Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Gaat ze met modder smijten naar haar eigen partij
Ze hebben haar toch minister gemaakt ?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
Ik ben bang dat dat de reden was jaquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ze hebben haar toch minister gemaakt ?
Waarom eigenlijk, omdat ze vrouw was ?
Hoi, Meki 2.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Vogelaar heeft meer dan gelijk maar vertel dat maar aan de leugenverkondigers van De Telegraaf
Inderdaad. Hollands kleinburgerlijk gedragquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze beet lekker van zich af. Het is te begrijpen natuurlijk.
Dat was zo'n prachtige doelstelling van dit kabinet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat de reden was ja
Als de Telegraaf en Elsevier werkelijk zoveel invloed hadden was de PvdA überhaupt niet in het kabinet gekomen. Troll dus niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
Een schande dat ze af moet treden. De zoveelste die is weggepest door De Telegraaf en Elsevier.
Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef boyv het volgende:
opgeruimd staat netjes
Zegt wel iets over je interesse voor politiek.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.
En nu is ze weg en stemt de PvdA alsnog in met de Jodenster van de 21ste eeuw: een antillianendatabank waar beslist geen autochtone jongeren in mogen voorkomen. Een schande.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
Waarom moet ander beleid direct miljarden kosten.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |