SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja door al die Muckers duurde het even voordat ik doorhad dat de 300e post van mij wasquote:
Ja, MPG kwam er ineens weer vanuit het niets doorheen denderenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja door al die Muckers duurde het even voordat ik doorhad dat de 300e post van mij was
Zal wel fout zijn gegaanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het nummer in de TT klopt trouwens niet, is dat een grapje of een typefout?
Aah, jij bent er zo één die het leuk vindt naar de bekende weg te vragen......quote:
En jij moest meteen een link om te kunnen fappenquote:
Ja... neem maar even plaats op de rode koffiedivan en begin maar te vertellen over je jeugd...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aah, jij bent er zo één die het leuk vindt naar de bekende weg te vragen......
Nee, ik wilde bewijs zien voor haar stellingquote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij moest meteen een link om te kunnen fappen.
En natuurlijk krijg ik weer de schuldquote:Op donderdag 13 november 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG kwam er ineens weer vanuit het niets doorheen denderen.
Het nummer in de TT klopt trouwens niet, is dat een grapje of een typefout?
Neuj, bedanktquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... neem maar even plaats op de rode koffiedivan en begin maar te vertellen over je jeugd...
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En natuurlijk krijg ik weer de schuld![]()
.
Het was weer even MPG Plaag kwartiertje... nu kreeg hij de schuld, volgende keer weer een bak koffie!quote:
Moordenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
O my god, I killed Kenny the topic.
tof!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duuquote:
En niet eens met mijquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
ik ben met mams en zus aan het msn-en...
Of zoietsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tu du tu tu duuu tu tu tu duuuu duu
mijn moeder kon dat ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
tof!
mijn moeder kan niet eens een computer aanzetten, en MSN'en met mijn zus zie ik ook niet gebeuren
kan niet teveel dingen tegelijkquote:
Ook niet met mijquote:
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
kan niet teveel dingen tegelijk
zeer succesvol ook.....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer gereanimeerd.
je weet precies wat ik bedoel hequote:
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avondquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij zit ook zelden achter MSN en bent te druk met koffiedrinken!
ik brei pantoffels, kijk tv, youtube, PR en KSCquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, vrouwen kunnen multitasken... zeggen ze altijd.
Dat is waar!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
kan ik ook...maar met 2 mensen praten en fokken is genoeg op deze late avonden we kunnen nu toch hier kletsen
quote:
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar. En nu zit ik ook nog te studeren, ook nog.
dat zou pas stoer zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Californium het volgende:
[..]
jij bent mij....ik ben die 2e persoonlijkheid in je hoofd
wij kunnen niet kletsen via msn
Ik heb al een hele grote koffiemokquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!
En een grotere koffiemok!
die heb ik voor hem meegebracht uit Parijsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij... je hebt dringend een grotere agenda nodig!
En een grotere koffiemok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |