WOW OMG! Een Lamborghini Murcielago Reventón zo lijkt het me! En daar zijn maar 20 van!! erg vet!quote:
Had ze al eens eerder ergens op internet gezien. Als ik het goed heb zijn dat auto's van buitenlandse studenten. Leuke schoolquote:Op maandag 23 maart 2009 01:36 schreef Okeuj het volgende:
Net weer even wat foto's gemaakt van de parkeerplaats hier voor mn deur:
Een Audi S5, 2 BMW M3's (E46 en E92), Dodge Viper, Roush P-51, Shelby GT-500, Porsche Carrera 4S en een Corvette Z06
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel bijzonders is er niet echtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef deliberator het volgende:
[..]
sssssssssst, straks komen ze allemaal hier spotten
tsss, genoeg Ferrari's anders afgelopen zondagquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
veel bijzonders is er niet echt
ja joh?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef deliberator het volgende:
[..]
tsss, genoeg Ferrari's anders afgelopen zondag
F430, F355 spider o.a.
was ook 's middagsquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh?
niet gezien en ben er zondag avond nog geweest
Lamborghini Murcielago Reventónquote:
Dat is de demo van de GTR-dealer in Amsterdam waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef Blik het volgende:
Gisteren een Nederlandse (nieuwe) witte Nissan GTR gespot. Erg strak.
[ afbeelding ]
Klopt, is Amerika, hier op de vliegbasis.quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wow, heel vet
, lijkt me dat dat in the USA is. Lijkt haast wel bij een High School, maar dat zal het wel niet zijn...
Ja, ik had ze ook op driving fun gezet. Laatst even stukje meegereden in die viper. Wat en geluid komt daaruit zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Had ze al eens eerder ergens op internet gezien. Als ik het goed heb zijn dat auto's van buitenlandse studenten. Leuke school
Nouja ik neem aan dat die mannen daar ook niet 24 uur per dag zitten. Wat ik bedoel met onbewaakt is dat er nergens een hek omheen staatquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een onbewaakt terrein waar je goed in de gaten werd gehouden?
Ben gister in Bloemendaal (bij de puzzelrit van de Lada club) een Hummer als leswagen tegen gekomen
Jammer dat de foto bout is geworden
http://www.rijschoolgraauw.nl/prijslijst.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een onbewaakt terrein waar je goed in de gaten werd gehouden?
Ben gister in Bloemendaal (bij de puzzelrit van de Lada club) een Hummer als leswagen tegen gekomen
Jammer dat de foto bout is geworden
Deze zag ik vrijdag ook in de file op de Ring voorbij komen, rond een uur of half zes. Paar spots van een paar dagen Chicago.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
De Japanse monsters zijn begonnen met hun invasie van Nederland.
[ afbeelding ]
En volgens mij staat hij nog tegen een golf geparkeerd ook!quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Die twotone Ferrari is een 612 Sessanta en die is zwaar zeldzaam, veel zeldzamer dan de 612 Scaglietti
Zijn er maar 60 van gemaakt. Categorie spot vergelijkbaar met die Reventón hier eerder!quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Die twotone Ferrari is een 612 Sessanta en die is zwaar zeldzaam, veel zeldzamer dan de 612 Scaglietti
Klopt wel ! In 2002 voor het laatst in Zwitserland geweest, omgeving Visp/Brig. Daar was ook een auto dealer in exclusieve wagens. De auto's staan daar gewoon buiten aan de openbare weg, ook s'nachts. Maar Zwitserland is samen met Zweden volgens mij 1 van de veiligste landen van Europa. Wie nogmaals in Zwitserland komt, kan wel eens een leuke uitdaging aangaan om een foto te maken van een gebouw dat is gehuld in minimaal 1 muur vol met graffiti.... dat vind je niet zo makkelijk !!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Nouja ik neem aan dat die mannen daar ook niet 24 uur per dag zitten. Wat ik bedoel met onbewaakt is dat er nergens een hek omheen staat
Yup Sessanta!! echt eentje in de categorie "hard-to-spot"quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn er maar 60 van gemaakt. Categorie spot vergelijkbaar met die Reventón hier eerder!
Als je denkt dat dit erg is... ik reed onlangs Maastricht binnen en zag bij het MVV stadion ineens een R8 voorbij komen.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
Was het niet 'gewoon' een R8 V10, die is als het goed is net uit.
Anyway, ik kwam van 't weekend deze niet-helemaal-meer-witte R8 tegen.
[ afbeelding ]
Wow, dat vraagt om een filmpje met geluid! Mooie spot, ook een dikke 5 touring ernaast zo te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef -Muse- het volgende:
Ik spot dagelijks een Ferrari 550 Maranello LeMans Prodrive, die staat 2 straten bij mij vandaan. Hij kwam net weer even langsgereden en wat een geweld komt er uit die uitlaten!!
(foto is gemaakt door iemand anders, hij staat inmiddels op NL kenteken)
[ afbeelding ]
Knap dat je daar een dikke 5 touring uit kunt halen (als je gelijk hebt).quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Wow, dat vraagt om een filmpje met geluid! Mooie spot, ook een dikke 5 touring ernaast zo te zien.
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef -Muse- het volgende:
Dat is een 535D. Hij heeft ook nog een Alfa 147GTA, BMW 645i cabrio en een BMW Z1
Spiegels gok ik, en samen met een stukje railing en velgen is het inderdaad wel te herkennen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensMaartenGrendel, hoe herkende jij die 5 serie? Zou ik nooit geweten hebben.
En niet te vergeten de luchtroostertjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Spiegels gok ik, en samen met een stukje railing en velgen is het inderdaad wel te herkennen...
Als het een M5 Touring was geweest, was het heel eenvoudig te zien geweest aan de spiegels.
Is te herkennen als een 5-serie aan de scherpe lijn die over de hele zijkant loopt in combinatie met de deurgrepen en achterste wielkast zoals anderen ook al opmerken hierboven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus niet écht verstand van mooie wagensMaartenGrendel, hoe herkende jij die 5 serie? Zou ik nooit geweten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een liefhebber is het wel, de auto's staan altijd te glimmen op de oprit. Ik reed er net ook weer langs, damn wat trekt die auto een bekijks!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het ziet er niet uit..quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
@ralphk
Ik zag gister ook al een witte Nissan GTR op de parkeerplaats bij de schouwburg staan. Volgens mij zag ik hem een maandje terug ook al. Geen foto's helaas... (Locatie: Tiel)quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
De Japanse monsters zijn begonnen met hun invasie van Nederland.
[ afbeelding ]
Wat kosten die dingen nou als je er één wilt aanschaffen in Nederland?..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zag gister ook al een witte Nissan GTR op de parkeerplaats bij de schouwburg staan. Volgens mij zag ik hem een maandje terug ook al. Geen foto's helaas... (Locatie: Tiel)
Een heleboel: ¤119.900quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen nou als je er één wilt aanschaffen in Nederland?..
Kun je hem niet leasen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Sooooo da's veel!..![]()
Moet ik nog ff door sparen dan maar..
trekhaak erop en een caravan slepen om in te wonen. ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kun je hem niet leasen?![]()
Volgens mij hebben die mensen hun huis ingeruild voor hun auto. Hij stond namelijk wel eens voor een oud pand dat momenteel tegen de grond ligt.
Is dat niet een X6 van Hamann of AC Schnitzer ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje brakke kwaliteit (probeerde heel sneeky al lopend te fotograferen), maar dit staat bij mij om de hoek. WHAHAHAHAHAHAHA
!! Dit verzin je toch niet! Een getunede X6 WIT! Echt erger kan niet! Ik zou een zak over mn kop trekken als ik erin moest zitten. Zit wel 630pk in
. Hij wil dus wel. Ben benieuwd naar het geluid, dus hoop dat ik mn buurman/vrouw ooit eens tref.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |