abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63201310
quote:
Minister Vogelaar afgetreden
Politiek - door Brendon (Surveillance-Fiets) op 13-11-2008 @ 21:00

Ella Vogelaar is zojuist afgetreden als minister voor Wonen, Wijken en Intergratie. Dit maakte RTL nieuws zojuist bekend.

Eerder deze avond vond er een topoverleg plaats binnen de top van de PVDA samen met Ella Vogelaar. Er bestond onvrede over de manier waarop de nu ex-minister functioneerde. Vanavond zegde de top van de PVDA het vertrouwen in haar op. Hierop besloot Ella Vogelaar haar functie neer te leggen.

De minister voor Wonen, Wijken en Integratie heeft sinds haar aantreden diverse malen onder vuur gelegen. De afgelopen dagen kreeg Vogelaar kritiek omdat ze afziet van het besluit om Antilliaanse probleemjongeren apart te registreren
Ze had veel moeite om haar draai te vinden en was misschien niet helemaal op haar plaats. Misschien ook wel geen goede kansen gekregen. Hopelijk neemt een geschikte minister haar plaats in.
pi_63201368
Te laat er was al een topic over
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 13 november 2008 @ 21:05:18 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63201421
dag Ella
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63201496
als naamgenoot van rutger kan deze natuurlijk niet ontbreken

pi_63201640
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:

Dat was ook geen nette journalistiek van mijn naamgenoot.
pi_63201769
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Te laat er was al een topic over
Niet gezien. Ik ging gelijk naar POL om het topic te openen en zag daar er nog geen staan.
pi_63202026
tvp. Ik geloof ook niet dat ze op dat ministerie niet echt op haar plek zat.
pi_63202079
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat was ook geen nette journalistiek van mijn naamgenoot.
Hij is dan ook geen journalist. Gewoon zeer zwak optreden van Vogelaar. Een van de zwakste ministers in jaren.
lollig
pi_63202206
Op zich wel jammer want een hele markante vrouw die tenminste niet zo geijkt en standaard politiek was en met meel in de mond praatte. Maar die mensen redden het vaak niet.
pi_63202377
Het was een kwestie van tijd. Maar toch:
pi_63202385
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
Op zich wel jammer want een hele markante vrouw die tenminste niet zo geijkt en standaard politiek was en met meel in de mond praatte. Maar die mensen redden het vaak niet.
Sterker nog, ze praatte op een gegeven moment helemaal niet meer.

Tsja, een minister moet tegenwoordig meer zijn dan alleen een dossiertijger. Ze moet ook haar beleid naar buiten toe uit kunnen leggen. Kijk, zo'n Rutger is irritant, maar hij doet in principe weinig verkeerd. Als zij op zn eerste vraag gewoon een antwoord geeft (dan maakt het nog weinig uit wat ze zegt, als het maar een beetje relevant is) dan is er weinig aan de hand. Nu slaat ze direct compleet dicht, op een niet eens zo brutale vraag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 21:28:43 #12
230491 Zith
pls tip
pi_63202456
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was een kwestie van tijd. Maar toch:
Inderdaad! Nu kan de PVDA er een sterkere neerzetten om zo bij de verkiezingen meer stemmen te genereren dan als Elle er nog zou zitten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63202529
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Sterker nog, ze praatte op een gegeven moment helemaal niet meer.

Tsja, een minister moet tegenwoordig meer zijn dan alleen een dossiertijger. Ze moet ook haar beleid naar buiten toe uit kunnen leggen. Kijk, zo'n Rutger is irritant, maar hij doet in principe weinig verkeerd. Als zij op zn eerste vraag gewoon een antwoord geeft (dan maakt het nog weinig uit wat ze zegt, als het maar een beetje relevant is) dan is er weinig aan de hand. Nu slaat ze direct compleet dicht, op een niet eens zo brutale vraag.
Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
pi_63202549
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
De beeldvorming van haar in de media heeft ook niet positief voor haar uitgepakt. Zij slaagde er niet in om goed uit de verf te komen. Ook niet binnen de partij is mijn indruk.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:32:29 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63202622
Ik ken Vogelaar alleen van Geenstijl waar ze dat mens altijd compleet afzeiken, tot vervelens toe.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63202635
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De beeldvorming van haar in de media heeft ook niet positief voor haar uitgepakt. Zij slaagde er niet in om goed uit de verf te komen. Ook niet binnen de partij is mijn indruk.
Nee, dat was wel een van haar problemen maar het is ook wel tekenend dat dat tegenwoordig het belangrijkste lijkt te zijn, belangrijker dan de inhoud. Ik hoop dat er snel een goede opvolger komt, en dat het Ella goed gaat.

Ik vind het wel een persoonlijk drama voor haar maar ik denk dat ze er niet echt plezier in had dus misschien is het wel beter zo.
pi_63202679
Heel erg jammer. Het was een topper pur sang
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63202720
Pronk terug, dat zou mooi zijn
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63202784
Verstandig besluit.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63202795
Ik denk toch eerder een wethouder: Asscher of Depla.
pi_63202797
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat was wel een van haar problemen maar het is ook wel tekenend dat dat tegenwoordig het belangrijkste lijkt te zijn, belangrijker dan de inhoud. Ik hoop dat er snel een goede opvolger komt, en dat het Ella goed gaat.

Ik vind het wel een persoonlijk drama voor haar maar ik denk dat ze er niet echt plezier in had dus misschien is het wel beter zo.
Ik hoop voor haar dat ze ook weer goed terecht komt. Lijkt mij geen onsympathieke vrouw. Verder is zij succesvol geweest, dus dat zal wel lukken.
pi_63202828
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Straks komt Pronk terug.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63202831
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
Tsja, akkefietje van niets of niet (ben het met je eens hoor), maar hoe jammer het ook is, het heeft nou eenmaal impact en daar moet je tegenwoordig rekening mee houden. Het is helemaal niet zo gek om een communicatie-adviseur/spindoctor te hebben tegenwoordig, daar hoef je helemaal niet zo geheimzinnig over te doen. Dat zij dat wel doet, geeft al aan dat er iets niet goed gaat.

Zo'n akkiefietje is gewoon tekenend.

Alle goeds voor Ella overigens hoor. Geen slecht mens, ze zat alleen niet op de juiste positie.
pi_63202910
Eindelijk stapt deze volmaakt ongeschikte minister op.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63202913
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Straks komt Pronk terug.
En hopelijk blijft hij dan zitten tot het einde van de periode van het kabinet.

PvdA: op naar de 0 zetels!
pi_63202968
Vogelaar kan het beste achter de schermen gaan werken en daar ook blijven.
pi_63202998
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:

Rutger
Dit was wel heel erg slecht van Vogelaar. Eigenlijk verbaast het me dat ze nu pas aftreed.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203017
Persconferentie zodadelijk om 21.45 op POLITIEK24
pi_63203039
Pronk op die positie lijkt me inderdaad een zeer goede zaak, die ligt ook gelijk regelmatig in de clinch met wouter bos, dus dat zal de PVDA inderdaad de kop kosten. Top idee.
pi_63203047
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Rutger
Dit was wel heel erg slecht van Vogelaar. Eigenlijk verbaast het me dat ze nu pas aftreed.
Bij de Jakhalzen van DWDD deed ze een soortgelijk optreden.
2 weken terug ofzo.
pi_63203071
Maar hoe dan ook, wel jammer. Het is geloof ik geen verkeerd mens
pi_63203107
I feel kinda Locrian today
pi_63203114
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar hoe dan ook, wel jammer. Het is geloof ik geen verkeerd mens
nee mijn buuf ook niet, maar die is ook mesjokke

God, ik zie haar nog door New York gaan met haar rugzakkie
pi_63203157
Nu PC op Politiek24.nl
pi_63203165
NU live op Politiek 24 een verklaring...
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203174
Ed van Thijn dan maar
pi_63203183
quote:
Binnen de top van de PvdA bestaat onvrede over het functioneren van de eigen minister Ella Vogelaar. De partijtop voerde daarover donderdagavond overleg met Vogelaar. Ingewijden hebben dat bevestigd na berichtgeving van het NOS Journaal.
Net alleen de PVDA-top had meer dan genoeg van haar.

Oh en dat ze wellicht een goed mens is doet daar niets aan af, ze was ingehuurd om minister te zijn en dat kon ze niet.
pi_63203361
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Ed van Thijn dan maar
Rob Oudkerk
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203412
Ik zit al vijf minuten naar een lege microfoon te kijken...
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203555
Een schande dat ze af moet treden. De zoveelste die is weggepest door De Telegraaf en Elsevier.

Vogelaar was een minister zonder geld. Die vanuit een regeerakkoord, die zij niet geschreven heeft, taken kreeg waar ze niet het (beloofde?) geld voor kreeg en dus moest gaan ruziemaken met de woningbouwcorporaties (inderdaad: CDA en PvdA bastions).
Daardoor werd het een gewillige schietschijf voor rechts. Ze maakte niets klaar en dat werd door rechts aangegrepen om meteen het hele beleid af te schieten en te pleiten voor meer repressie en meer tweedeling in de samenleving.

Het laatste akkevietje is natuurlijk wel het meest belachelijk. Het is sowieso belachelijk dat er een databank wordt opgezet, enkel en alleen voor Antiliaanse jongeren. Terecht dat het is afgeschoten en werd verwezen naar de Verwijsindex Risicojongeren die geldt voor alle jongeren, groen, paars, geel of zwart. Maarja, dit land is nu eenmaal zover afgezakt dat we zelfs artikel 1 van de GW niet meer kennen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63203614
Hehe, ze mogen geen vragen stellen
pi_63203619
"er is geeeen gelegenheid voor vragen te stellen"
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203661
Het woord "beeldvorming" valt al...

Tot nu toe heel tekenend allemaal voor haar politieke carriere tot nu toe...
pi_63203704
Gaat ze met modder smijten naar haar eigen partij
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63203726
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef marcodej het volgende:
Het woord "beeldvorming" valt al...

Tot nu toe heel tekenend allemaal voor haar politieke carriere tot nu toe...
De beeldvorming is voor haar inderdaad tekenend geweest en dat is niet altijd op een nette manier gegaan.
pi_63203734
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Logisch toch, ze is afgeserveerd - ze is woedend.
pi_63203760
Correcte toespraak van mw Vogelaar
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63203790
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
Een schande dat ze af moet treden. De zoveelste die is weggepest door De Telegraaf en Elsevier.
Ga toch een eind weg jankerd, dit heeft ze voor de volle 100% aan zichzelf te danken.
pi_63203793
Wereldvreemd tot het einde der tijden.
pi_63203802
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
pi_63203806
Inhoudelijk wel een goed verhaal. Wel pijnlijk dat ze zegt dat de PvdA nog geen duidelijke koers heeft binnen het integratiedebat. Zullen ze binnen de partij niet blij mee zijn dat ze dat zegt.

Maar moet hierbij ook het Obama genoemd worden?? Ik dacht dat die hype nu wel over was..
pi_63203820
"ik had deze klus graag afgemaakt"..
pi_63203840
Vogelaar heeft meer dan gelijk maar vertel dat maar aan de leugenverkondigers van De Telegraaf
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63203841
De meest volslagen mafjoekel die er ooit minister is geweest

Prachtwijk op de Antillen Hoe verzin je het
pi_63203866
Whehehe
pi_63203870
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
Ze hebben haar toch minister gemaakt ?
Waarom eigenlijk, omdat ze vrouw was ?
pi_63203906
En wat ik al zei zegt zijzelf nu ook: ze heeft niet het geld gekregen voor de in het regeerakkoord afgesproken plannen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63203923
Ze beet lekker van zich af. Het is te begrijpen natuurlijk.
pi_63203924
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze hebben haar toch minister gemaakt ?
Waarom eigenlijk, omdat ze vrouw was ?
Ik ben bang dat dat de reden was ja
pi_63203928
opgeruimd staat netjes
pi_63203929
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Vogelaar heeft meer dan gelijk maar vertel dat maar aan de leugenverkondigers van De Telegraaf
Hoi, Meki 2.
pi_63203944
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad. Hollands kleinburgerlijk gedrag
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63203963
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze beet lekker van zich af. Het is te begrijpen natuurlijk.
Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
pi_63203970
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat de reden was ja
Dat was zo'n prachtige doelstelling van dit kabinet.

Epic fail. Net als al die vrouwelijke ministers van Verkeer en Waterstaat die ons land rijk is geweest.
pi_63203971
quote:
Als de Telegraaf en Elsevier werkelijk zoveel invloed hadden was de PvdA überhaupt niet in het kabinet gekomen. Troll dus niet zo.
pi_63203983
Ben ik het voor het eerst eens met haar beleid en ziet ze af van een allochtonendatabank, moet ze daarom vertrekken .
pi_63204025
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef boyv het volgende:
opgeruimd staat netjes
Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.
pi_63204070
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.
Zegt wel iets over je interesse voor politiek.
pi_63204074
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
En nu is ze weg en stemt de PvdA alsnog in met de Jodenster van de 21ste eeuw: een antillianendatabank waar beslist geen autochtone jongeren in mogen voorkomen. Een schande.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63204078
Ze is onvoldoende sterk om draagvlak te krijgen voor wat ze nou werkelijk wil. Ze is misschien een goede beleidsmaker, daar kan ik niet over oordelen, maar als politica kwam ze gewoon niet geloofwaardig over. Ik heb haar ook zelden of nooit eens uit horen leggen wat ze wil, waarna je denkt: Zo, die heeft haar zaakjes goed voor elkaar.
pi_63204121
quote:

[..]

Waarom moet ander beleid direct miljarden kosten.
pi_63204134
Hoeveel wachtgeld krijgt deze waardeloze ex-minister mee naar huis?
En dan maar klagen over bankdirecteuren die geld toe krijgen als ze het slecht doen... Politici doen alles om de aandacht van zichzelf (elkaar!) af te leiden!
censuur :O
pi_63204140
Het wachten is op een openvallende plek voor de functie van burgemeester. Is er al bekend of haar vertrek leidt tot een promotie van Lodewijk Asscher voordat er in Amsterdam vragen worden gesteld over de schade aan de volgeconomie op de Wallen?
pi_63204147
quote:

[..]

Ze zegt zelf net dat ze het geld uiteindelijk wel heeft gekregen.
pi_63204152
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Ze is onvoldoende sterk om draagvlak te krijgen voor wat ze nou werkelijk wil. Ze is misschien een goede beleidsmaker, daar kan ik niet over oordelen, maar als politica kwam ze gewoon niet geloofwaardig over. Ik heb haar ook zelden of nooit eens uit horen leggen wat ze wil, waarna je denkt: Zo, die heeft haar zaakjes goed voor elkaar.
Dat is dus het probleem van de moderne politiek. Het gaat tegenwoordig om uiterlijkheden, en niet daadwerkelijk kunnen. Ministers worden amper afgerekend op hun beleid, maar vooral op hoe ze dat naar buiten toe kunnen verkopen.

Dit betekent overigens niet dat ik Vogelaar een goede minister vind, dat kan ik niet beoordelen (kunnen we hier allemaal niet denk ik).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2008 22:04:34 ]
pi_63204161
quote:

Vogelaar was een minister zonder geld. Die vanuit een regeerakkoord, die zij niet geschreven heeft, taken kreeg waar ze niet het (beloofde?) geld voor kreeg en dus moest gaan ruziemaken met de woningbouwcorporaties (inderdaad: CDA en PvdA bastions).
Daardoor werd het een gewillige schietschijf voor rechts. Ze maakte niets klaar en dat werd door rechts aangegrepen om meteen het hele beleid af te schieten en te pleiten voor meer repressie en meer tweedeling in de samenleving.

Het laatste akkevietje is natuurlijk wel het meest belachelijk. Het is sowieso belachelijk dat er een databank wordt opgezet, enkel en alleen voor Antiliaanse jongeren. Terecht dat het is afgeschoten en werd verwezen naar de Verwijsindex Risicojongeren die geldt voor alle jongeren, groen, paars, geel of zwart. Maarja, dit land is nu eenmaal zover afgezakt dat we zelfs artikel 1 van de GW niet meer kennen.
Hier sluit ik me grotendeels bij aan. De mensen die op het matje zouden moeten worden geroepen zijn al die mensen die stenen hebben gegooid naar mevrouw Vogelaar.

Vanaf het moment dat haar naam bekend werd gemaakt als minister van WWI is ze door het slijk gehaald en bepaalde media hebben hier actief aan meegewerkt. Elk klein akkefietje werd uitvergroot tot een grote blunder, altijd was alles haar fout, er werd keihard op haar persoon gespeeld, nooit kon ze iets goed doen. Een hoop mensen zouden zich diep moeten schamen. Daarmee is niet alleen iemand verwoest, de sfeer tussen bevolkingsgroepen is er alleen maar grimmiger door geworden, terwijl zij juist probeerde het wederzijds begrip aan te moedigen.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_63204188
Maar wat gebeurd er met die prachtwijken dan? Nu kunnen de boefjes niet meer ping pongen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63204209
quote:
Fortuyn werd (letterlijk) weggepest door de Volkskrant, NRC en Vrij Nederland. Dat is erger
pi_63204214
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoeveel wachtgeld krijgt deze waardeloze ex-minister mee naar huis?
En dan maar klagen over bankdirecteuren die geld toe krijgen als ze het slecht doen... Politici doen alles om de aandacht van zichzelf (elkaar!) af te leiden!
Hoezo appels met peren vergelijken
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63204301
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem van de moderne politiek. Het gaat tegenwoordig om uiterlijkheden, en niet daadwerkelijk kunnen. Ministers worden amper afgerekend op hun beleid, maar vooral op hoe ze dat naar buiten toe kunnen verkopen.

Dit betekent overigens niet dat ik Vogelaar een goede minister vind, dat kan ik niet beoordelen (kunnen we hier allemaal niet denk ik).
Nee, politiek is ook het vinden van draagkracht. Zeker op haar gebied. Dat heeft niks met uiterlijk te maken of iets van die strekking.
Als minister ben je ook verplicht aan de taak om iets goed uit te kunnen leggen, de ambtenaren die bij haar horen voeren het uit. In ieder geval ontbrak het haar aan het eerste.
pi_63204324
Terecht dat ze oprot. Werd tijd ook.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_63204325
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gelul, beleid verkopen is vrij noodzakelijk. Het echte probleem met de moderne politiek is de idiote gedachte dat een kabinet een afspiegeling moet zijn van de samenleving.
pi_63204347
Rare redenatie trouwens van de PvdA. Iemand eruit gooien die net na de opstrartfase van haar projecten ziet. beetje erg korte termijn denken. Er is nog steeds iets goed mis in die partij.
And that is the news.''
pi_63204366
quote:

[..]

Hmm. Zou ze dat niet van te voren hebben geweten toen ze aan de klus begon?
pi_63204380
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
Maar wat gebeurd er met die prachtwijken dan? Nu kunnen de boefjes niet meer ping pongen
Lees haar integratienota eens... en dan vooral de paragrafen over het straffen van ontoelaatbaar gedrag. Alvast bedankt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63204384
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare redenatie trouwens van de PvdA. Iemand eruit gooien die net na de opstrartfase van haar projecten ziet. beetje erg korte termijn denken. Er is nog steeds iets goed mis in die partij.
Die partij kan zich sowieso beter opheffen.
pi_63204442
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Fortuyn werd (letterlijk) weggepest door de Volkskrant, NRC en Vrij Nederland. Dat is erger
Dat is ook zeker niet pluis geweest, maar dat praat deze situatie zeker niet goed. Alsof Vogelaar ook maar enige verantwoordelijkheid droeg voor het afgeven op Fortuyn.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_63204459
Nu de rest van die PartijVanDeAllochtoon nog!!
pi_63204464
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die partij kan zich sowieso beter opheffen.
Een brede progressieve volkspartij zoals Bos eerder wilde oprichten. Dat moet hij doen. ik word soms wel erg moe van het achter de komma door zeiken op details en op die details een partij oprichten.
And that is the news.''
pi_63204467
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Ja, inderdaad. De minister had op zijn vroegst na vier jaar de maat genomen moeten worden. Ik vind haar dus niet goed behandeld.

Maar ja, in het bedrijfsleven is het nog 100 keer erger. Als je daar ergens nu begint, dan had je vorig jaar al resultaten moeten hebben.

Afrekencultuur Totaal, totaal doorgeslagen.
pi_63204483
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef henkway het volgende:
Ze zal wel burgemeester worden van Den Haag of zo

maakt niet uit wat je kan
Ik weet niet exact wat de regels zijn, maar ik denk eerder dat er een CDA'r de post van Vogelaar gaat innemen. PVDA heeft nogal wat vacatures op het moment.
pi_63204513
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Lees haar integratienota eens... en dan vooral de paragrafen over het straffen van ontoelaatbaar gedrag. Alvast bedankt.
inderdaad. Want 6 keer in 1 maand tijd een barbeceu voor de hele buurt gaat echt helpen.
pi_63204537
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wat velen vergeten is dat De Telegraaf óók niets van Fortuyn moest hebben. Elsevier uiteraard wel, daar schreef Fortuyn voor en de hoofdredacteur was een vriend van Fortuyn, maar De Telegraaf onder hoede van de wannabe-aristocraat Lunshof was geen haar beter.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63204539
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De ME met de wapenstok laten rondzwaaien staat er vast niet in.
pi_63204569
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hmm. Zou ze dat niet van te voren hebben geweten toen ze aan de klus begon?
Tuurlijk wel maar ze zal wellicht te naief zijn geweest
Er zijn zat ministers (geweest) zonder portefeuille, nooit iets mee aan de hand.
Het is ook niet daarom dat ze het zo slecht deed.
pi_63204624
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu de rest van die PartijVanDeAllochtoon nog!!

Woow stoer. Mag ik je aanraken?

Blijf dan weg.
And that is the news.''
pi_63204626
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De ME met de wapenstok laten rondzwaaien staat er vast niet in.
Ja, want daar los je problemen mee op .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')