En dit dan:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
VET! een E - lectro - LISE!!![]()
Een omgebouwde Elise die op accu's rijd! Leuk om te vermelden wat RDW aangeeft waar deze Elise op rijd:
[..]
![]()
Toch een verbruik in liters/100km weergevenquote:Algemeen
Brandstof Elektriciteit
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad 11,30 l/100km
- buitenweg 6,50 l/100km
- gecombineerd 8,30 l/100km
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dit dan:
[..]
Toch een verbruik in liters/100km weergeven
Dan zijn stad en buitenweg omgedraaid. Op de buitenwegen kun je immers lekker boenderenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.
De Stirling Moss-editie? Check AutoGespot voor mensen die hem vandaag wel op de foto hebben gezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef blup het volgende:
Vanmiddag in amsterdam op de prinsegracht stond die rare SLR met korte vage vooruit.. Ik wist niet dat dat ding bestond??:?
Helaas was de telefoon leeg!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Carrera 4S Cabriolet EDO COMPETITION![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, maar ik vond het pooier gehalte wel een stuk hoger dan van de witte cayenne die er naast stondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Die Hamann is wel een gedrocht zeg...
Dankje, ik post af en toe hier eens eentje dacht ik zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Vette foto's trouwens op je site Cyb!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
Aha, 2e foto genomen voor de Dijkgraafquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:58 schreef Estate het volgende:
Eerste post in dit Topic
[ afbeelding ]
De Maybach 62s, deze is van Marcel Boekhoorn. De foto is ook bij Ouwehands dierenpark. Deze en de 62s van de fam. Westermeijer zie ik regelmatig in Wageningen rijden.
[ afbeelding ]
Ferrari 360 Spider, door alle drempels in de wijk kon ik hem met de kinderwagen nog bij houden.
Ja hij stond stil bij de Dijkgraaf, even iets uit de koffer(motor)bakquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, 2e foto genomen voor de DijkgraafWaarom rijden die auto's regelmatig in Wageningen? Wonen de eigenaars daar? Ik woon al ruim 3 jaar in Wageningen en heb slechts 1x een Maybach gezien.
Ja leuk, lees nu de OP eerst even?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mind_Fuck het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst een Tesla Roadster gezien.
Helaasch geen pics, had de GSM niet bij me.
Wist eerst niet wat ik ervan moest maken, een Lotus, een Opel GT of een Pontiac Solstice... totdat ik het gezoem van de auto hoorde.
Overduidelijk elektrisch.
Het was volgens mij een dorp met veel welgestelde ouderen, en er was een autoshow in de buurt. Maar deze auto's hoorden dus niet bij de showquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
humor, staat daar gewoon doorleuk in the middle of nowhere op de weg...
alhoewel, ik zie daar ook een Aston Martin DB3/4/5 langs de weg staan op de zijkant foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |