Het is al gezegd, maar deze foto onderstreept nog eens extra dat het hier gaat om een overduidelijk geval van meer geld dan smaak. En dat terwijl de originele lijnen zo perfect zijn. Denk dat Luc Donckerwolke ook niet blij wordt van die Priquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet de eigenaar, daarvoor ziet hij er te onsuccesvol uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef alsem het volgende:
[..]
ik vind ook vooral de eigenaar lelijk, dus de auto past goed bij hem![]()
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef osmo het volgende:
Nu hier voor de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef CybPraetorian het volgende:
Porsche 997 Turbo Cabriolet @ Oostenrijk, snelweg![]()
[ afbeelding ]
Paar weken terug stond bij Kuiken in Emmeloord de hele (Zweedse) demovloolt....quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef blup het volgende:
Bij die grote Volvo dealer langs de A2 staan 3 nieuwe FH16 700's gepakeerd:9
Uit de OP:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef Noshiba het volgende:
Vorige week lamborgini's, maclarens, buggati''s, ferrari's, hummers, atom's, maybachs en rollsjes gezien.
Die rollsen hadden als kenteken Dubai1 en Dubai2 dus grote kans dat dat de prinsen waren ofzo. Maar het trieste is dat ik alleen een cayenne gts en een cayenne bitturbo op de foto had, die ben ik nog kwijt ook. Het enigste wat ik nog heb is een range rover met een mini.
Ik heb overigens ook wat leuke auto's gespot in Stuttgart, Manchester en Frankrijk, foto's komen straks.quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die bijzonder is en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.
Bah, zelf overgespotenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:11 schreef -VnCnT- het volgende:
Voor de oldtimer liefhebbers onder ons! Een tijdje geleden gespot bij mij voor de deur. Een T1;
[ afbeelding ]
Huh hoe kom je daar nou weer bij? Omdat de zijkant bobbelig is? Denk je echt dat die bussen toentertijd zo strak als de auto's nu uit de fabriek kwamen rollen?quote:
VET! een E - lectro - LISE!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Fryst het volgende:
Lotus Elise S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk LOTUS
Handelsbenaming ELISE S
Brandstof Elektriciteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |