abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63203793
Wereldvreemd tot het einde der tijden.
pi_63203802
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Gaat ze met modder smijten naar haar eigen partij
Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_63203806
Inhoudelijk wel een goed verhaal. Wel pijnlijk dat ze zegt dat de PvdA nog geen duidelijke koers heeft binnen het integratiedebat. Zullen ze binnen de partij niet blij mee zijn dat ze dat zegt.

Maar moet hierbij ook het Obama genoemd worden?? Ik dacht dat die hype nu wel over was..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63203820
"ik had deze klus graag afgemaakt"..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63203840
Vogelaar heeft meer dan gelijk maar vertel dat maar aan de leugenverkondigers van De Telegraaf
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63203841
De meest volslagen mafjoekel die er ooit minister is geweest

Prachtwijk op de Antillen Hoe verzin je het
pi_63203866
Whehehe
pi_63203870
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zo goed is ze volgens mij niet behandeld door de PvdA.
Ze hebben haar toch minister gemaakt ?
Waarom eigenlijk, omdat ze vrouw was ?
pi_63203906
En wat ik al zei zegt zijzelf nu ook: ze heeft niet het geld gekregen voor de in het regeerakkoord afgesproken plannen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63203923
Ze beet lekker van zich af. Het is te begrijpen natuurlijk.
pi_63203924
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze hebben haar toch minister gemaakt ?
Waarom eigenlijk, omdat ze vrouw was ?
Ik ben bang dat dat de reden was ja
pi_63203928
opgeruimd staat netjes
pi_63203929
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Vogelaar heeft meer dan gelijk maar vertel dat maar aan de leugenverkondigers van De Telegraaf
Hoi, Meki 2.
pi_63203944
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
Inderdaad. Hollands kleinburgerlijk gedrag
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63203963
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze beet lekker van zich af. Het is te begrijpen natuurlijk.
Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
pi_63203970
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat de reden was ja
Dat was zo'n prachtige doelstelling van dit kabinet.

Epic fail. Net als al die vrouwelijke ministers van Verkeer en Waterstaat die ons land rijk is geweest.
pi_63203971
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
Een schande dat ze af moet treden. De zoveelste die is weggepest door De Telegraaf en Elsevier.
Als de Telegraaf en Elsevier werkelijk zoveel invloed hadden was de PvdA überhaupt niet in het kabinet gekomen. Troll dus niet zo.
pi_63203983
Ben ik het voor het eerst eens met haar beleid en ziet ze af van een allochtonendatabank, moet ze daarom vertrekken .
pi_63204025
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef boyv het volgende:
opgeruimd staat netjes
Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.
pi_63204070
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n mislukte minister gezien, ongelooflijk dat ze nog zolang heeft mogen zitten.
Zegt wel iets over je interesse voor politiek.
pi_63204074
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ze is woedend. Kan ik me wel voorstellen. Ze kreeg geen geld van Wouter voor haar plannen maar wel alle shit over zich heen.
En nu is ze weg en stemt de PvdA alsnog in met de Jodenster van de 21ste eeuw: een antillianendatabank waar beslist geen autochtone jongeren in mogen voorkomen. Een schande.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63204078
Ze is onvoldoende sterk om draagvlak te krijgen voor wat ze nou werkelijk wil. Ze is misschien een goede beleidsmaker, daar kan ik niet over oordelen, maar als politica kwam ze gewoon niet geloofwaardig over. Ik heb haar ook zelden of nooit eens uit horen leggen wat ze wil, waarna je denkt: Zo, die heeft haar zaakjes goed voor elkaar.
pi_63204121
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom moet ander beleid direct miljarden kosten.
pi_63204134
Hoeveel wachtgeld krijgt deze waardeloze ex-minister mee naar huis?
En dan maar klagen over bankdirecteuren die geld toe krijgen als ze het slecht doen... Politici doen alles om de aandacht van zichzelf (elkaar!) af te leiden!
censuur :O
pi_63204140
Het wachten is op een openvallende plek voor de functie van burgemeester. Is er al bekend of haar vertrek leidt tot een promotie van Lodewijk Asscher voordat er in Amsterdam vragen worden gesteld over de schade aan de volgeconomie op de Wallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')