Lijkt me verstandigquote:
Wat doet hij / zij dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in een studiezaal met één andere persoon, en dat is nou natuurlijk weer net iemand met de meest irritante zenuwtrekjes.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Rellen is saaiWerken is het nieuwe rellen
Het is blaasontsteking en krijg antibiotica......nu maar even naar de apotheek en dan weer terug naar bedquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Rellen is saaiWerken is het nieuwe rellen
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!quote:
Hij zit steeds door z'n neus te snuiven, zoals je doet wanneer je iets probeert te ruiken zeg maar. En dat continu. En daarnaast schraapt 'ie steeds z'n keel heel halfslachtig, kleine humhumgeluidjes. Aargh.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doet hij / zij dan?.
Jeej, ik ben zo blij met m'n referentie. Maakte me daar echt zorgen om.
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naarquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is blaasontsteking en krijg antibiotica......nu maar even naar de apotheek en dan weer terug naar bed
Hou eens op met dat fries, deed je gister ook al!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft toch urine ingeleverd?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naar.
Whihihihi.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hou eens op met dat fries, deed je gister ook al!![]()
O ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze heeft toch urine ingeleverd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef Esse_est het volgende:
Offtopic TVP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb een hele goede HAquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat weet de huisarts op basis van jouw verhaal? En wat naar.
Hoe ver ben je in Tirza? Voor ik iets verklap.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik ga Tirza uitlezen en wat ik dan ga lezen weet ik nog niet. Ws óf De ontdekking vd hemel óf De slinger van Foucault. In beide boeken ben ik meerdere malen beginnen en telkens gaf ik het na een aantal blz op.
dat vind ik niet liefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!
Nog 100 blz. Niks verklappen!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in Tirza? Voor ik iets verklap.
Zeg ukje, een beetje respect voor de ouden van dagen hèquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou een schop onder je hol geef!
Nee, dan houd ik me stil. Laat even weten wat je ervan vond, als je het uithebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog 100 blz. Niks verklappen!.
De momenteel bovenste topics met TSers uit dit topic, plus even in de slotjes lijst kijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Moet ik nu heel OUD doorspitten om die rel te vinden?
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
JE HEBT HET VORIGE DEEL NIET INGEVULDFAAAAAAIL!
Als je snottebellen wil zien; het gesloten OUD topic in Moblo's history, pagina 10 ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Moet ik nu heel OUD doorspitten om die rel te vinden?
Pagina 6 hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je snottebellen wil zien; het gesloten OUD topic in Moblo's history, pagina 10 ofzo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!
Nou, aan jou merkte ik het meeste aversie tegen OUD, waardoor ik ging spiekenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom nou weer mijn history
PF, Vik, SHE en CF posten er ook
Hopelijk kunnen ze hem lezen. Misschien krijgen ze ook wel taalondersteuning van Humanitasquote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb me net nog even uitgeleefd door een mailtje te sturen naar een of andere negerkerk hier in de buurt
niets tegen negers
niets tegen kerken
maar wél tegen het feit dat ze FOLDERS over hun kerk in mijn brievenbus gooien waar heel duidelijk op staat dat ik GEEN FOLDERS wil..
dat zullen ze weten
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusquote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JIJ HAD HET VORIGE DEEL EEN VERKEERD NUMMER GEGEVEN!!111! UBER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!
Liefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusFAIL MB zag het, jij een heel topic niet
MEGAAAAAAAAAAFAILLL
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze hem lezen. Misschien krijgen ze ook wel taalondersteuning van Humanitas.
Ik wil dat mailtje wel eens zien. Met eenachter elke zin
.
"Ik wil NIET dat jullie folders in mijn brievenbus gooien"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:25 schreef Miss_S het volgende:
Nou moet 4 pillen per dag, 5 dagen lang innemen
Verder stond er in de bijsluiter niets over dat de pil dan minder werkt of iets over alcohol gebruik, terwijl ik dacht dat dat altijd met antibiotica was?
Dat zeiden mijn juffen vroeger ook altijd als ze een fout maaktenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was om te testen of je wel op zat te letten, niet dusFAIL MB zag het, jij een heel topic niet
MEGAAAAAAAAAAFAILLL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |