quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Damn ik slaap nooit meer bij IB!zijn 'bank' was ongeveer een meter lang... Zelfs in de foetushouding paste ik er amper op
Conclusie: je moet beter opruimenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah serieus, ik stootte mijn teen net aan een rondslingerende schoenDat deed toch een stuk meer pijn dan die gast die er gister vol bovenop ging staan.
Danku!quote:
Ik weet niet waar mijn opleiding in te delen is enzo.. bah.quote:je hebt gezocht op:
opleidingsniveau: HBO
opleidingsoort: Techniek
branche: Communicatie
provincie: Gelderland
Geen resultaat
quote:
True, maar ik weet niet wat ik anders moet kiezen, er is geen enkele richting in die lijst die de lading dekt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opleidinssoort techniek, dat is HTS. Daar denk je iig als eerste aan
.
wat zein zijn de overige keuzes? kun je die keuze ook niet balnco blanco laten. stomquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
True, maar ik weet niet wat ik anders moet kiezen, er is geen enkele richting in die lijst die de lading dekt.
quote:Ons bedrijf
Wij zijn een wereldwijd opererend zaadbedrijf met het hoofdkantoor in Nederland.
quote:De kernactiviteiten van ons zijn plantenveredeling, graszaadproductie en wereldwijde verkoop en marketing van grassen en voedergewassen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig staat er iets verderop in het stukje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |