wOOt!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef blup het volgende:
F430er in Utrecht.. ansich niet zo speciaal..
[ afbeelding ]
Zonda S tegenover de F430 in een doodnormale wijk is wél speciaal!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef blup het volgende:
F430er in Utrecht.. ansich niet zo speciaal..
[ afbeelding ]
Zonda S tegenover de F430 in een doodnormale wijk is wél speciaal!
[ afbeelding ]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef blup het volgende:
Oudwijk.
Op wiki staat trouwens dat er maar 1 Zonda ooit geleverd is in NL.. (zonder kenteken).
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een Zonda kopen zonder hem op kenteken te zetten? Bewaren voor later?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.
zoiets ja, is een topic over geweest ergens in PTA een paar maanden terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef PICHT het volgende:
Heuh, wat is er met die velgen van die gepanserde politiewagen aan de hand? Zijn dat stickers?
http://www.friederichs-frankfurt.de/Testfahrt.178.0.htmlquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef PICHT het volgende:
Heuh, wat is er met die velgen van die gepanserde politiewagen aan de hand? Zijn dat stickers?
Dat is wel echt mega schraal zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen BPM afdragen en enkel op garageplaten rijden.
Dat wilde oom agent die er naast stond graag... Vind het ook jammer. Maar goed, de foto is op het terrein van de marechaussee in Schiphol genomen, dus ben al lang blij dat ik, onder die voorwaarde, toestemming kreeg het apparaat te fotograferen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef blup het volgende:
Waarom kenteken weg? Die dingen zie je zo nu en dan gewoon op de weg? Speciaal gebruik oid?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zondaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is wel echt mega schraal zeg.
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zonda
Kijk eens naar de prijzen "Af Fabriek" en "Incl BPM en belastingen". Naast de 19% BTW betaal je op het topmodel ¤253.600 aan BPM en andere taks. Daar heb je een huis voor.
En als je 8 van dit soort autos heb?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.
Als je meerdere auto's hebt, is de lol er gauw vanaf. Toch zonde om per auto 3 ton af te dragen voor iets waar je hooguit een paar duizend km per jaar mee rijdt (soms ook nog eens alleen circuit).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, de BPM en andere taks op een Mercedes S-klasse zal ook wel minimaal 50.000 euro zijn. Daar koop je een leuke C-klasse voor. Maar die zie je bijna nooit op garagekenteken rijden. Ik vind het een beetje kansloos. Als je het doet, doe het dan goed.
quote:
Ja.. was heel erg vet om te zien zeker icm de velgen...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Is ie mat???
![]()
Ik zag gister serieus deze vette clubman works rijden!
[ afbeelding ]
Of een F430, die je dan wel gewoon op NL kenteken zet en als dagelijks vervoer gebruiktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pagani_Zonda
Kijk eens naar de prijzen "Af Fabriek" en "Incl BPM en belastingen". Naast de 19% BTW betaal je op het topmodel ¤253.600 aan BPM en andere taks. Daar heb je een huis voor.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Bugatti Veyron vandaag in Rotterdam.
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Wow vet!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:58 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben je buren wat te compenseren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nice!
S63 AMG in Capelle a/d Ijssel
[ afbeelding ]
En m'n buren hebben een klein boodschappenwagentje aangeschaft.![]()
[ afbeelding ]
Ding is zo te zien alleen wat groot voor de parkeervakken daarquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nice!
S63 AMG in Capelle a/d Ijssel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef kanya het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb verder geen idee wat voor auto's het zijn ofzo, maar ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe ze zulke oude auto's er zo goed als nieuw uit laten zien.
Gespot op de car show in Fillmore op de Fourth of July.
Het is misschien een lomp ding, maar toch vind ik het wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef kanya het volgende:
Nog ééntje van die car show.
[ afbeelding ]
Eerder die dag tijdens de parade:
(alleen jammer van die mensen en die vlaggetjes op de auto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar wat heb je er aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is misschien een lomp ding, maar toch vind ik het wel wat hebben hoor.
Met die instelling wens ik je veel plezier in je Smart, of, als je kinderen hebt, Suzuki Wagon R+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef ConQuestador het volgende:
Gespot in Duitsland bij een reststate:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
In dat ding zitten kinderen net zo goed als in een Audi RS6, die ook nog eens sneller en zuiniger is.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met die instelling wens ik je veel plezier in je Smart, of, als je kinderen hebt, Suzuki Wagon R+
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef ConQuestador het volgende:
Gespot in Duitsland bij een reststate:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Met schaamlippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hemquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind alleen de achterkant lelijk, het vooraanzicht is opzich wel goed
Het is al gezegd, maar deze foto onderstreept nog eens extra dat het hier gaat om een overduidelijk geval van meer geld dan smaak. En dat terwijl de originele lijnen zo perfect zijn. Denk dat Luc Donckerwolke ook niet blij wordt van die Priquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet de eigenaar, daarvoor ziet hij er te onsuccesvol uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef osmo het volgende:
Nu hier voor de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Turbo Cabriolet @ Oostenrijk, snelweg![]()
[ afbeelding ]
Paar weken terug stond bij Kuiken in Emmeloord de hele (Zweedse) demovloolt....quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef blup het volgende:
Bij die grote Volvo dealer langs de A2 staan 3 nieuwe FH16 700's gepakeerd:9
Uit de OP:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef Noshiba het volgende:
Vorige week lamborgini's, maclarens, buggati''s, ferrari's, hummers, atom's, maybachs en rollsjes gezien.
Die rollsen hadden als kenteken Dubai1 en Dubai2 dus grote kans dat dat de prinsen waren ofzo. Maar het trieste is dat ik alleen een cayenne gts en een cayenne bitturbo op de foto had, die ben ik nog kwijt ook. Het enigste wat ik nog heb is een range rover met een mini.
Ik heb overigens ook wat leuke auto's gespot in Stuttgart, Manchester en Frankrijk, foto's komen straks.quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die bijzonder is en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.
Bah, zelf overgespotenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:11 schreef -VnCnT- het volgende:
Voor de oldtimer liefhebbers onder ons! Een tijdje geleden gespot bij mij voor de deur. Een T1;
[ afbeelding ]
Huh hoe kom je daar nou weer bij? Omdat de zijkant bobbelig is? Denk je echt dat die bussen toentertijd zo strak als de auto's nu uit de fabriek kwamen rollen?quote:
VET! een E - lectro - LISE!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Fryst het volgende:
Lotus Elise S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk LOTUS
Handelsbenaming ELISE S
Brandstof Elektriciteit
En dit dan:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
VET! een E - lectro - LISE!!![]()
Een omgebouwde Elise die op accu's rijd! Leuk om te vermelden wat RDW aangeeft waar deze Elise op rijd:
[..]
![]()
Toch een verbruik in liters/100km weergevenquote:Algemeen
Brandstof Elektriciteit
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad 11,30 l/100km
- buitenweg 6,50 l/100km
- gecombineerd 8,30 l/100km
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dit dan:
[..]
Toch een verbruik in liters/100km weergeven
Dan zijn stad en buitenweg omgedraaid. Op de buitenwegen kun je immers lekker boenderenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat laat het aantal liter adrenaline per 100 kilometer zien.
De Stirling Moss-editie? Check AutoGespot voor mensen die hem vandaag wel op de foto hebben gezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef blup het volgende:
Vanmiddag in amsterdam op de prinsegracht stond die rare SLR met korte vage vooruit.. Ik wist niet dat dat ding bestond??:?
Helaas was de telefoon leeg!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Carrera 4S Cabriolet EDO COMPETITION![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, maar ik vond het pooier gehalte wel een stuk hoger dan van de witte cayenne die er naast stondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Die Hamann is wel een gedrocht zeg...
Dankje, ik post af en toe hier eens eentje dacht ik zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Vette foto's trouwens op je site Cyb!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citroën SM, mooie bak blijf ik het vindenTelefoonfoto's, niet geresized voor als iemand anders er nog wat mee wil
Locatie: Den Haag, zeeheldenkwartier. Om de hoek stond een oude CX, met metalen bumpers dus. In onwijs goede staat.
Mag op je site Alexxxxx
Aha, 2e foto genomen voor de Dijkgraafquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:58 schreef Estate het volgende:
Eerste post in dit Topic
[ afbeelding ]
De Maybach 62s, deze is van Marcel Boekhoorn. De foto is ook bij Ouwehands dierenpark. Deze en de 62s van de fam. Westermeijer zie ik regelmatig in Wageningen rijden.
[ afbeelding ]
Ferrari 360 Spider, door alle drempels in de wijk kon ik hem met de kinderwagen nog bij houden.
Ja hij stond stil bij de Dijkgraaf, even iets uit de koffer(motor)bakquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, 2e foto genomen voor de DijkgraafWaarom rijden die auto's regelmatig in Wageningen? Wonen de eigenaars daar? Ik woon al ruim 3 jaar in Wageningen en heb slechts 1x een Maybach gezien.
Ja leuk, lees nu de OP eerst even?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mind_Fuck het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst een Tesla Roadster gezien.
Helaasch geen pics, had de GSM niet bij me.
Wist eerst niet wat ik ervan moest maken, een Lotus, een Opel GT of een Pontiac Solstice... totdat ik het gezoem van de auto hoorde.
Overduidelijk elektrisch.
Het was volgens mij een dorp met veel welgestelde ouderen, en er was een autoshow in de buurt. Maar deze auto's hoorden dus niet bij de showquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
humor, staat daar gewoon doorleuk in the middle of nowhere op de weg...
alhoewel, ik zie daar ook een Aston Martin DB3/4/5 langs de weg staan op de zijkant foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |