tot hoe laat moet je dan ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ach, "overleg". Het is weer bijna weekend, schijnbaar het hoogtepunt van deze dag.
En kantoortuin, dat helpt niet echt.
normaal zo rond en nabij 4 uur.quote:
hoorde 3 weken geleden mariah carey hier alquote:
ioHquote:
nekoRquote:
?teem ed po koo ej moKquote:
Heel verstandig, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
nekoR![]()
![]()
Ben nu bijna twee weken gestopt
?teem?quote:
Ja, de zoveelste....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
meet?
Het is meestal toch te ver wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de zoveelste....
Ik zou je agenda er nog niet bij pakken.
Woensdag 19 november 08.00 AM bij Muck thuisquote:
er zijn mensen die moeten werkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Woensdag 19 november 08.00 AM bij Muck thuis
Kutstudenten ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die moeten werken
en bier en tieten mooie mannenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die moeten werken
Als ik zie wat voor tieten hier gepost worden, voldoen die van mij niet aan jullie eisenquote:
Dat was wel grappig ja. Er werd nog net niet met vlees vanaf de tafel op de BBQ gegooidquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef JortK het volgende:
Die is namelijk zo lekker ongeduldig en zijn we snel klaar met BBQ'en
Hoe je het ook bekijkt, er zit een weekend aan die drie dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das mn driedaagse vakantie, regel maar een vrije ochtend
das toch wel erg dramatischquote:Man met liefdesverdriet blaast gebouw op
Mönchengladbach - Een Duitser heeft uit 'liefdesverdriet' een flatgebouw opgeblazen. Zijn buurman kwam daarbij om.
De 22-jarige is woensdag moord ten laste gelegd.
Hij had de gaskranen in zijn huis opengezet om zelfmoord te plegen. De man was verdrietig omdat zijn 17-jarige vriendin het telefonisch uit had gemaakt. Ze zou haar spullen komen ophalen uit zijn flat. Eenmaal aangekomen stak ze een sigaret op.
Een explosie volgde en het halve gebouw lag in puin. Vijftien mensen raakten gewond, een 45-jarige buurman overleed. De 22-jarige en zijn vriendin overleefden de ontploffing.
Volgens woordvoerder Ralf Wolters had de verdrietige man niet voorzien wat de gevolgen waren van zijn actie.
Neem dan een vriendin mee ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor tieten hier gepost worden, voldoen die van mij niet aan jullie eisen
Ja, wie maakt het nou uit per telefoonquote:
Voglende keer kun je het krijgen zoals je wilt hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was wel grappig ja. Er werd nog net niet met vlees vanaf de tafel op de BBQ gegooid
Jij mag toch nietsquote:
Doe het dan via Fok! ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wie maakt het nou uit per telefoon
En gaat roken
Sorriequote:
bijna schatquote:
voor jou wel ja... en dan "relaxen"quote:
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou wel ja... en dan "relaxen"![]()
voor mij duurt het nog wel ff... gaat een zwaar weekend worden, voel ik nu al
Het is tenminste werk wat je leuk vind, nietwaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?
pr0nindustriequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK ga vanavond weer werken (en morgen ook) dus wie heeft er een zwaar weekend denk je?
Dat is wel weer zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is tenminste werk wat je leuk vind, nietwaar?
quote:
En je lust ook al geen pannenkoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |