Hoezo doe jij nou precies een tegenovergestelde postquote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou, laten wij Yashi en d'r vriendjes maar lekker klef lief doen hier IB, gaan wij lekker agressief doorbashen, met kickbokshandschoenen
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:
popjequote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Ik verbaasde me meer over die enge manquote:
manquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
je weet dat ik 't niet meen popje!
en we laten je natuurlijk nooit alleen met zo'n enge man eten
Ik moet nog een ep van ER afkijken en aankledenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
hahaha wat moet je doen je hebt de hele dag niks te doen
Yep!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:13 schreef swarmahoer het volgende:
vond je de paint niet mooien het is poolen kardinaaltje kom je ook
Geen idee. Ik ga zo ff slapen nogquote:Op donderdag 13 november 2008 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoe laat is iedereen @ hob dan?
Waarom ga je niet mee?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
Goede avond
Ik wens jullie veel plezier vanavond!
meld je ziekquote:Op donderdag 13 november 2008 18:35 schreef Slarioux het volgende:
Werk is saai. Ik wil ook eten en meeten!
Wie weet kom ik jullie nog tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank je dup, jammer dat je niet meegaat
Maar snap best dat je als je een keer vrij bent je liever met vriendinnen gaat stappen
Camelot it is. Althans, daar gaan die guppen allemaal ook naartoequote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar waar moet ik zo dan heen? Hob of Camelot
Lastig, lezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar waar moet ik zo dan heen? Hob of Camelot
21u begint 't 2e deel. Jij danquote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
Moest jij niet al lang onderweg zijn
Ik heb inmiddels bericht gekregen dat mijn eventuele alternatieve planning definitief niet doorgaan, ik moet nu alleen nog even meet-zin maken (waarom denk ik nu aan meatspin?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
21u begint 't 2e deel. Jij dan?
quote:
trouwens: bedankt voor je bijdragequote:
You're welcome. Als het dan toch een kuttopic wordt moet ik er natuurlijk wel bij zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
trouwens: bedankt voor je bijdrage![]()
En tis klb.... dan is het normaal dat je ts zwart bashed...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
You're welcome. Als het dan toch een kuttopic wordt moet ik er natuurlijk wel bij zijn.
veel plezier allenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weg, tot zo CP & Mikkie, rel ze Cali.
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En tis klb.... dan is het normaal dat je ts zwart bashed...![]()
camelot ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |