quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik dacht al, als je strijkmomenten spaart wil ik je er best een paar kado doen hoor!
Ik spaar het wel op voor je, voor volgende week
Echt lichamelijk kut, of tussen je oren?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Godsklere wat voel ik me kut. Ik ga zo de laptop uitzetten en dan even lekker tv kijken / stukkie Wuthering Heights kijken en dan lekker vroeg op bed. En hopelijk voel ik me morgen beter.
Allebei, maar vooral lichamelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt lichamelijk kut, of tussen je oren?
Om 14 uur pas, maar ik moet wel om 10 uur al wegquote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat moet je morgen weg naar je gesprek, Vik?
* Viking84 zet tv aan.quote:Er is echt een heel lekkere kerel op tv nu..
En dan zet je er niet even de zender bij?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat moet je morgen weg naar je gesprek, Vik?
Er is echt een heel lekkere kerel op tv nu..
Haha, met dat baardje bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
BBC2, bij Eggheads. Echt precies mijn type..
alleen voor de BBC doe ik mezelf de hel van Ziggo aan (wel met BBC3 en 4 erbij ook meteenquote:
Valt 't al op dat ik dol ben op baardjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, met dat baardje bedoel je?.
Speciaal voor DAD:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt 't al op dat ik dol ben op baardjes?.
Ditoquote:
Herstel:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Speciaal voor DAD:
[ afbeelding ]
Njam.
Ja, óf ik heb morgen echt griepquote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
Vikje, kop op! Morgen weer een nieuwe (en vast veel betere!) dag!![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
met 1 bonbon. (ik heb bonbons gekregen. Kijken of ik er volwassen mee kan omgaan.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ijsprijs gewonnen van de Postcodeloterij. Ook ik dacht dat ik volwassen met de 3 bakken Ben&Jerry's om kon gaan. Er zijn er nu 2 op, zaterdag gehaald.
Alweer?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, mijn ouders hebben gewoon 18 graden, onweer en regen in Johannesburg!![]()
Maar gelukkig wordt het vanaf vrijdag 29-30 graden en zonnig en hebben ze nog een maand
Heer G zit nu weer in Schotland.
Ik voel me een beetje allenig zo in het Hollandsche, iedereen vliegt maar de grens over!
Waarom niet in het weekend?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alweer?Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk
Behalve in het weekend dan
Hij zit elke week twee dagen in Schotlandquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alweer?Ik vind mezelf altijd zo zielig als m'n lief weg is voor zijn werk
Behalve in het weekend dan
Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.quote:
Dan heb jij 3 loten!! Ik heb ook 2x de ijsprijs gewonnen (de 2x niet meer opgehaald.)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Oh! Nouja twee dagen valt nog te overzien in ieder gevalquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit elke week twee dagen in Schotland
Dus alweer ja
En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
Honing mengen met mosterd en dat op je karbonades smeren en even in laten trekkenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou 't lekker zijn als ik tijm over de karbonades gooide?.
Dan blijft je relatie denk ik wel langer leuk dan wanneer je 24/7 bij elkaar bent. Ik merk zelf ook dat ik altijd véél blijer ben om 'm te zien wanneer ik hem 1 of 2 dagen niet gezien hebquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit elke week twee dagen in Schotland
Dus alweer ja
En dan geeft ie ook nog drumles en speelt hij in drie bands (dit weekend ook weer optreden) dus ik zie hem niet al te vaak. Maar dan hebben we elkaar tenminste altijd iets te vertellen
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Merel het volgende:
Ik zou gewoon met m'n mond vol hamburger dat telefoongesprek houden hoor Co! Nood breekt wet, dan mag je best praten met volle mond
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan heb ik genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken en te stappen. Doordeweeks ben ik toch laat thuis van m'n werk en heb ik nog studie. En aangezien mijn vrienden helaas niet om de hoek wonen, spreek ik dan minder gauw af.
In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de katquote:Op woensdag 12 november 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo te horen ben je dan altijd wel druk genoeg om hem echt te erg te gaan missen
Katten zijn liefquote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het weekend? Ja joh, dan ga ik lekker shoppen, naar de film en/of de kroeg in. Maar doordeweeks dan werk ik overdag en dan kom ik 's avonds thuis en dan ga ik eten en een beetje tv kijken of op internet.. En dan mis ik het gewoon om te kunnen praten en knuffelen! Sinds ik een kat heb is het wel wat minder, praat en knuffel ik met de kat![]()
Dat, al zijn het bij mij de kattenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed af en toe ook wel een mini-hapje, maar een hamburger hoor je per definitie echt zo in je mond te duwen. Ik eet alleen hamburgers indien zonder gezelschap. Ik tel overigens de hond niet mee als gezelschap. Die mag alles zien. Ik ken geen gene voor de hond.
Ja, dat hadden wij ook voorheenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Katten zijn lief
Ik zie mijn vriendje sowieso weinig vanwege de afstand maar dan is het wel weer des te leuker als je elkaar ziet
Dat had ik de afgelopen 2 weken ookquote:Op woensdag 12 november 2008 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat hadden wij ook voorheenToen kon ik hem wel verschrikkelijk missen hoor.
En wat ik trouwens haat tegenwoordig is alleen slapen, ik kan dat niet meer!! Nouja, alleen in slapen vallen dan, niets zo lekker als een vriendje die er eerder uitmoet waardoor je lekker overdwars in bed kan gaan liggen
Nee Strawberry Cheesecake (Peace of Cake)! Die is het allerlekkerst. Wilde wel die nieuwe smaak Baked Alaska proeven, maar die was er niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Zaterdag tot en met woensdag, dat zijn vijf dagen. Vind het best netjes dat er dan nog een pot staat. (cookie dough?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |