Ah, goed plan ik ga hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:00 schreef OA het volgende:
Zo, nu even de badkamer in en daarna op weg naar het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik praat niet over werkgevers die ik niet kenquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:31 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben we het hiet nou over Baas Herman Sevens?![]()
* DaMart pakt een kop theequote:Op vrijdag 14 november 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:
*licht aan doet
Goedemorgen allemaal![]()
*koffie en thee voor iedereen klaar zet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*koekjes erbij zet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:27 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die is ook leuk. Al zijn het vooral koffiedrinkers die steeds afhakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:27 schreef Ladylike het volgende:
Ph
mijn vriendin zal jou leuk vinden .. is gek op pinguins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, dat had je niet verwacht!
Volgende week madagascar 2
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Goedemorgen frutsebeestjequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]JaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, dat had je niet verwacht!
Volgende week madagascar 2
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* LL trekt verpleegsterspakje aanquote:
Met room?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt verpleegsterspakje aan
arme jongen
* LL brengt kippensoepje
Fles heeft zn eigen roomquote:
Je bent liefquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt verpleegsterspakje aan
arme jongen
* LL brengt kippensoepje
Oh dear, mental image.quote:
Valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* Dr_Flash trekt rokje weer scheefquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb gewoon graag dit pakje aan
* LL trekt rokje recht en zet mutsje goed
* LL geeft pets op handquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash trekt rokje weer scheef
Het lijkt KPD in tekst wel, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 13 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 145 Dr_Flash
16. 145 Pheno
37. 086 MPG
39. 084 Muck
51. 076 DaMart
56. 073 Papierversnipperaar
66. 067 Californium
93. 053 Frutsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik sta er niet inquote:
Je lag zeker op dat kopieerapparaat te squirtenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft pets op hand
in bed blijven liggen! je bent ziek
waarom denk je dat ie kapot isquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lag zeker op dat kopieerapparaat te squirten
* LL voelt aan voorhoofdquote:
goed ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
ZO, even werken en daarna naar huis. Koppijn deluxe
hoezo herrie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Klotepijn lijkt me ook wel minder. Maar ik kan me hier niet concentreren vandaag, te hoop herrie van collega's. Hoe kan ik dan multitasken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |