abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 12 november 2008 @ 19:33:14 #226
70532 loveli
N
pi_63167668
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 19:33:50 #227
163650 Greys
pi_63167678
ColdFeet, mijn ouders hebben gewoon 18 graden, onweer en regen in Johannesburg!
Maar gelukkig wordt het vanaf vrijdag 29-30 graden en zonnig en hebben ze nog een maand

Heer G zit nu weer in Schotland.
Ik voel me een beetje allenig zo in het Hollandsche, iedereen vliegt maar de grens over!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63167826
Zou 't lekker zijn als ik tijm over de karbonades gooide? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63167912
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, mijn ouders hebben gewoon 18 graden, onweer en regen in Johannesburg!
Maar gelukkig wordt het vanaf vrijdag 29-30 graden en zonnig en hebben ze nog een maand

Heer G zit nu weer in Schotland.
Ik voel me een beetje allenig zo in het Hollandsche, iedereen vliegt maar de grens over!
Alweer? Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk Behalve in het weekend dan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63167947
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alweer? Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk Behalve in het weekend dan
Waarom niet in het weekend?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 19:45:19 #231
163650 Greys
pi_63168006
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij zit elke week twee dagen in Schotland
Dus alweer ja

En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63168019
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet in het weekend?
Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63168033
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Dan heb jij 3 loten!! Ik heb ook 2x de ijsprijs gewonnen (de 2x niet meer opgehaald.)

Ik ben echt een goede vrouw. Zet ik net m'n bordje met dampende hamburger neer, water loopt uit m'n mond, gaat de telefoon met een zielige meneer C. (Er zijn mensen bij hem in Belgie aangekomen en hij vindt het veschrikkelijk. Mensen als in o.a. zijn moeder trouwens Oh gottegot, wat wou ik dat jullie haar een keer konden meemaken: je hebt werkelijk waar nog nooit zoiets gezien). Anyway, ik heb het hele verhaal aangehoord, zonder te zeggen: I told ya so, doei, ik ga eten.
Intussen vertoonde m'n hamburgertje steeds een zieliger walmpje en liet op het laatst zelfs treurig zijn slablaadjes hangen........
pi_63168075
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus alweer ja

En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
Oh! Nouja twee dagen valt nog te overzien in ieder geval

En altijd zin om elkaar te bespringen?
  woensdag 12 november 2008 @ 19:48:18 #235
331 Merel
Be here now.
pi_63168091
Ik zou gewoon met m'n mond vol hamburger dat telefoongesprek houden hoor Co! Nood breekt wet, dan mag je best praten met volle mond
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63168093
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou 't lekker zijn als ik tijm over de karbonades gooide? .
Honing mengen met mosterd en dat op je karbonades smeren en even in laten trekken Dat ligt hier nu in de pan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63168130
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus alweer ja

Dan blijft je relatie denk ik wel langer leuk dan wanneer je 24/7 bij elkaar bent. Ik merk zelf ook dat ik altijd véél blijer ben om 'm te zien wanneer ik hem 1 of 2 dagen niet gezien heb
pi_63168204
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Merel het volgende:
Ik zou gewoon met m'n mond vol hamburger dat telefoongesprek houden hoor Co! Nood breekt wet, dan mag je best praten met volle mond
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
pi_63168246
Beterschap VIking en he Kwak, wat lastig, maar als dat hele groepje waar je mee uit gaat eten ook is uitgenodigd dan is dat toch niet alleen aan jou om je daar rot over te voelen?
pi_63168288
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
pi_63168298
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.
Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missen
pi_63168383
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missen
In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de kat
pi_63168439
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de kat
Katten zijn lief
Ik zie mijn vriendje sowieso weinig vanwege de afstand maar dan is het wel weer des te leuker als je elkaar ziet
pi_63168498
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat, al zijn het bij mij de katten Alleen m'n eigen exemplaren trouwens, ik heb een keer op de kat van iemand anders gepast. Nu heb ik de gewoonte om te gaan dansen als er een leuk liedje op de radio komt en ik alleen ben, dat gebeurde dus ook een keer in gezelschap van die kat. Ik ging dus dansen, en ging die kat me zo aankijken van: WTF doe jij nou?!?! Ik voelde me echt voor lul staan voor die kat en durfde daar ook toen ook niet meer te dansen
pi_63168529
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Katten zijn lief
Ik zie mijn vriendje sowieso weinig vanwege de afstand maar dan is het wel weer des te leuker als je elkaar ziet
Ja, dat hadden wij ook voorheen Toen kon ik hem wel verschrikkelijk missen hoor.

En wat ik trouwens haat tegenwoordig is alleen slapen, ik kan dat niet meer!! Nouja, alleen in slapen vallen dan, niets zo lekker als een vriendje die er eerder uitmoet waardoor je lekker overdwars in bed kan gaan liggen
pi_63168616
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat hadden wij ook voorheen Toen kon ik hem wel verschrikkelijk missen hoor.

En wat ik trouwens haat tegenwoordig is alleen slapen, ik kan dat niet meer!! Nouja, alleen in slapen vallen dan, niets zo lekker als een vriendje die er eerder uitmoet waardoor je lekker overdwars in bed kan gaan liggen
Dat had ik de afgelopen 2 weken ook beetje irritant als je maar 2 nachten samen slaapt
pi_63168707
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)
Nee Strawberry Cheesecake (Peace of Cake)! Die is het allerlekkerst. Wilde wel die nieuwe smaak Baked Alaska proeven, maar die was er niet.
Ik had 3 loten inderdaad!

O, en tijm over karbonaadjes is lekker hoor! Het is overal lekker bij, ook door risotto met kip en paddestoelen bijvoorbeeld!
pi_63168729
Ik had trouwens vanavond de gehaktballen van de Librije gemaakt. Heerlijk, met bietjes en gekookte aardappels.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:06:45 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63168737
Ik vind het stiekem fijner om alleen te slapen

Puur slaaptechnisch dan he.
pi_63168775
Greys, jij grote Romcom kenner: Hoe is Hitch? (Vanavond te zien op RTL5)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')