hoeraquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig
we zijn niet schrizofreenen we zijn niet 1 dezelfde persoon
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenkenquote:
Truste Kaptein Breezahquote:
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met julliequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
Ik ook niet maar ik moetquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 5 over 12, ik wil niet meer nadenken
quote:
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
das beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te denken... ik deel gewoon wat kennis met jullie.
awwwwquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet.
ik moet berekenen hoeveel de temperatuur stijgt in een collegezaal, als elke student een warmtebron van 100 W is.
schud je de kussens vast op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
kan ik vanacht weer rustig gaan slapen in ons mijn bed
tuurlijkquote:
Dat is even geen optiequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over na te denken, gewoon een thermometer plaatsen!
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je wetenquote:
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeveel leerlingen en bij hoeveel watt 1 graad ophoog.... dat moet je weten
herman ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
oh ja Muckli... die kerel van bioinformatica he, schreeuwt ie altijd zo?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet hij de lichaamstemperatuur ook niet meenemen in zijn berekening? Iemand die koorts heeft zal de lucht om hem heen ook sneller opwarmen dan iemand die onderkoeld is!
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef Californium het volgende:
[..]
dat stond niet in de vraag die PG ons voorlegde
en wat zou erin kunnen zitten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt als een Oostenrijks recept!
Alleen maar lekkere dingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat zou erin kunnen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |