mij ook welquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lijkt het anders wel een factor die zeker meegewogen zal moeten worden in de berekening!
mooiquote:
Ik had hem vandaag voor het eerst en hij noemt me me mevrouwquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Californium het volgende:
[..]
herman ?
Herman schreeuwt altijd zo....herman is zo tof
![]()
niet te veel op zijn geschreeuw letten... is redelijk normaal...laat zien dat je het snapt en dat je wat gedaan hebt, stel gerichte vragen....dan vind hij jou ook tof
...en het toiletpapier moet nog bijgevuld worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef Californium het volgende:
ik moet naar de wcmaar mijn huisgenoot is net geweest en nu moet de bak vollopen
nee slijmbal je krijgt die foto nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mevrouw.... jah dat is typishc herman.... hij blijkt me ook maar maylene of marlene noemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag voor het eerst en hij noemt me me mevrouw
"MEVROUW, HOE HEET U?"
- Marjo
"MOOI! EN WAT IS HET GETAL VAN AVOGADRO?"
- zeskommanultweetkeertientotdemachtdrieëntiwintig?
"JUIST!"
hij gaat heeeeel snel, maar we kunnen hem wel goed verstaan
en dweilen ofzo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef Californium het volgende:
ik moet naar de wcmaar mijn huisgenoot is net geweest en nu moet de bak vollopen
truste martquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens maar eens dromen over lekkere dingen.
Welterusten allen![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het toiletpapier moet nog bijgevuld worden waarschijnlijk.
hij vroeg zich halverwege de les ineens af "euh, welke klas zijn jullie eigenlijk?"quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mevrouw.... jah dat is typishc herman.... hij blijkt me ook maar maylene of marlene noemen![]()
maar een toffe peer
quote:
trotsquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.
90 studenten die elk 100 W produceren laten gedurende 45 minuten college de lucht in de collegezaal 6,5 graad Celsius in temperatuur stijgen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Muck het volgende:
[..]
nee slijmbal je krijgt die foto niet
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat zal hij nog 500 keer vragen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij vroeg zich halverwege de les ineens af "euh, welke klas zijn jullie eigenlijk?"
ik wist altijd wanneer mijn huisgenote ongesteld wasquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebt.
ja, en hij had het over sjelletjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zal hij nog 500 keer vragen....
Hij heeft wel leuk steenkolen engels![]()
'ef sjecken'
En er zat nog meer lekkers in dat gerecht he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet toch al hoe je eruit ziet in het echt... dus weet ik dat je geen gelijk hebt.
deze is gewoon chagerijnig en maandverband in het prullenbakje..... Maandverbandquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wist altijd wanneer mijn huisgenote ongesteld was![]()
het varieerde van gebruikte tampons in de douche tot bloed aan het lichtknopje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |