quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
het topic nivo daalt met de aanwezigheid van bepaalde combinaties
quote:
Dit topic heeft al 55 posts, way too laatquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien dit toch het verkeerde nummer is. Piet wil jij topic 254 maken.
kom anders even naar 't Huygensquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oké, nu gaan jullie te ver, jullie zullen wel uber melig zijn enzo maar de lol is er een beetje af schatjes.
Ik vermaak me primaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oké, nu gaan jullie te ver, jullie zullen wel uber melig zijn enzo maar de lol is er een beetje af schatjes.
Sfeertje zit er iig al inquote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef motorbloempje het volgende:ik heb zin in vanavond, jullie ook?
Gewoon doenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde niels al bijna erbij painten op de boot
Hoezo doe jij nou precies een tegenovergestelde postquote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou, laten wij Yashi en d'r vriendjes maar lekker klef lief doen hier IB, gaan wij lekker agressief doorbashen, met kickbokshandschoenen
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:
popjequote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Ik verbaasde me meer over die enge manquote:
manquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |