag even willen horen. De Life versie is vast iets beter dan youtube..
Ja de Magnum. Zowel Gemballa als Techart zitten in Stuttgart. Dichtbij de thuisbasis... 't Is ook echt een heel ordinair gevaarte, maar zooooo briljant!!! Echt, hij trekt de stenen uit de straat als ie gasgeeft. En wat een geluidquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik vorige week ook gespot in Stuttgart. Techart Magnum als ik me niet vergis. Gruwelijk lelijke bak. Zo zwaar lelijk, fout en onzinnig dat het eigenlijk wel weer vet is
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De allervetste auto EVER kwam ik zomaar tegen wederom bij mij om de hoek!!! Al jaren ben ik mega fan van de Cayenne, die je natuurlijk vaak zat ziet. Zoals bij bijna alle automerken zijn er natuurlijk ook bedrijven die zich gespecialiseerd hebben in het tunen van Porsches. Mijn persoonlijke nr 1 op dit gebied vind ik Gemballa, maar Techart, waar dit monster toe behoort, is de grote tegenhanger van Gemballa. Nog nooit eerder heb ik in het echt een door Gemballa of Techart getunede Porsche gezien en zomaar fiets ik er langs!! En het is nog de Cayenne ook!!! Ik ben speciaal thuis mijn telefoon gaan halen, om foto's te maken. Hihi! Psycho...
![]()
Nogmaals, de vetste spot ever voor mij. En dat terwijl hier (A'dam) echt heel wat te spotten valt dagelijks! Zag zojuist ook nog een GT3voorbij komen....Dikke kwijl!!! Ook eerste keer dat ik die in het 'wild' zag. Helaas geen pics.
Te jammer trouwens dat de eigenaar van de Cayenne nergens te bekennen was, want dit had ik wel heel graag even willen horen. De Live versie is vast iets beter dan youtube..
Klopt, hier nog een mooi voorbeeldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:51 schreef k_man het volgende:
Zo te zien in de achtergrond waren daar heel wat mooiere auto's om te fotograferen dan dit lelijke hok.
Held!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:16 schreef Ysblok het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's genomen in Monaco trouwens.
Zal binnenkort de Magnum die ik gespot heb in Stuttgart eens posten. En natuurlijk nog wat meer lekkersquote:
En ook al zo netjes in het vakquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef vosss het volgende:
Wat een debiel, zo tegen de stoeprand parkeren
Inderdaad prima lokatie om dure bolides te spottenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Casino in Monaco doet het altijd goed in dit topic.
Haha zo extreem fout dat het tof is, dat kan niet anders dan een Rus zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:58 schreef Ysblok het volgende:
[..]
Klopt, hier nog een mooi voorbeeld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wOOt!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef blup het volgende:
F430er in Utrecht.. ansich niet zo speciaal..
[ afbeelding ]
Zonda S tegenover de F430 in een doodnormale wijk is wél speciaal!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef blup het volgende:
F430er in Utrecht.. ansich niet zo speciaal..
[ afbeelding ]
Zonda S tegenover de F430 in een doodnormale wijk is wél speciaal!
[ afbeelding ]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef blup het volgende:
Oudwijk.
Op wiki staat trouwens dat er maar 1 Zonda ooit geleverd is in NL.. (zonder kenteken).
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.
zoiets ja, is een topic over geweest ergens in PTA een paar maanden terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef PICHT het volgende:
Heuh, wat is er met die velgen van die gepanserde politiewagen aan de hand? Zijn dat stickers?
http://www.friederichs-frankfurt.de/Testfahrt.178.0.htmlquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef PICHT het volgende:
Heuh, wat is er met die velgen van die gepanserde politiewagen aan de hand? Zijn dat stickers?
Dat is wel echt mega schraal zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.
Dat wilde oom agent die er naast stond graag... Vind het ook jammer. Maar goed, de foto is op het terrein van de marechaussee in Schiphol genomen, dus ben al lang blij dat ik, onder die voorwaarde, toestemming kreeg het apparaat te fotograferen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef blup het volgende:
Waarom kenteken weg? Die dingen zie je zo nu en dan gewoon op de weg? Speciaal gebruik oid?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zondaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is wel echt mega schraal zeg.
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zonda
Kijk eens naar de prijzen "Af Fabriek" en "Incl BPM en belastingen". Naast de 19% BTW betaal je op het topmodel ¤253.600 aan BPM en andere taks. Daar heb je een huis voor.
En als je 8 van dit soort autos heb?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.
Als je meerdere auto's hebt, is de lol er gauw vanaf. Toch zonde om per auto 3 ton af te dragen voor iets waar je hooguit een paar duizend km per jaar mee rijdt (soms ook nog eens alleen circuit).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.
quote:
Ja.. was heel erg vet om te zien zeker icm de velgen...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Is ie mat???
![]()
Ik zag gister serieus deze vette clubman works rijden!
[ afbeelding ]
Of een F430, die je dan wel gewoon op NL kenteken zet en als dagelijks vervoer gebruiktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zonda
Kijk eens naar de prijzen "Af Fabriek" en "Incl BPM en belastingen". Naast de 19% BTW betaal je op het topmodel ¤253.600 aan BPM en andere taks. Daar heb je een huis voor.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Bugatti Veyron vandaag in Rotterdam.
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Wow vet!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben je buren wat te compenseren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nice!
S63 AMG in Capelle a/d Ijssel
[ afbeelding ]
En m'n buren hebben een klein boodschappenwagentje aangeschaft.![]()
[ afbeelding ]
Ding is zo te zien alleen wat groot voor de parkeervakken daarquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nice!
S63 AMG in Capelle a/d Ijssel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef kanya het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb verder geen idee wat voor auto's het zijn ofzo, maar ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe ze zulke oude auto's er zo goed als nieuw uit laten zien.
Gespot op de car show in Fillmore op de Fourth of July.
Het is misschien een lomp ding, maar toch vind ik het wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef kanya het volgende:
Nog ééntje van die car show.
[ afbeelding ]
Eerder die dag tijdens de parade:
(alleen jammer van die mensen en die vlaggetjes op de auto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar wat heb je er aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is misschien een lomp ding, maar toch vind ik het wel wat hebben hoor.
Met die instelling wens ik je veel plezier in je Smart, of, als je kinderen hebt, Suzuki Wagon R+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef ConQuestador het volgende:
Gespot in Duitsland bij een reststate:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
In dat ding zitten kinderen net zo goed als in een Audi RS6, die ook nog eens sneller en zuiniger is.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met die instelling wens ik je veel plezier in je Smart, of, als je kinderen hebt, Suzuki Wagon R+
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef ConQuestador het volgende:
Gespot in Duitsland bij een reststate:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Met schaamlippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hemquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind alleen de achterkant lelijk, het vooraanzicht is opzich wel goed
Het is al gezegd, maar deze foto onderstreept nog eens extra dat het hier gaat om een overduidelijk geval van meer geld dan smaak. En dat terwijl de originele lijnen zo perfect zijn. Denk dat Luc Donckerwolke ook niet blij wordt van die Priquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet de eigenaar, daarvoor ziet hij er te onsuccesvol uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef osmo het volgende:
Nu hier voor de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Turbo Cabriolet @ Oostenrijk, snelweg![]()
[ afbeelding ]
Paar weken terug stond bij Kuiken in Emmeloord de hele (Zweedse) demovloolt....quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef blup het volgende:
Bij die grote Volvo dealer langs de A2 staan 3 nieuwe FH16 700's gepakeerd:9
Uit de OP:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef Noshiba het volgende:
Vorige week lamborgini's, maclarens, buggati''s, ferrari's, hummers, atom's, maybachs en rollsjes gezien.
Die rollsen hadden als kenteken Dubai1 en Dubai2 dus grote kans dat dat de prinsen waren ofzo. Maar het trieste is dat ik alleen een cayenne gts en een cayenne bitturbo op de foto had, die ben ik nog kwijt ook. Het enigste wat ik nog heb is een range rover met een mini.
Ik heb overigens ook wat leuke auto's gespot in Stuttgart, Manchester en Frankrijk, foto's komen straks.quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die bijzonder is en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.
Bah, zelf overgespotenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:11 schreef -VnCnT- het volgende:
Voor de oldtimer liefhebbers onder ons! Een tijdje geleden gespot bij mij voor de deur. Een T1;
[ afbeelding ]
Huh hoe kom je daar nou weer bij? Omdat de zijkant bobbelig is? Denk je echt dat die bussen toentertijd zo strak als de auto's nu uit de fabriek kwamen rollen?quote:
VET! een E - lectro - LISE!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Fryst het volgende:
Lotus Elise S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk LOTUS
Handelsbenaming ELISE S
Brandstof Elektriciteit
En dit dan:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
VET! een E - lectro - LISE!!![]()
Een omgebouwde Elise die op accu's rijd! Leuk om te vermelden wat RDW aangeeft waar deze Elise op rijd:
[..]
![]()
Toch een verbruik in liters/100km weergevenquote:Algemeen
Brandstof Elektriciteit
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad 11,30 l/100km
- buitenweg 6,50 l/100km
- gecombineerd 8,30 l/100km
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dit dan:
[..]
Toch een verbruik in liters/100km weergeven
Dan zijn stad en buitenweg omgedraaid. Op de buitenwegen kun je immers lekker boenderenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.
De Stirling Moss-editie? Check AutoGespot voor mensen die hem vandaag wel op de foto hebben gezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef blup het volgende:
Vanmiddag in amsterdam op de prinsegracht stond die rare SLR met korte vage vooruit.. Ik wist niet dat dat ding bestond??:?
Helaas was de telefoon leeg!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Carrera 4S Cabriolet EDO COMPETITION![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, maar ik vond het pooier gehalte wel een stuk hoger dan van de witte cayenne die er naast stondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Die Hamann is wel een gedrocht zeg...
Dankje, ik post af en toe hier eens eentje dacht ik zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Vette foto's trouwens op je site Cyb!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
Aha, 2e foto genomen voor de Dijkgraafquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:58 schreef Estate het volgende:
Eerste post in dit Topic
[ afbeelding ]
De Maybach 62s, deze is van Marcel Boekhoorn. De foto is ook bij Ouwehands dierenpark. Deze en de 62s van de fam. Westermeijer zie ik regelmatig in Wageningen rijden.
[ afbeelding ]
Ferrari 360 Spider, door alle drempels in de wijk kon ik hem met de kinderwagen nog bij houden.
Ja hij stond stil bij de Dijkgraaf, even iets uit de koffer(motor)bakquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, 2e foto genomen voor de DijkgraafWaarom rijden die auto's regelmatig in Wageningen? Wonen de eigenaars daar? Ik woon al ruim 3 jaar in Wageningen en heb slechts 1x een Maybach gezien.
Ja leuk, lees nu de OP eerst even?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mind_Fuck het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst een Tesla Roadster gezien.
Helaasch geen pics, had de GSM niet bij me.
Wist eerst niet wat ik ervan moest maken, een Lotus, een Opel GT of een Pontiac Solstice... totdat ik het gezoem van de auto hoorde.
Overduidelijk elektrisch.
Het was volgens mij een dorp met veel welgestelde ouderen, en er was een autoshow in de buurt. Maar deze auto's hoorden dus niet bij de showquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
humor, staat daar gewoon doorleuk in the middle of nowhere op de weg...
alhoewel, ik zie daar ook een Aston Martin DB3/4/5 langs de weg staan op de zijkant foto?
is dat een AM db4 aan de overkant?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef Kaptein het volgende:
Vorige week dinsdag gespot in Californië
Zijkant:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |