Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik ga Tirza uitlezen en wat ik dan ga lezen weet ik nog niet. Ws óf De ontdekking vd hemel óf De slinger van Foucault. In beide boeken ben ik meerdere malen beginnen en telkens gaf ik het na een aantal blz op.
Dat bedoelde ik niet eens. Ik bedoelde dat jij door jouw stelling nog steeds niet altijd zou hoeven koken. Ik als stomme hetero welquote:Op woensdag 12 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat lekker makkelijk dan? Ik moet dan toch ook achter het aanrecht?. Maar idd: ik zou het mannetje zijn, als je dat soms bedoelde
![]()
.
Poging tot rellen mislukt.
Het raam uitslingeren bedoel jequote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.
M'n familieportret is goedgekeurs. Yeay!!
Weer verder lezen.
O zoquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens. Ik bedoelde dat jij door jouw stelling nog steeds niet altijd zou hoeven koken. Ik als stomme hetero wel![]()
Het is half 6 geweest en Mark is hier nogquote:Oja, mijn vriendje gaat zo koken
Het einde vond ik een anti-climax. Je wilt het boek niet wegleggen omdat de spanning zo goed wordt opgebouwd, maar dan het eindequote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het raam uitslingeren bedoel je.
Heb je "De naam van de roos" wel gelezen? Wat vond je daarvan? Die heb ik wel uitgelezen nml.
quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kook, m'n vriend doet de boodschappen en de afwas. En de rest van het huishouden, eigenlijk..
Prima deal, wat mij betreft..
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kook, m'n vriend doet de boodschappen en de afwas. En de rest van het huishouden, eigenlijk..
Studenten met een vaatwasserquote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook, hij doet de boodschappen regelmatig en de vaatwasser doet de afwas
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heul niet. Ik vind het leuk om alles zo te doen zoals m'n oma het ook deedquote:
Ik ben in in de naam wel verder gekomen, maar had toen net de film gezien en geloofde het toen wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het raam uitslingeren bedoel je.
Heb je "De naam van de roos" wel gelezen? Wat vond je daarvan? Die heb ik wel uitgelezen nml.
't Is tegenwoordig gewoon even het meest praktisch om het zo te doen. Hij is thuis van 10 tot 3 (tussen baan 1 en 2) en dan heeft 'ie tijd zat om zich met het huishouden bezig te houden, terwijl ik in die tijd aan m'n scriptie werk. 's Avonds is 'ie om 8 uur thuis, dus dan zorg ik dat het eten op tafel staat.quote:
Een topic over boeken waar je maar niet doorheen komt, zeg maar? Ja idd een leuk idee, is er nog niet volgens mij. Mag ik hem openen? Please please please?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
Wel een leuk topic voor in de ttk. Of bestaat dat al?
Als je het maar met bronvermelding doet!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een topic over boeken waar je maar niet doorheen komt, zeg maar? Ja idd een leuk idee, is er nog niet volgens mij. Mag ik hem openen? Please please please?.
gooi die laptop en/of pc dan ook maar wegquote:Op woensdag 12 november 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik vind het leuk om alles zo te doen zoals m'n oma het ook deed. We hebben ook geen wasmachine en geen gasfornuis. Elke avond houtjes tegen elkaar aan wrijven
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gooi die laptop en/of pc dan ook maar weg![]()
verwarming uit en dubbelglas eruitwinter
Donequote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het maar met bronvermelding doet!
Lolquote:Op woensdag 12 november 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, ik lees geen boeken meer sinds het VWO![]()
Dus kom eens gauw terug
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinkenquote:
Wel achterin zitten he?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinken
We willen wel een uitgebreide recensie van de film dus opletten hèquote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
whehehehe, ja, maar dat gaan we niet doen. we gaan naar James Bond en dan nog wat drinken
Ze heet niet voor niets cyclechick hequote:Op woensdag 12 november 2008 18:25 schreef Merel het volgende:
Twee uur spinnen, ik moet er niet aan denken!
Maar ik heb dan wel weer helemaal trillende spieren van het krachttrainen, lekker!
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Goodbye het volgende:
En ik vind het echt super dat je dat sporten zo goed volhoudt! Ik weet nog wel dat je hier postte en dat je niet in het krachthonk durfde enzo, moet je nu eens zien!
Er zijn altijd wel mensen die het 'beter' kunne, wees nou maar trots op jezelf!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds af en toe wel heel erg onder de indruk van die mensen daar hoor. Vandaag ook, doe ik met moeite 4 kilo, staat er zo'n teer poppetje naast me met het grootste gemak 18 te doen!Dan voel ik me nog best een kneusje!
Die spaar ik ook!!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik doe alles in huis
Heer G doet de mannendingen, zoals auto's repareren en vuilniszakken slepen. Verder doet ie helemaal niets, dat is bij ons de afspraak, omdat hij mijn vrije dinsdag- en donderdagmiddag financiert, waarin ik dan de klusjes kan doen. En daar zijn we allebei tevreden mee, behalve op momenten dat ik strijk of als hij een glazenverzameling heeft aangelegd op zijn nachtkastje
Wat spaar je? Strijkmomenten?quote:
Ja foutje, bedankt.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa kutje, snel je post aanpassen he?
Ik snapte er al niets van, in combinatie met dat andere dikgedrukte gedeelte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |