Bij de Jakhalzen van DWDD deed ze een soortgelijk optreden.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]Rutger
Dit was wel heel erg slecht van Vogelaar. Eigenlijk verbaast het me dat ze nu pas aftreed.
nee mijn buuf ook niet, maar die is ook mesjokkequote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar hoe dan ook, wel jammer. Het is geloof ik geen verkeerd mens
Net alleen de PVDA-top had meer dan genoeg van haar.quote:Binnen de top van de PvdA bestaat onvrede over het functioneren van de eigen minister Ella Vogelaar. De partijtop voerde daarover donderdagavond overleg met Vogelaar. Ingewijden hebben dat bevestigd na berichtgeving van het NOS Journaal.
De beeldvorming is voor haar inderdaad tekenend geweest en dat is niet altijd op een nette manier gegaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef marcodej het volgende:
Het woord "beeldvorming" valt al...![]()
Tot nu toe heel tekenend allemaal voor haar politieke carriere tot nu toe...
Logisch toch, ze is afgeserveerd - ze is woedend.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Gaat ze met modder smijten naar haar eigen partij
Ga toch een eind weg jankerd, dit heeft ze voor de volle 100% aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
Een schande dat ze af moet treden. De zoveelste die is weggepest door De Telegraaf en Elsevier.
Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Gaat ze met modder smijten naar haar eigen partij
Ze hebben haar toch minister gemaakt ?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |