sorry, in de 1,391 seconde dat ik de tijd had te kijken hier op stage leek het wel goedquote:Op donderdag 13 november 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
die heeft de tepels van een vadsige koe man
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
sorry, in de 1,391 seconde dat ik de tijd had te kijken hier op stage leek het wel goed
Ik moest ook nog 2x lezen voor ik 'm snapte ookquote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, euhm, als er gegangbanged wordt, kom ik vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dubbelzinnig omg wtf bbq !!!!~~11eleven
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Even een fatsoenlijke tietenfipo hoor!
[ link | afbeelding ]
Zijn we al zo diep gezonken ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ze zijn veel catchy-er dan die van jou
Dat dus, why aren't you in charge anymorequote:Op donderdag 13 november 2008 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die TT's.
Ik had weer een haperende verbinding, heb dat overal tegenwoordigquote:Op donderdag 13 november 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat dus, why aren't you in charge anymore
wir haben seine tt's gepwnedquote:Op donderdag 13 november 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus, why aren't you in charge anymore
Wir haben es nicht gewußtquote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wir haben seine tt's gepwned
Hookachaka Hookachaka, Hoocha, Hookachaka!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
het topic nivo daalt met de aanwezigheid van bepaalde combinaties
quote:
Dit topic heeft al 55 posts, way too laatquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien dit toch het verkeerde nummer is. Piet wil jij topic 254 maken.
kom anders even naar 't Huygensquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oké, nu gaan jullie te ver, jullie zullen wel uber melig zijn enzo maar de lol is er een beetje af schatjes.
Ik vermaak me primaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oké, nu gaan jullie te ver, jullie zullen wel uber melig zijn enzo maar de lol is er een beetje af schatjes.
Sfeertje zit er iig al inquote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef motorbloempje het volgende:ik heb zin in vanavond, jullie ook?
Gewoon doenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde niels al bijna erbij painten op de boot
Hoezo doe jij nou precies een tegenovergestelde postquote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou, laten wij Yashi en d'r vriendjes maar lekker klef lief doen hier IB, gaan wij lekker agressief doorbashen, met kickbokshandschoenen
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:
popjequote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Ik verbaasde me meer over die enge manquote:
manquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Ik moet nog een ep van ER afkijken en aankledenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
hahaha wat moet je doen je hebt de hele dag niks te doen
Yep!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:13 schreef swarmahoer het volgende:
vond je de paint niet mooien het is poolen kardinaaltje kom je ook
Geen idee. Ik ga zo ff slapen nogquote:Op donderdag 13 november 2008 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoe laat is iedereen @ hob dan?
Waarom ga je niet mee?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
Goede avond
Ik wens jullie veel plezier vanavond!
meld je ziekquote:Op donderdag 13 november 2008 18:35 schreef Slarioux het volgende:
Werk is saai. Ik wil ook eten en meeten!
Wie weet kom ik jullie nog tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank je dup, jammer dat je niet meegaat
Maar snap best dat je als je een keer vrij bent je liever met vriendinnen gaat stappen
Camelot it is. Althans, daar gaan die guppen allemaal ook naartoequote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar waar moet ik zo dan heen? Hob of Camelot
Lastig, lezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar waar moet ik zo dan heen? Hob of Camelot
21u begint 't 2e deel. Jij danquote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
Moest jij niet al lang onderweg zijn
Ik heb inmiddels bericht gekregen dat mijn eventuele alternatieve planning definitief niet doorgaan, ik moet nu alleen nog even meet-zin maken (waarom denk ik nu aan meatspin?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
21u begint 't 2e deel. Jij dan?
quote:
trouwens: bedankt voor je bijdragequote:
You're welcome. Als het dan toch een kuttopic wordt moet ik er natuurlijk wel bij zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
trouwens: bedankt voor je bijdrage![]()
En tis klb.... dan is het normaal dat je ts zwart bashed...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
You're welcome. Als het dan toch een kuttopic wordt moet ik er natuurlijk wel bij zijn.
veel plezier allenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weg, tot zo CP & Mikkie, rel ze Cali.
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En tis klb.... dan is het normaal dat je ts zwart bashed...![]()
camelot ?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb me omgekleed, nu naar de Dollars
LR, ik eis wel dat ik je de volgende keer meer spreek dat deze ½ minuutquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb iig niet gehaakt, maar meer was het ook niet
Als je niet wakker wordt ben je wel een faler omdat je zo vroeg bent vertrokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
nouja trusten dus![]()
ik zet men wekker wel en zie wel of ik wakker wordt zoniet jammer dan
Kon het niet laten, eindelij LR, DK en IB gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben niet zo wakker meermaar was tof dat je er iig ff was
Ik weet het, maar dan moeten jullie meeten op een dag dat ik kan en me gezond voelquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LR, ik eis wel dat ik je de volgende keer meer spreek dat deze ½ minuut
Ben beetje jaloers.... ik moet met me brakke kop tot 5 uur op stage zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat "goede" duurde minder lang dan ik dacht
Ik ga vanmiddag ook even pitten denk ik
Hehe, dat maakt me dag stukje beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, ik heb met men brakke kop afgesproken dat ik het huis van een collegaatje ga bekijken.
Like wtf waarom vandaag en waarom zo vroeg
Niet zeuren, kun je tenminste weggaan als je het niet meer leuk vind, ik moet twee nachten en zondag middag werken.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan heb ik vanaaf ook nog zo'n feest waar ik totaal geen zin in heb
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Damn ik slaap nooit meer bij IB!zijn 'bank' was ongeveer een meter lang... Zelfs in de foetushouding paste ik er amper op
Conclusie: je moet beter opruimenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah serieus, ik stootte mijn teen net aan een rondslingerende schoenDat deed toch een stuk meer pijn dan die gast die er gister vol bovenop ging staan.
Danku!quote:
Ik weet niet waar mijn opleiding in te delen is enzo.. bah.quote:je hebt gezocht op:
opleidingsniveau: HBO
opleidingsoort: Techniek
branche: Communicatie
provincie: Gelderland
Geen resultaat
quote:
True, maar ik weet niet wat ik anders moet kiezen, er is geen enkele richting in die lijst die de lading dekt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opleidinssoort techniek, dat is HTS. Daar denk je iig als eerste aan
.
wat zein zijn de overige keuzes? kun je die keuze ook niet balnco blanco laten. stomquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
True, maar ik weet niet wat ik anders moet kiezen, er is geen enkele richting in die lijst die de lading dekt.
quote:Ons bedrijf
Wij zijn een wereldwijd opererend zaadbedrijf met het hoofdkantoor in Nederland.
quote:De kernactiviteiten van ons zijn plantenveredeling, graszaadproductie en wereldwijde verkoop en marketing van grassen en voedergewassen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig staat er iets verderop in het stukje
[..]
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd gniffelen als ik dat soort dingen lees. Zaadwinkel, zaadhandel, etc etc. Het is een beetje kinderachtig maar ik kan er maar niet mee stoppen
De burgerking@4uursnachts deed t m ook wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Moest net voor stage even naar de bouw, onderweg even snel langs de Mac-Drive!
Wat zijn 2 vette hamburgers toch goed voor de kater
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Faithy het volgende:
je bent niet zo grappig als gisteren Niels
Én hij is keihardquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Damn ik slaap nooit meer bij IB!zijn 'bank' was ongeveer een meter lang... Zelfs in de foetushouding paste ik er amper op
Jawel hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tof dat hij daar zelf van te voren ook even over nagedacht heeft dan
Ik niet echtquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:46 schreef Faithy het volgende:
ik moest mezelf even beschermen en vroeg naar bedwant werken vandaag
en ben echtboos
omdat er iets niet goed is gezet in mn vorige sessie, ook nadat ik 3 keer heb gevraagd of ik 't niet handmatig moest opslaan, waardoor ik nu al het werk van woensdag opnieuw mag doen
Neequote:
Ja die kwam toch in de Molenstraat even langs of was dat weer een andere vent?quote:
Dat heb ik ook al bedacht ja, het is misschien lullig maar het komt gewoon niet uit, ik moet wss wat langer werken vanavond, (komt een school alle sinterklaas spullen ophalen) en dat kan nog al eens uitlopen, want ik dacht dat wij het ook gingen inpakken maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Conclusie: je moet beter opruimen
En Yashi: als je geen zin hebt, ga vanavond dan gewoon niet. Ik heb vanavond 'n avondje niks gepland, heerlijk!
In de dollars tankte ik aardig doorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zo brak is mên? Zo veel is er helemaal niet gedronken
had je vannacht daar niet de gelegenheid voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:
Zet ze online! Ik wil IB's tepel nou eens ff goed bekijken
Ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:
Zet ze online! Ik wil IB's tepel nou eens ff goed bekijken
Ja met je witbiertjes ook nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In de dollars tankte ik aardig door
Waarom hoor ik niet bij "iedere foto"?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahah ik liet zo de foto's zien en bij iedere foto van IB zei mijn moeder: Dat is een leuk menneke! ook de kleren enzo!
En Piet was ook een leuk menneke!
Er zijn bepaalde personen die niet gemiddeld 4x in de week in de kroeg vertoevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zo brak is mên? Zo veel is er helemaal niet gedronken
Ik kwam Jon tegen, die gast is een goeie vriend van me. Ik stond op een gegeven moment met drie biertjes, like wtfquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja met je witbiertjes ook nog
Bij mij viel het wel mee. Vanmorgen nergens last van, behalve de gebruikelijke vermoeidheid.
Jonquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kwam Jon tegen, die gast is een goeie vriend van me. Ik stond op een gegeven moment met drie biertjes, like wtf.
Omdat er 2 foto's van jouw zijn ofzo en 10 van IBquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niet bij "iedere foto"?
Jaloezie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde personen die niet gemiddeld 4x in de week in de kroeg vertoeven.
quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens zojuist door Yashi uitgenodigd om een seksrelatie te beginnen!
Ik doe alles op commando, dat weet je. Dus naar aanleiding van wat jij zei in de kroeg, ging ik dan maar smsen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ho! ik kreeg vannacht om 3 uur een sms wanneer wij een seksrelatie zouden beginnen. Dus jij bent degene die mij uitgenodigd heeft
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als jij vraagt heb je een fuckbuddy en ik antwoord was het maar zo. Dan vat jij dat op als commando?
Je snapt het niet hè?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als jij vraagt ben je rijk en ik antwoord was het maar zo. Dan geef jij mij geld?
Zo'n burka staat je best primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Piet en ik zijn underkoffer.
Ah oke!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè?
Dan beginnen we samen een bank.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef morgane het volgende:
PM je de rest ook een keer door?
Precies! Ik wil ze ook! Kan ik de foto's van de tetten van Yashaaaaaaa boven mijn bed hangen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef morgane het volgende:
Haha echt een toffe foto! PM je de rest ook een keer door?
Is er dan een optreden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik ben ook brak zeg!
Gaan er nog meer fok!-rs mee a.s. maandag naar Odessa?
Komen:
IB
DK
Weet je wie er komen spelen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik ben ook brak zeg!
Gaan er nog meer fok!-rs mee a.s. maandag naar Odessa?
Komen:
IB
DK
Standaard Jazz avond en dan speelt er altijd een bandje ja!quote:
Oh toch stiekem even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
AVG biedt gratis licenties aan getroffen gebruikers
Of hebben Duppie & LR geen zin meer in AVG?
Sterfquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
leuke fotos beetje jammer van die zweetplekken yasha
hej doodsverwensingen mag nietquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nieuwe tt -leuke fotos beetje jammer van die zweetplekken yasha-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |