Lijkt me verstandigquote:
Wat doet hij / zij dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in een studiezaal met één andere persoon, en dat is nou natuurlijk weer net iemand met de meest irritante zenuwtrekjes.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Rellen is saaiWerken is het nieuwe rellen
Het is blaasontsteking en krijg antibiotica......nu maar even naar de apotheek en dan weer terug naar bedquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Rellen is saaiWerken is het nieuwe rellen
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!quote:
Hij zit steeds door z'n neus te snuiven, zoals je doet wanneer je iets probeert te ruiken zeg maar. En dat continu. En daarnaast schraapt 'ie steeds z'n keel heel halfslachtig, kleine humhumgeluidjes. Aargh.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doet hij / zij dan?.
Jeej, ik ben zo blij met m'n referentie. Maakte me daar echt zorgen om.
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naarquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is blaasontsteking en krijg antibiotica......nu maar even naar de apotheek en dan weer terug naar bed
Hou eens op met dat fries, deed je gister ook al!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft toch urine ingeleverd?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naar.
Whihihihi.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hou eens op met dat fries, deed je gister ook al!![]()
O ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze heeft toch urine ingeleverd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef Esse_est het volgende:
Offtopic TVP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb een hele goede HAquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naar.
Hoe ver ben je in Tirza? Voor ik iets verklap.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik ga Tirza uitlezen en wat ik dan ga lezen weet ik nog niet. Ws óf De ontdekking vd hemel óf De slinger van Foucault. In beide boeken ben ik meerdere malen beginnen en telkens gaf ik het na een aantal blz op.
dat vind ik niet liefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!
Nog 100 blz. Niks verklappen!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in Tirza? Voor ik iets verklap.
Zeg ukje, een beetje respect voor de ouden van dagen hèquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!
Nee, dan houd ik me stil. Laat even weten wat je ervan vond, als je het uithebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog 100 blz. Niks verklappen!.
De momenteel bovenste topics met TSers uit dit topic, plus even in de slotjes lijst kijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Moet ik nu heel OUD doorspitten om die rel te vinden?
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
JE HEBT HET VORIGE DEEL NIET INGEVULDFAAAAAAIL!
Als je snottebellen wil zien; het gesloten OUD topic in Moblo's history, pagina 10 ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Moet ik nu heel OUD doorspitten om die rel te vinden?
Pagina 6 hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je snottebellen wil zien; het gesloten OUD topic in Moblo's history, pagina 10 ofzo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!
Nou, aan jou merkte ik het meeste aversie tegen OUD, waardoor ik ging spiekenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom nou weer mijn history
PF, Vik, SHE en CF posten er ook
Hopelijk kunnen ze hem lezen. Misschien krijgen ze ook wel taalondersteuning van Humanitasquote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb me net nog even uitgeleefd door een mailtje te sturen naar een of andere negerkerk hier in de buurt
niets tegen negers
niets tegen kerken
maar wél tegen het feit dat ze FOLDERS over hun kerk in mijn brievenbus gooien waar heel duidelijk op staat dat ik GEEN FOLDERS wil..
dat zullen ze weten
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusquote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!
Liefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusFAIL MB zag het, jij een heel topic niet
MEGAAAAAAAAAAFAILLL
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze hem lezen. Misschien krijgen ze ook wel taalondersteuning van Humanitas.
Ik wil dat mailtje wel eens zien. Met eenachter elke zin
.
"Ik wil NIET dat jullie folders in mijn brievenbus gooien"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:25 schreef Miss_S het volgende:
Nou moet 4 pillen per dag, 5 dagen lang innemen
Verder stond er in de bijsluiter niets over dat de pil dan minder werkt of iets over alcohol gebruik, terwijl ik dacht dat dat altijd met antibiotica was?
Dat zeiden mijn juffen vroeger ook altijd als ze een fout maaktenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusFAIL MB zag het, jij een heel topic niet
MEGAAAAAAAAAAFAILLL
Je stinkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn juffen vroeger ook altijd als ze een fout maaktenDus ik hoop maar dat je geen juf wordt
![]()
je bent zelluf een megaaaaafaaaaail![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?
En anders gaan we binnenkort weer met z'n allen naar OUDquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?
?? Dat is gewoon een random baby toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer PF, dat je het kind van een ander belachelijk gaat zitten maken in een topic waar zowel vader als moeder waarschijnlijk niet meelezen.
Kind van ET en Swetseneggerquote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
?? Dat is gewoon een random baby toch?
Of was het een grapje van die gene die het poste dan haal ik hem wel weer weg
Dat wist ik niet, dacht een google op evil baby.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kind van ET en Swetsenegger
Ah ik wist weer niet dat jij het niet wist. En ik vermoed dat zo'n foto niet zonder opmerkingen zou blijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dacht een google op evil baby.
en belachelijk maken?? nee joh!
Oh, maar dat is verder toch een prima ogende baby, die toevallig eens evil op de foto staat?? Ik vond het juist wel grappigquote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
?? Dat is gewoon een random baby toch?
Of was het een grapje van die gene die het poste dan haal ik hem wel weer weg
Ja maar hoewel ze het kind zelf op internet zetten kan ik me zo voorstellen dat je toch niet zit op te wachten op het verschijnen van die foto in een heel ander subforum met naar ik vermoed flauwe opmerkingen er bij.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dat is verder toch een prima ogende baby, die toevallig eens evil op de foto staat?? Ik vond het juist wel grappig
quote:
Ha ha, dat heb ik bij precies die twee boeken dus ook. Ik begin er niet meer aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik ga Tirza uitlezen en wat ik dan ga lezen weet ik nog niet. Ws óf De ontdekking vd hemel óf De slinger van Foucault. In beide boeken ben ik meerdere malen beginnen en telkens gaf ik het na een aantal blz op.
NIET DOEHOEOEOEOEOEN!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ze zijn me weer aan het afbranden op mn oude toneelvereniging
echt, alsof ik het voelde las ik weer eens mee, en ja hoor
Meis, je hebt in ieder geval indruk gemaakt. Je bent daar weg en ze hebben het nog over je.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Linke zodat we kunnen rellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ging altijd met mijn broertje doen:
je stinkt!
je moeder stinkt!
haha je moeder is zo dik, etc
en dan m'n moeder:!!!!! en wij
![]()
en niet meer boos op elkaar
Hun mening is niet meer waard dan een dikke hoop stront. Stop met roeren, dan stinkt het ook niet zo. Of zijn ze zo belangrijk in je leven dat het echt iets uitmaakt wat ze denken?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:dat zou alleen maar verraden dat ik nog meelees en dat het me écht wa doet loveli
al heb ik wel zin om te reageren
Ik zou desnoods mijn crackers met mijn vingers hebben gesmeerdquote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke, was de kantine al dicht. Ik wilde een mes gaan halen om m'n crackertjes te besmeren (ervaring heeft mij geleerd dat als je dat thuis doet, ze enorm slap worden...). Ik had wel enorme trek, dus maar een Snickers uit de automaat getrokken..
Je had ook je crackertjes door het smeerseltje kunnen halen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke, was de kantine al dicht. Ik wilde een mes gaan halen om m'n crackertjes te besmeren (ervaring heeft mij geleerd dat als je dat thuis doet, ze enorm slap worden...). Ik had wel enorme trek, dus maar een Snickers uit de automaat getrokken..
ik weet 't ook wel, maar bleuhquote:Op woensdag 12 november 2008 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Hun mening is niet meer waard dan een dikke hoop stront. Stop met roeren, dan stinkt het ook niet zo. Of zijn ze zo belangrijk in je leven dat het echt iets uitmaakt wat ze denken?
(potdikkeme je hebt verdorie toch wel iets belangrijkers te doen zoals naar de wc gaan ofzo)
Ik ga denk ik een patatje halen strakjesquote:Op woensdag 12 november 2008 16:10 schreef mordradead het volgende:
Ik ga nu zo reageren op een kamer... kijken of ik mag komen kijken. Zal wel een dom standaarmailtje wordenkomt nog eens bij dat ze zien dat het van een uberfriese naam uit friesland komt, dan hebben ze een mental image van een blonde boer met blauwe ogen.
Tevens tvp, goede dag wederom, goed bezig hoewel ik wel zin had in frituur vandaag
Ik voel me altijd al zo enorm bekeken in de kantine met m'n bakjes yoghurt met muesli en zelf meegebrachte crackers, en dan moet ik ook nog m'n vingers in het jambakje gaan steken?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou desnoods mijn crackers met mijn vingers hebben gesmeerd
Nee hoor, alleen niet hoogblond en blauwe ogenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een patatje halen strakjes
I'm not helping, zeker?
Succes met je reageermailtje, maak er toch maar iets leuks van.
En heb je een kaaskoppen-naam en een tegenovergesteld uiterlijk ja?Leuk!
Ze zijn gewoon te triest voor woorden dat ze het nog steeds over iemand hebben die al niet meer bij de vereniging zit. Blijkbaar hebben zij een giga miskoop begaan toen zij hun leven uitzochten anders hadden ze vast wel wat anders om over te kletsen dan byegones.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet 't ook wel, maar bleuh
moest thee pakken uit de voorraadkast en heb meteen maar een stuk chocolade genomen.. zo maar echt eens beginnen met leren
Had je niet nog een lepeltje waarmee je je yoghurt had gegeten (of nou weer net vandaag niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik voel me altijd al zo enorm bekeken in de kantine met m'n bakjes yoghurt met muesli en zelf meegebrachte crackers, en dan moet ik ook nog m'n vingers in het jambakje gaan steken?.
Dat durf ik niet hoor..
Ik heb vanmiddag het deksel van mn slabak afgelikt in de kantine. Dus die vinger in de jam is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me altijd al zo enorm bekeken in de kantine met m'n bakjes yoghurt met muesli en zelf meegebrachte crackers, en dan moet ik ook nog m'n vingers in het jambakje gaan steken?.
Dat durf ik niet hoor..
Lepels haal ik ook uit de kantine!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je niet nog een lepeltje waarmee je je yoghurt had gegeten (of nou weer net vandaag niet?) waarmee je die jam had kunnen smeren?
Ze willen je allemaalquote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lepels haal ik ook uit de kantine!
He bah, stomme actie weer. Ik liet ook al m'n geld vallen waardoor één of andere jongen zowat onder de automaat is gekropen om m'n 20 cent terug te geven.. Laatst is er in de trein ook al iemand voor me op z'n buik gaan liggen om m'n telefoon te pakken te krijgen, die had ik ook laten vallen.
.
Staat het daar? De ultieme combinatie van Erica Terpstra en Douwe Egbertsquote:Op woensdag 12 november 2008 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Bleuh. Mango's zijn haske lekker, maar 1) je kunt ze totaal niet fatsoenlijk klaarmaken 2) ze zijn veel te glibberig 3) als je een mango aan het eten bent, kun je niks anders doen tussendoor.
En mijn grootste huisgenotenergernis is een volle prullenbak. En iedereen propt er steeds weer van alles bij, waardoor er uiteindelijk allemaal fruitvliegjes omheen zwermen en het hele deksel besmeurd is met vieze meuk![]()
.
En de naam van mordradead staat in z'n fotoboek (bij e-mailadres / MSN). En dan moet je je bedenken dat 'ie een halve Indo is.
Een veelste lang woord met iets van kristal erin volgens mijquote:Op woensdag 12 november 2008 15:32 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas!
miss_s: met antibiotica altijd uitkijken met alcohol in elk geval. kan hele foute reactie geven die een flinke aanslag is op je lever.... dus beter even een weekje niet.
met de pil gaat t idd. volgens mij aleen om tetracyclines... geen idee wat voor antibioticum je hebt...
Lieve Viking, alleen omdat een jongen iets voor me opraapt betekent nog niet meteen dat 'ie me 'wil'.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze willen je allemaal. Je vent zal wel zo trots als een pauw zijn
.
Nou er heeft nog nooit iemand iets voor mij opgeraaptquote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieve Viking, alleen omdat een jongen iets voor me opraapt betekent nog niet meteen dat 'ie me 'wil'..
Echt Fries ja... Maar er staan niet eens pics!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Staat het daar? De ultieme combinatie van Erica Terpstra en Douwe Egberts
Je lijkt op m'n ex zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou er heeft nog nooit iemand iets voor mij opgeraapt. En als ze half onder de automaat duiken voor jou, dan zegt dat wel wat
. Mannen moeten zich altijd uitsloven voor vrouwen die ze leuk vinden
.
Tsk, zo bedoelde ik het niet. Niet als in: "Hij wil je versieren", maar als in: "Je trekt zijn oog"quote:Op woensdag 12 november 2008 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je lijkt op m'n ex zo.. Ik hoefde maar te vertellen dat ik een praatje met een jongen had gemaakt, en dan riep 'ie al verwilderd: "Hij wil je, hij wil je! Waar woont 'ie!" Echt, heel vermoeiend.
M'n huidige vriendje kan 't allemaal niet zoveel schelen geloof ik..
Hoezo, denk je dat ik niet knap genoeg ben om te willen versieren?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk, zo bedoelde ik het niet. Niet als in: "Hij wil je versieren", maar als in: "Je trekt zijn oog"![]()
.
Ik wil niet dat jullie straks gaan denken dat ik geen verstand heb van mannen, omdat ik denk dat mannen op elke mooie vrouw die ze tegenkomen azenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo, denk je dat ik niet knap genoeg ben om te willen versieren?.
Grapje hè.
Volgens mij denken alle mannen wel zoquote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie straks gaan denken dat ik geen verstand heb van mannen, omdat ik denk dat mannen op elke mooie vrouw die ze tegenkomen azen.
Ik zou ook meteen naar de grond duiken als een mooie vrouw iets liet vallen, zonder meteen te denken: 'Hebbe, hebbe, hebbe!'.
Dan niet. Duh.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als een lelijke vrouw iets liet vallen?.
- Ik ga er.....quote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"We" hebben iemand uit het groepje gekicked en nu komt ze verhaal halen
over msn
en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Gewoon uitleggen waarom je haar eruit hebt gekicked.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
over msn
Nou, vertel hoe het gegaan is, misschien kunnen we je helpenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
over msn
Dat weet je niet, misschien wil ze melk/karnemelk vergiftigen en dat geven aan jou.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, deceptie:
klasgenootje zegt:
kan jij het PF zelf even vragen;
uit het groepje geglooide meisje zegt:
PF drink je ook karnemelk/melk
Ik wil niet stoken hoor maar dat is gewoon een dekmantel.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee met een ander project wil ze weten wat ik eet
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar dat is gewoon een dekmantel.
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
!@#$% Mark zou voor de verandering eens koken, begint 'ie nu te miepen dat 'ie nog lang niet klaar is en dat ik maar lekker zelf moet gaan koken en dat het anders nog wel even duurt voor ik eten krijg etc etc. Man man man, stagneer je bezigheden ff, ga koken en ga dan weer verder.
Oh, ik wist niet dat dat in het moeder contract stondquote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebben
Jij kunt ook een keer koken hè. Ben je beter voorbereid als je straks voor vriendlief moet kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebben
Nee, alleen een paar mensen die in OUD zatenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:04 schreef vamperotica het volgende:Heb ik nou echt een rel gemist?
*teruglezen gaat...
Ghehehehe dat geldt dan zeker alleen voor jouw moeder!!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ah!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, alleen een paar mensen die in OUD zaten
Ja, dus dan weet je ook dat ze daar als de beste kunnen rellenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ah!
Maar goed ook... Ik kom eigenlijk ook van OUD af....
Meer het huisvrouw contractquote:Op woensdag 12 november 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat in het moeder contract stond
Mijn vriend kan heel goed kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kunt ook een keer koken hè. Ben je beter voorbereid als je straks voor vriendlief moet koken.
Bij ons moet het wel omdat mijn vader daarna weer gewoon moet werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe dat geldt dan zeker alleen voor jouw moeder!!
Hier staat het eten op de meest vreemde tijden op tafel!
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kooktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heel goed kokendus dat gaan we mooi samendoen of hij alleen
Lekker makkelijk praten, jij valt op vrouwenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kookt. Dat horen vrouwen te doen.
Yeah maar bij miss s is het de afspraak zodat haar vader thuis kan eten en anders elke dag een patatje moet halen gok ikquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
De tijd dat moederschap betekent dat je zulke dingen moet en dat alle huishoudelijk werk automatisch jouw taak is, ligt hopelijk toch achter ons.
Als mijn kinderen later zo beginnen, kunnen ze een boterham eten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kookt. Dat horen vrouwen te doen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smart girlquote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah maar bij miss s is het de afspraak zodat haar vader thuis kan eten en anders elke dag een patatje moet halen gok ik
Waarom is dat lekker makkelijk dan? Ik moet dan toch ook achter het aanrecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten, jij valt op vrouwen
Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Dat bedoelde ik niet eens. Ik bedoelde dat jij door jouw stelling nog steeds niet altijd zou hoeven koken. Ik als stomme hetero welquote:Op woensdag 12 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat lekker makkelijk dan? Ik moet dan toch ook achter het aanrecht?. Maar idd: ik zou het mannetje zijn, als je dat soms bedoelde
![]()
.
Poging tot rellen mislukt.
Het raam uitslingeren bedoel jequote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.
M'n familieportret is goedgekeurs. Yeay!!
Weer verder lezen.
O zoquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens. Ik bedoelde dat jij door jouw stelling nog steeds niet altijd zou hoeven koken. Ik als stomme hetero wel![]()
Het is half 6 geweest en Mark is hier nogquote:Oja, mijn vriendje gaat zo koken
Het einde vond ik een anti-climax. Je wilt het boek niet wegleggen omdat de spanning zo goed wordt opgebouwd, maar dan het eindequote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het raam uitslingeren bedoel je.
Heb je "De naam van de roos" wel gelezen? Wat vond je daarvan? Die heb ik wel uitgelezen nml.
quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kook, m'n vriend doet de boodschappen en de afwas. En de rest van het huishouden, eigenlijk..
Prima deal, wat mij betreft..
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kook, m'n vriend doet de boodschappen en de afwas. En de rest van het huishouden, eigenlijk..
Studenten met een vaatwasserquote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook, hij doet de boodschappen regelmatig en de vaatwasser doet de afwas
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heul niet. Ik vind het leuk om alles zo te doen zoals m'n oma het ook deedquote:
Ik ben in in de naam wel verder gekomen, maar had toen net de film gezien en geloofde het toen wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het raam uitslingeren bedoel je.
Heb je "De naam van de roos" wel gelezen? Wat vond je daarvan? Die heb ik wel uitgelezen nml.
't Is tegenwoordig gewoon even het meest praktisch om het zo te doen. Hij is thuis van 10 tot 3 (tussen baan 1 en 2) en dan heeft 'ie tijd zat om zich met het huishouden bezig te houden, terwijl ik in die tijd aan m'n scriptie werk. 's Avonds is 'ie om 8 uur thuis, dus dan zorg ik dat het eten op tafel staat.quote:
Een topic over boeken waar je maar niet doorheen komt, zeg maar? Ja idd een leuk idee, is er nog niet volgens mij. Mag ik hem openen? Please please please?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
Wel een leuk topic voor in de ttk. Of bestaat dat al?
Als je het maar met bronvermelding doet!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een topic over boeken waar je maar niet doorheen komt, zeg maar? Ja idd een leuk idee, is er nog niet volgens mij. Mag ik hem openen? Please please please?.
gooi die laptop en/of pc dan ook maar wegquote:Op woensdag 12 november 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik vind het leuk om alles zo te doen zoals m'n oma het ook deed. We hebben ook geen wasmachine en geen gasfornuis. Elke avond houtjes tegen elkaar aan wrijven
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gooi die laptop en/of pc dan ook maar weg![]()
verwarming uit en dubbelglas eruitwinter
Donequote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het maar met bronvermelding doet!
Lolquote:Op woensdag 12 november 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, ik lees geen boeken meer sinds het VWO![]()
Dus kom eens gauw terug
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinkenquote:
Wel achterin zitten he?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinken
We willen wel een uitgebreide recensie van de film dus opletten hèquote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinken
Ze heet niet voor niets cyclechick hequote:Op woensdag 12 november 2008 18:25 schreef Merel het volgende:
Twee uur spinnen, ik moet er niet aan denken!
Maar ik heb dan wel weer helemaal trillende spieren van het krachttrainen, lekker!
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Goodbye het volgende:
En ik vind het echt super dat je dat sporten zo goed volhoudt! Ik weet nog wel dat je hier postte en dat je niet in het krachthonk durfde enzo, moet je nu eens zien!
Er zijn altijd wel mensen die het 'beter' kunne, wees nou maar trots op jezelf!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds af en toe wel heel erg onder de indruk van die mensen daar hoor. Vandaag ook, doe ik met moeite 4 kilo, staat er zo'n teer poppetje naast me met het grootste gemak 18 te doen!Dan voel ik me nog best een kneusje!
Die spaar ik ook!!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik doe alles in huis
Heer G doet de mannendingen, zoals auto's repareren en vuilniszakken slepen. Verder doet ie helemaal niets, dat is bij ons de afspraak, omdat hij mijn vrije dinsdag- en donderdagmiddag financiert, waarin ik dan de klusjes kan doen. En daar zijn we allebei tevreden mee, behalve op momenten dat ik strijk of als hij een glazenverzameling heeft aangelegd op zijn nachtkastje
Wat spaar je? Strijkmomenten?quote:
Ja foutje, bedankt.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa kutje, snel je post aanpassen he?
Ik snapte er al niets van, in combinatie met dat andere dikgedrukte gedeelte
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik dacht al, als je strijkmomenten spaart wil ik je er best een paar kado doen hoor!
Ik spaar het wel op voor je, voor volgende week
Echt lichamelijk kut, of tussen je oren?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Godsklere wat voel ik me kut. Ik ga zo de laptop uitzetten en dan even lekker tv kijken / stukkie Wuthering Heights kijken en dan lekker vroeg op bed. En hopelijk voel ik me morgen beter.
Allebei, maar vooral lichamelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt lichamelijk kut, of tussen je oren?
Om 14 uur pas, maar ik moet wel om 10 uur al wegquote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat moet je morgen weg naar je gesprek, Vik?
* Viking84 zet tv aan.quote:Er is echt een heel lekkere kerel op tv nu..
En dan zet je er niet even de zender bij?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat moet je morgen weg naar je gesprek, Vik?
Er is echt een heel lekkere kerel op tv nu..
Haha, met dat baardje bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
BBC2, bij Eggheads. Echt precies mijn type..
alleen voor de BBC doe ik mezelf de hel van Ziggo aan (wel met BBC3 en 4 erbij ook meteenquote:
Valt 't al op dat ik dol ben op baardjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, met dat baardje bedoel je?.
Speciaal voor DAD:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt 't al op dat ik dol ben op baardjes?.
Ditoquote:
Herstel:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Speciaal voor DAD:
[ afbeelding ]
Njam.
Ja, óf ik heb morgen echt griepquote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
Vikje, kop op! Morgen weer een nieuwe (en vast veel betere!) dag!![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
met 1 bonbon. (ik heb bonbons gekregen. Kijken of ik er volwassen mee kan omgaan.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Alweer?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, mijn ouders hebben gewoon 18 graden, onweer en regen in Johannesburg!![]()
Maar gelukkig wordt het vanaf vrijdag 29-30 graden en zonnig en hebben ze nog een maand
Heer G zit nu weer in Schotland.
Ik voel me een beetje allenig zo in het Hollandsche, iedereen vliegt maar de grens over!
Waarom niet in het weekend?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alweer?Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk
Behalve in het weekend dan
Hij zit elke week twee dagen in Schotlandquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alweer?Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk
Behalve in het weekend dan
Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.quote:
Dan heb jij 3 loten!! Ik heb ook 2x de ijsprijs gewonnen (de 2x niet meer opgehaald.)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Oh! Nouja twee dagen valt nog te overzien in ieder gevalquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit elke week twee dagen in Schotland
Dus alweer ja
En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
Honing mengen met mosterd en dat op je karbonades smeren en even in laten trekkenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou 't lekker zijn als ik tijm over de karbonades gooide?.
Dan blijft je relatie denk ik wel langer leuk dan wanneer je 24/7 bij elkaar bent. Ik merk zelf ook dat ik altijd véél blijer ben om 'm te zien wanneer ik hem 1 of 2 dagen niet gezien hebquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit elke week twee dagen in Schotland
Dus alweer ja
En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Merel het volgende:
Ik zou gewoon met m'n mond vol hamburger dat telefoongesprek houden hoor Co! Nood breekt wet, dan mag je best praten met volle mond
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.
In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de katquote:Op woensdag 12 november 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missen
Katten zijn liefquote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de kat![]()
Dat, al zijn het bij mij de kattenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
Ja, dat hadden wij ook voorheenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Katten zijn lief
Ik zie mijn vriendje sowieso weinig vanwege de afstand maar dan is het wel weer des te leuker als je elkaar ziet
Dat had ik de afgelopen 2 weken ookquote:Op woensdag 12 november 2008 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat hadden wij ook voorheenToen kon ik hem wel verschrikkelijk missen hoor.
En wat ik trouwens haat tegenwoordig is alleen slapen, ik kan dat niet meer!! Nouja, alleen in slapen vallen dan, niets zo lekker als een vriendje die er eerder uitmoet waardoor je lekker overdwars in bed kan gaan liggen
Nee Strawberry Cheesecake (Peace of Cake)! Die is het allerlekkerst. Wilde wel die nieuwe smaak Baked Alaska proeven, maar die was er niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)
Ik vind 'm leukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
Greys, jij grote Romcom kenner: Hoe is Hitch? (Vanavond te zien op RTL5)
Qua ruimte in bed en dekenverdeling wel natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het stiekem fijner om alleen te slapen
Puur slaaptechnisch dan he.
Hij is wel zo standaard romcom, daar moet je van houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, thenks, dan ga ik 'm kijken
hmmm t is een lastig geval. meisje in kwestie is zeer vermoeiend en irritant, maar van de vrienden in kwestie ben ik degene die haar problemen t beste begrijpt, en t minst snel moe van haar wordt. bovendien huil ik regelmatig bij haar uit, en heeft ze me dit weekend nog helemaal losgemasseerd toen ik helemaal uitgeput en kapot van t lopen aankwam bij t slaapgebouw (weekend met koor). kortom: ik snap dat zij niks met haar hebben, en ik wil dr af en toe ook echt uit t raam werpen (op de begane grond dan wel) maar t is ook gewoon een lieverd.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:53 schreef Esse_est het volgende:
Beterschap VIking en he Kwak, wat lastig, maar als dat hele groepje waar je mee uit gaat eten ook is uitgenodigd dan is dat toch niet alleen aan jou om je daar rot over te voelen?
Voor dat ik wist wat je deed als werk, dat ik altijd dat je een soort rapport opstelde voor mensenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.
M'n familieportret is goedgekeurd. Yeay!!![]()
Weer verder lezen.
Helaas lees ik dit pas als ze al lang op zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee Strawberry Cheesecake (Peace of Cake)! Die is het allerlekkerst. Wilde wel die nieuwe smaak Baked Alaska proeven, maar die was er niet.
Ik had 3 loten inderdaad!
O, en tijm over karbonaadjes is lekker hoor! Het is overal lekker bij, ook door risotto met kip en paddestoelen bijvoorbeeld!
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Miss_S het volgende:
Oe zie net dat mijn H&M pakketje morgen komtgaat helemaal goed komen morgen
Kan ik mijn nieuwe jurkje aan
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het eindequote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We willen wel een uitgebreide recensie van de film dus opletten hè![]()
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het einde
Nee, ik wilde er niet serieus op in gaan, hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel maar gaat nog even durenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?
Noh, ik vond 'm leukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Is Hitch die film met Will Smith als relatie adviseur?
Als dat zo is, heb ik hem wel gezien en vond ik hem wel lollig, maar niet heel bijzonder
Gdvrdmmquote:
November telt 30 dagen, dus het is pas de 15e half november. Heb toch wat geduld in het leven, meisje!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GdvrdmmHalf november zeiden de eikels
'Nog even duren' zal wel niet over drie dagen zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
November telt 30 dagen, dus het is pas de 15e half november. Heb toch wat geduld in het leven, meisje!
(dat zei mijn moeder altijd).
Je moet altijd een beetje geduld hebben met H&M, maar half november zal nog wel lukken denk ik hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GdvrdmmHalf november zeiden de eikels
Ah nee, zo moet je er ook niet naar kijken. Voor mij is de Meg Ryan van toen een heel ander persoon dan die van nuquote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik Meg Ryan zie krijg ik spontaan de neiging om weg te zappen, vooral als ze in één film zit met Tom Hanks. Door die ripoff van You've Got Mail is SIS met terugwerkende kracht een stuk slechter geworden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
meestal dan 1 dagje later of 2. bij mij tenminste...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?
Oh, dat is al snel!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
meestal dan 1 dagje later of 2. bij mij tenminste...
ik zap tussen hitch en zo'n profiler serie op veronica
Eerste? Ik heb ze in september al gehad!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit aan de eerste pepernoten van dit jaar
Zeg, ga even naar CUL met die stomme discussiesquote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
pepernoten of KRUIDnoten?pepernoten
kruidnoten
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Whahahahaa....Ik zie nu pas de opmerking in de OP!!
![]()
![]()
Volgestopt? Ik vind het minimaal. Sla jij niet een beetje doorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
lijstje:
ontbijt: twee knackebrod met beetje kaas en gekookte eitjes
tussendoor: appel en 3 mandarijnen
lunch: drie knackebrodjes met filet americain
tussendoor: twee mandarijntjes
avondeten: 2 broodjes met twee kleine hamburgertjes en daarop sla en wat curry (HELA) en light mayo met erbij een krieltjes/groente schotel uit de oven
zodadelijk nog een mandarijn en dan heb ik mezelf genoeg volgestopt
oh, ik heb ergens ook nog een stuk chocolade op dus
Ligt eraan hoe groot het stuk chocolade was...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgestopt? Ik vind het minimaal. Sla jij niet een beetje door
Zeker icm broodjes is dat meer dan genoeg. Wanneer ik zelf hamburgers bouw en er friet of aardappeltjes bij serveer, dan heeft mijn vriend aan aardappelmeuk en 2 broodjes hamburger echt genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt genoeg op hoor![]()
waren geen gourmethamburgertjes ofzo hoormaar zelfgebouwde
van in totaal denk ik 75 gram per stuk? Geen idee eigenlijk. Neem een grote hamburger, snijd die door tweeën en druk m wat extra plat zodat hij op een broodje past zeg maar
zoiets
en 2 keer aardappelmeuk opgescheptok, geen vol bord ofzo, maar wel écht genoeg, zat bomvol
Ga zo maar slapen![]()
want moe en morgen vroeg op om nog te leren
Juist nu ik me verveelquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Hitch valt in de smaak zeker... wat is het stil hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |