Moordenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
O my god, I killed Kenny the topic.
tof!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duuquote:
En niet eens met mijquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
Of zoietsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duu
mijn moeder kon dat ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tof!
mijn moeder kan niet eens een computer aanzetten, en MSN'en met mijn zus zie ik ook niet gebeuren
kan niet teveel dingen tegelijkquote:
Ook niet met mijquote:
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
kan niet teveel dingen tegelijk
zeer succesvol ook.....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer gereanimeerd.
je weet precies wat ik bedoel hequote:
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avondquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij zit ook zelden achter MSN en bent te druk met koffiedrinken!
ik brei pantoffels, kijk tv, youtube, PR en KSCquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Dat is waar!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avonden we kunnen nu toch hier kletsen
quote:
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.
dat zou pas stoer zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Californium het volgende:
[..]
jij bent mij....ik ben die 2e persoonlijkheid in je hoofd
wij kunnen niet kletsen via msn
Ik heb al een hele grote koffiemokquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!
En een grotere koffiemok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |