In de dollars tankte ik aardig doorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zo brak is mên? Zo veel is er helemaal niet gedronken
had je vannacht daar niet de gelegenheid voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:
Zet ze online! Ik wil IB's tepel nou eens ff goed bekijken
Ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:
Zet ze online! Ik wil IB's tepel nou eens ff goed bekijken
Ja met je witbiertjes ook nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In de dollars tankte ik aardig door
Waarom hoor ik niet bij "iedere foto"?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahah ik liet zo de foto's zien en bij iedere foto van IB zei mijn moeder: Dat is een leuk menneke! ook de kleren enzo!
En Piet was ook een leuk menneke!
Er zijn bepaalde personen die niet gemiddeld 4x in de week in de kroeg vertoevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zo brak is mên? Zo veel is er helemaal niet gedronken
Ik kwam Jon tegen, die gast is een goeie vriend van me. Ik stond op een gegeven moment met drie biertjes, like wtfquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja met je witbiertjes ook nog
Bij mij viel het wel mee. Vanmorgen nergens last van, behalve de gebruikelijke vermoeidheid.
Jonquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kwam Jon tegen, die gast is een goeie vriend van me. Ik stond op een gegeven moment met drie biertjes, like wtf.
Omdat er 2 foto's van jouw zijn ofzo en 10 van IBquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niet bij "iedere foto"?
Jaloezie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde personen die niet gemiddeld 4x in de week in de kroeg vertoeven.
quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens zojuist door Yashi uitgenodigd om een seksrelatie te beginnen!
Ik doe alles op commando, dat weet je. Dus naar aanleiding van wat jij zei in de kroeg, ging ik dan maar smsen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ho! ik kreeg vannacht om 3 uur een sms wanneer wij een seksrelatie zouden beginnen. Dus jij bent degene die mij uitgenodigd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |