SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja door al die Muckers duurde het even voordat ik doorhad dat de 300e post van mij wasquote:
Ja, MPG kwam er ineens weer vanuit het niets doorheen denderenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja door al die Muckers duurde het even voordat ik doorhad dat de 300e post van mij was
Zal wel fout zijn gegaanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het nummer in de TT klopt trouwens niet, is dat een grapje of een typefout?
Aah, jij bent er zo één die het leuk vindt naar de bekende weg te vragen......quote:
En jij moest meteen een link om te kunnen fappenquote:
Ja... neem maar even plaats op de rode koffiedivan en begin maar te vertellen over je jeugd...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aah, jij bent er zo één die het leuk vindt naar de bekende weg te vragen......
Nee, ik wilde bewijs zien voor haar stellingquote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij moest meteen een link om te kunnen fappen.
En natuurlijk krijg ik weer de schuldquote:Op donderdag 13 november 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG kwam er ineens weer vanuit het niets doorheen denderen.
Het nummer in de TT klopt trouwens niet, is dat een grapje of een typefout?
Neuj, bedanktquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... neem maar even plaats op de rode koffiedivan en begin maar te vertellen over je jeugd...
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En natuurlijk krijg ik weer de schuld![]()
.
Het was weer even MPG Plaag kwartiertje... nu kreeg hij de schuld, volgende keer weer een bak koffie!quote:
Moordenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
O my god, I killed Kenny the topic.
tof!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duuquote:
En niet eens met mijquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
Of zoietsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duu
mijn moeder kon dat ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tof!
mijn moeder kan niet eens een computer aanzetten, en MSN'en met mijn zus zie ik ook niet gebeuren
kan niet teveel dingen tegelijkquote:
Ook niet met mijquote:
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
kan niet teveel dingen tegelijk
zeer succesvol ook.....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer gereanimeerd.
je weet precies wat ik bedoel hequote:
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avondquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij zit ook zelden achter MSN en bent te druk met koffiedrinken!
ik brei pantoffels, kijk tv, youtube, PR en KSCquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Dat is waar!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avonden we kunnen nu toch hier kletsen
quote:
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.
dat zou pas stoer zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Californium het volgende:
[..]
jij bent mij....ik ben die 2e persoonlijkheid in je hoofd
wij kunnen niet kletsen via msn
Ik heb al een hele grote koffiemokquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!
En een grotere koffiemok!
die heb ik voor hem meegebracht uit Parijsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!
En een grotere koffiemok!
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou pas stoer zijn
"dat zeg ik toch net?"
-nee ik!
"nee ik!
Tuurlijkquote:
Bestaat toeval dan, of gebeurt alles gewoon met een reden, en zijn deze overeenkomsten het antwoord op vragen die jullie je over lange tijd eens stellen?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik!!!
op welke basisschool heb jij ergens gezeten trouwens..... We moeten toch even die enge overeenkomsten op 1 of andere manier op toeval afschuiven![]()
Eerst op de St. Antonius, maar die ging dicht in groep 6, dus moest ik naar de St. Jozefquote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik!!!
op welke basisschool heb jij ergens gezeten trouwens..... We moeten toch even die enge overeenkomsten op 1 of andere manier op toeval afschuiven![]()
en waarom zijn wij hier?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bestaat toeval dan, of gebeurt alles gewoon met een reden, en zijn deze overeenkomsten het antwoord op vragen die jullie je over lange tijd eens stellen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst op de St. Antonius, maar die ging dicht in groep 6, dus moest ik naar de St. Jozef
dat dusquote:
quote:
Omdat ik hier ook ben, natuurlijk! Zonder mij zou deze wereld niet bestaan. Sterker nog, alleen ík besta en de rest is een product van mijn fantasie. En wanneer ik mezelf gezelschap houd, bestaat de rest niet. Het zijn net de figuranten uit een film, ze verschijnen af en toe in beeld, maar zodra ze uit het zicht zijn, bestaan ze pas weer als ik, de grote regisseur van deze wereld, ze weer ten tonele laat verschijnen!quote:
well hello mr trumanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik hier ook ben, natuurlijk! Zonder mij zou deze wereld niet bestaan. Sterker nog, alleen ík besta en de rest is een product van mijn fantasie. En wanneer ik mezelf gezelschap houd, bestaat de rest niet. Het zijn net de figuranten uit een film, ze verschijnen af en toe in beeld, maar zodra ze uit het zicht zijn, bestaan ze pas weer als ik, de grote regisseur van deze wereld, ze weer ten tonele laat verschijnen!
neeeequote:
albert sweizer, muizenberg....leidraad...sprinkplank zit daar ookquote:
jawelquote:
Nee, geen Truman... er is werkelijk een filosofische stroming die uitgaat van het bestaan van enkel de filosoof zelf. De rest van de wereld bestaat niet echt, behalve in zijn gedachten.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel.
Maar troost je, ik heb niet op de springplank gezeten.
Ik zat op De Meule.
wat een baggersite hebben die zegquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Californium het volgende:
[..]
albert sweizer, muizenberg....leidraad...sprinkplank zit daar ookop de lupinestraat
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een baggersite hebben die zeg
en ik kom oorspronkelijk niet uit Diem he! ik woon hier pas anderhalf jaar
sssstquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen Truman... er is werkelijk een filosofische stroming die uitgaat van het bestaan van enkel de filosoof zelf. De rest van de wereld bestaat niet echt, behalve in zijn gedachten.
Truman was een bedenksel, hij was niet echt, hij bedacht de rest van de wereld om hem heen niet, dat had iemand anders al voor hem gedaan. De rest van de wereld daarentegen, bestaat dan weer wel uit miljoenen Trumannetjes en Truvrouwtjes.
hoeraquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig
we zijn niet schrizofreenen we zijn niet 1 dezelfde persoon
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenkenquote:
Truste Kaptein Breezahquote:
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met julliequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
Ik ook niet maar ik moetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
quote:
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
das beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met jullie.
awwwwquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
schud je de kussens vast op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
kan ik vanacht weer rustig gaan slapen in ons mijn bed
tuurlijkquote:
Dat is even geen optiequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je wetenquote:
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je weten
herman ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
oh ja Muckli... die kerel van bioinformatica he, schreeuwt ie altijd zo?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef Californium het volgende:
[..]
dat stond niet in de vraag die PG ons voorlegde
en wat zou erin kunnen zitten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt als een Oostenrijks recept!
Alleen maar lekkere dingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat zou erin kunnen zitten?
mij ook welquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!
mooiquote:
Ik had hem vandaag voor het eerst en hij noemt me me mevrouwquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Californium het volgende:
[..]
herman ?
Herman schreeuwt altijd zo....herman is zo tof
![]()
niet te veel op zijn geschreeuw letten... is redelijk normaal...laat zien dat je het snapt en dat je wat gedaan hebt, stel gerichte vragen....dan vind hij jou ook tof
...en het toiletpapier moet nog bijgevuld worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef Californium het volgende:
ik moet naar de wcmaar mijn huisgenoot is net geweest en nu moet de bak vollopen
nee slijmbal je krijgt die foto nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mevrouw.... jah dat is typishc herman.... hij blijkt me ook maar maylene of marlene noemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag voor het eerst en hij noemt me me mevrouw
"MEVROUW, HOE HEET U?"
- Marjo
"MOOI! EN WAT IS HET GETAL VAN AVOGADRO?"
- zeskommanultweetkeertientotdemachtdrieëntiwintig?
"JUIST!"
hij gaat heeeeel snel, maar we kunnen hem wel goed verstaan
en dweilen ofzo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef Californium het volgende:
ik moet naar de wcmaar mijn huisgenoot is net geweest en nu moet de bak vollopen
truste martquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens maar eens dromen over lekkere dingen.
Welterusten allen![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het toiletpapier moet nog bijgevuld worden waarschijnlijk.
hij vroeg zich halverwege de les ineens af "euh, welke klas zijn jullie eigenlijk?"quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mevrouw.... jah dat is typishc herman.... hij blijkt me ook maar maylene of marlene noemen![]()
maar een toffe peer
quote:
trotsquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
90 studenten die elk 100 W produceren laten gedurende 45 minuten college de lucht in de collegezaal 6,5 graad Celsius in temperatuur stijgen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Muck het volgende:
[..]
nee slijmbal je krijgt die foto niet
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat zal hij nog 500 keer vragen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij vroeg zich halverwege de les ineens af "euh, welke klas zijn jullie eigenlijk?"
ik wist altijd wanneer mijn huisgenote ongesteld wasquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebt.
ja, en hij had het over sjelletjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zal hij nog 500 keer vragen....
Hij heeft wel leuk steenkolen engels![]()
'ef sjecken'
En er zat nog meer lekkers in dat gerecht he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebt.
deze is gewoon chagerijnig en maandverband in het prullenbakje..... Maandverbandquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wist altijd wanneer mijn huisgenote ongesteld was![]()
het varieerde van gebruikte tampons in de douche tot bloed aan het lichtknopje![]()
![]()
that would be mequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef Californium het volgende:
trusten Martinwie gaat er nog meer slapen?
jezelf quoten is zó 2003quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En er zat nog meer lekkers in dat gerecht he!
N00bquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Californium het volgende:
[..]
deze is gewoon chagerijnig en maandverband in het prullenbakje..... Maandverband
sjelletjesquote:
Dat dusquote:
ja, dat heb ik ook gemerkt op het MLOquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:29 schreef Californium het volgende:
[..]
sjelletjes
herman..... stage
je leert zoveel meer...Op school geven ze wel een beetje onzin praktijk eigenlijk
Volgens trendwatchers komt het in 2009 weer helemaal terug in de mode, dus eigenlijk ben ik een pionier op dit gebied!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
jezelf quoten is zó 2003![]()
DaAardbeien?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook gemerkt op het MLO
op mijn stage heb ik veel meer geleerd
ah, retroquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens trendwatchers komt het in 2009 weer helemaal terug in de mode, dus eigenlijk ben ik een pionier op dit gebied!![]()
Is een aangepast receptquote:Maar volgens mij zaten er geen aardbeien in Muckli, al zijn die desgewenst wel toe te voegen!
ja hequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jullie zijn waren lekker op dreef
Slaap lekker allen
Muck + Cali + aardbeien!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, retro
[..]
Is een aangepast recept
Muckli met aardbeien
Ja.quote:
O ja, ik zat nog in het donker...quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:
*licht aan doet
Goedemorgen allemaal![]()
*koffie en thee voor iedereen klaar zet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*koekjes erbij zet
[ afbeelding ]
Ah, goed plan ik ga hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:00 schreef OA het volgende:
Zo, nu even de badkamer in en daarna op weg naar het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik praat niet over werkgevers die ik niet kenquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:31 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben we het hiet nou over Baas Herman Sevens?![]()
* DaMart pakt een kop theequote:Op vrijdag 14 november 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:
*licht aan doet
Goedemorgen allemaal![]()
*koffie en thee voor iedereen klaar zet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*koekjes erbij zet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:27 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die is ook leuk. Al zijn het vooral koffiedrinkers die steeds afhakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:27 schreef Ladylike het volgende:
Ph
mijn vriendin zal jou leuk vinden .. is gek op pinguins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, dat had je niet verwacht!
Volgende week madagascar 2
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Goedemorgen frutsebeestjequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]JaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, dat had je niet verwacht!
Volgende week madagascar 2
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* LL trekt verpleegsterspakje aanquote:
Met room?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt verpleegsterspakje aan
arme jongen
* LL brengt kippensoepje
Fles heeft zn eigen roomquote:
Je bent liefquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt verpleegsterspakje aan
arme jongen
* LL brengt kippensoepje
Oh dear, mental image.quote:
Valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* Dr_Flash trekt rokje weer scheefquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb gewoon graag dit pakje aan
* LL trekt rokje recht en zet mutsje goed
* LL geeft pets op handquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash trekt rokje weer scheef
Het lijkt KPD in tekst wel, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 13 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 145 Dr_Flash
16. 145 Pheno
37. 086 MPG
39. 084 Muck
51. 076 DaMart
56. 073 Papierversnipperaar
66. 067 Californium
93. 053 Frutsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik sta er niet inquote:
Je lag zeker op dat kopieerapparaat te squirtenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft pets op hand
in bed blijven liggen! je bent ziek
waarom denk je dat ie kapot isquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lag zeker op dat kopieerapparaat te squirten
* LL voelt aan voorhoofdquote:
goed ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
ZO, even werken en daarna naar huis. Koppijn deluxe
hoezo herrie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Klotepijn lijkt me ook wel minder. Maar ik kan me hier niet concentreren vandaag, te hoop herrie van collega's. Hoe kan ik dan multitasken?
tot hoe laat moet je dan ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ach, "overleg". Het is weer bijna weekend, schijnbaar het hoogtepunt van deze dag.
En kantoortuin, dat helpt niet echt.
normaal zo rond en nabij 4 uur.quote:
hoorde 3 weken geleden mariah carey hier alquote:
ioHquote:
nekoRquote:
?teem ed po koo ej moKquote:
Heel verstandig, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
nekoR![]()
![]()
Ben nu bijna twee weken gestopt
?teem?quote:
Ja, de zoveelste....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
meet?
Het is meestal toch te ver wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de zoveelste....
Ik zou je agenda er nog niet bij pakken.
Woensdag 19 november 08.00 AM bij Muck thuisquote:
er zijn mensen die moeten werkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Woensdag 19 november 08.00 AM bij Muck thuis
Kutstudenten ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die moeten werken
en bier en tieten mooie mannenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die moeten werken
Als ik zie wat voor tieten hier gepost worden, voldoen die van mij niet aan jullie eisenquote:
Dat was wel grappig ja. Er werd nog net niet met vlees vanaf de tafel op de BBQ gegooidquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef JortK het volgende:
Die is namelijk zo lekker ongeduldig en zijn we snel klaar met BBQ'en
Hoe je het ook bekijkt, er zit een weekend aan die drie dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das mn driedaagse vakantie, regel maar een vrije ochtend
das toch wel erg dramatischquote:Man met liefdesverdriet blaast gebouw op
Mönchengladbach - Een Duitser heeft uit 'liefdesverdriet' een flatgebouw opgeblazen. Zijn buurman kwam daarbij om.
De 22-jarige is woensdag moord ten laste gelegd.
Hij had de gaskranen in zijn huis opengezet om zelfmoord te plegen. De man was verdrietig omdat zijn 17-jarige vriendin het telefonisch uit had gemaakt. Ze zou haar spullen komen ophalen uit zijn flat. Eenmaal aangekomen stak ze een sigaret op.
Een explosie volgde en het halve gebouw lag in puin. Vijftien mensen raakten gewond, een 45-jarige buurman overleed. De 22-jarige en zijn vriendin overleefden de ontploffing.
Volgens woordvoerder Ralf Wolters had de verdrietige man niet voorzien wat de gevolgen waren van zijn actie.
Neem dan een vriendin mee ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor tieten hier gepost worden, voldoen die van mij niet aan jullie eisen
Ja, wie maakt het nou uit per telefoonquote:
Voglende keer kun je het krijgen zoals je wilt hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was wel grappig ja. Er werd nog net niet met vlees vanaf de tafel op de BBQ gegooid
Jij mag toch nietsquote:
Doe het dan via Fok! ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wie maakt het nou uit per telefoon
En gaat roken
Sorriequote:
bijna schatquote:
voor jou wel ja... en dan "relaxen"quote:
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou wel ja... en dan "relaxen"![]()
voor mij duurt het nog wel ff... gaat een zwaar weekend worden, voel ik nu al
Het is tenminste werk wat je leuk vind, nietwaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?
pr0nindustriequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?
Dat is wel weer zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is tenminste werk wat je leuk vind, nietwaar?
quote:
En je lust ook al geen pannenkoekenquote:
Ik ga zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:29 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik ookquote:
Nee, maar je hapt zo leuk.quote:
Dat heb ik al echt in geen tijden meer gegeten.quote:
quote:
De koffie is op!!!?!?!?!?!??quote:
Oooow, is dat alles?quote:
Bij mij is het zo ongeveer standaard onderdeel van mijn ontbijt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al echt in geen tijden meer gegeten.
En dat is paniek? Deadlines, like duh.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef JortK het volgende:
project gaat niet live vandaag.
Parenclubs zijn geen onderdeel van de porno-industrie, aangezien er geen betaalde sex wordt aangeboden/gevraagdquote:
Meergranenbrood meestal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is het zo ongeveer standaard onderdeel van mijn ontbijt!
Om wijlen Jeu Sprengers, oud-voorzitter van de KNVB, maar eens te citeren: "Er is pas paniek als het bier op is."quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is paniek? Deadlines, like duh.
Het loopt al 5 maanden, terwijl het een maand had moeten durenquote:
Ik ben blij dat ik daar op dit moment niet op locatie ben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is paniek? Deadlines, like duh.
Allemaal gratis?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Parenclubs zijn geen onderdeel van de porno-industrie, aangezien er geen betaalde sex wordt aangeboden/gevraagd
Klanten zijn daar altijd wel leuk in jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben blij dat ik daar op dit moment niet op locatie ben.
Ach hier is het nog veel erger, outsourcing naar Asia ftl.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klanten zijn daar altijd wel leuk in ja
Ah well, in Frankfurt bij d eklant staan en het migratieproces is totaal verneukt is ook altijd leuk. En dan met het handje gaan migreren, met een paar duitse herders hijgend in je nek.
Als de aanwezige vrouwen je leuk vinden wel jaquote:
Ja, ik wacht al meer dan 3 maanden op de frontend van ozne applicatie. gemaakt door een ander bedrijf die dat weer geoutsourced heeft. Nieuwste datum: aprilquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach hier is het nog veel erger, outsourcing naar Asia ftl.
dat heb ik ook altijdquote:
Mijn contract is daar met een maand verlengd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wacht al meer dan 3 maanden op de frontend van ozne applicatie. gemaakt door een ander bedrijf die dat weer geoutsourced heeft. Nieuwste datum: april
Ik zit dus al op een ander project, want dat slaat echt als een lul op een drumstel
Netjes.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En je lust ook al geen pannenkoeken.
Ben jij de tante van Muck?
Bijbetalen niet.quote:
Dat is standaard.quote:
quote:
Hey, hij moet toch ergens die BMW X5 van betalenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bijbetalen niet.![]()
"Ja, je tandsteen is iets meer dan gemiddeld aanwezig...dat dekt je verzekering niet
Bijbetalen maar!
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Zodat je dat zelf kan betalen. Het is een complot.quote:
Uiteraard. De standaard tweejaarlijkse foto's mochten deze keer ook niet ontbreken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, hij moet toch ergens die BMW X5 van betalen?
UIteraard. De zorgverzekeraar dekt alleen die zorg die je toch nooit consumeert. Alles voor de winstquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zodat je dat zelf kan betalen. Het is een complot.
We hebben blijkbaar dezelfde tandartsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard. De standaard tweejaarlijkse foto's mochten deze keer ook niet ontbreken...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zodat je dat zelf kan betalen. Het is een complot.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard. De standaard tweejaarlijkse foto's mochten deze keer ook niet ontbreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |