quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb me omgekleed, nu naar de Dollars
LR, ik eis wel dat ik je de volgende keer meer spreek dat deze ½ minuutquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb iig niet gehaakt, maar meer was het ook niet
Als je niet wakker wordt ben je wel een faler omdat je zo vroeg bent vertrokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
nouja trusten dus![]()
ik zet men wekker wel en zie wel of ik wakker wordt zoniet jammer dan
Kon het niet laten, eindelij LR, DK en IB gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben niet zo wakker meermaar was tof dat je er iig ff was
Ik weet het, maar dan moeten jullie meeten op een dag dat ik kan en me gezond voelquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LR, ik eis wel dat ik je de volgende keer meer spreek dat deze ½ minuut
Ben beetje jaloers.... ik moet met me brakke kop tot 5 uur op stage zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat "goede" duurde minder lang dan ik dacht
Ik ga vanmiddag ook even pitten denk ik
Hehe, dat maakt me dag stukje beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, ik heb met men brakke kop afgesproken dat ik het huis van een collegaatje ga bekijken.
Like wtf waarom vandaag en waarom zo vroeg
Niet zeuren, kun je tenminste weggaan als je het niet meer leuk vind, ik moet twee nachten en zondag middag werken.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan heb ik vanaaf ook nog zo'n feest waar ik totaal geen zin in heb
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Damn ik slaap nooit meer bij IB!zijn 'bank' was ongeveer een meter lang... Zelfs in de foetushouding paste ik er amper op
Conclusie: je moet beter opruimenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah serieus, ik stootte mijn teen net aan een rondslingerende schoenDat deed toch een stuk meer pijn dan die gast die er gister vol bovenop ging staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |