quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou pas stoer zijn
"dat zeg ik toch net?"
-nee ik!
"nee ik!
Tuurlijkquote:
Bestaat toeval dan, of gebeurt alles gewoon met een reden, en zijn deze overeenkomsten het antwoord op vragen die jullie je over lange tijd eens stellen?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik!!!
op welke basisschool heb jij ergens gezeten trouwens..... We moeten toch even die enge overeenkomsten op 1 of andere manier op toeval afschuiven![]()
Eerst op de St. Antonius, maar die ging dicht in groep 6, dus moest ik naar de St. Jozefquote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik!!!
op welke basisschool heb jij ergens gezeten trouwens..... We moeten toch even die enge overeenkomsten op 1 of andere manier op toeval afschuiven![]()
en waarom zijn wij hier?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bestaat toeval dan, of gebeurt alles gewoon met een reden, en zijn deze overeenkomsten het antwoord op vragen die jullie je over lange tijd eens stellen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst op de St. Antonius, maar die ging dicht in groep 6, dus moest ik naar de St. Jozef
dat dusquote:
quote:
Omdat ik hier ook ben, natuurlijk! Zonder mij zou deze wereld niet bestaan. Sterker nog, alleen ík besta en de rest is een product van mijn fantasie. En wanneer ik mezelf gezelschap houd, bestaat de rest niet. Het zijn net de figuranten uit een film, ze verschijnen af en toe in beeld, maar zodra ze uit het zicht zijn, bestaan ze pas weer als ik, de grote regisseur van deze wereld, ze weer ten tonele laat verschijnen!quote:
well hello mr trumanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik hier ook ben, natuurlijk! Zonder mij zou deze wereld niet bestaan. Sterker nog, alleen ík besta en de rest is een product van mijn fantasie. En wanneer ik mezelf gezelschap houd, bestaat de rest niet. Het zijn net de figuranten uit een film, ze verschijnen af en toe in beeld, maar zodra ze uit het zicht zijn, bestaan ze pas weer als ik, de grote regisseur van deze wereld, ze weer ten tonele laat verschijnen!
neeeequote:
albert sweizer, muizenberg....leidraad...sprinkplank zit daar ookquote:
jawelquote:
Nee, geen Truman... er is werkelijk een filosofische stroming die uitgaat van het bestaan van enkel de filosoof zelf. De rest van de wereld bestaat niet echt, behalve in zijn gedachten.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel.
Maar troost je, ik heb niet op de springplank gezeten.
Ik zat op De Meule.
wat een baggersite hebben die zegquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Californium het volgende:
[..]
albert sweizer, muizenberg....leidraad...sprinkplank zit daar ookop de lupinestraat
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een baggersite hebben die zeg
en ik kom oorspronkelijk niet uit Diem he! ik woon hier pas anderhalf jaar
sssstquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen Truman... er is werkelijk een filosofische stroming die uitgaat van het bestaan van enkel de filosoof zelf. De rest van de wereld bestaat niet echt, behalve in zijn gedachten.
Truman was een bedenksel, hij was niet echt, hij bedacht de rest van de wereld om hem heen niet, dat had iemand anders al voor hem gedaan. De rest van de wereld daarentegen, bestaat dan weer wel uit miljoenen Trumannetjes en Truvrouwtjes.
hoeraquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig
we zijn niet schrizofreenen we zijn niet 1 dezelfde persoon
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenkenquote:
Truste Kaptein Breezahquote:
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met julliequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
Ik ook niet maar ik moetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
quote:
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
das beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met jullie.
awwwwquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
schud je de kussens vast op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
kan ik vanacht weer rustig gaan slapen in ons mijn bed
tuurlijkquote:
Dat is even geen optiequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je wetenquote:
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je weten
herman ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
oh ja Muckli... die kerel van bioinformatica he, schreeuwt ie altijd zo?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef Californium het volgende:
[..]
dat stond niet in de vraag die PG ons voorlegde
en wat zou erin kunnen zitten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt als een Oostenrijks recept!
Alleen maar lekkere dingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat zou erin kunnen zitten?
mij ook welquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!
mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |