Ah nee, zo moet je er ook niet naar kijken. Voor mij is de Meg Ryan van toen een heel ander persoon dan die van nuquote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik Meg Ryan zie krijg ik spontaan de neiging om weg te zappen, vooral als ze in één film zit met Tom Hanks. Door die ripoff van You've Got Mail is SIS met terugwerkende kracht een stuk slechter geworden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het einde
meestal dan 1 dagje later of 2. bij mij tenminste...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?
Oh, dat is al snel!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
meestal dan 1 dagje later of 2. bij mij tenminste...
ik zap tussen hitch en zo'n profiler serie op veronica
Eerste? Ik heb ze in september al gehad!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit aan de eerste pepernoten van dit jaar
Zeg, ga even naar CUL met die stomme discussiesquote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
pepernoten of KRUIDnoten?pepernoten
kruidnoten
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Whahahahaa....Ik zie nu pas de opmerking in de OP!!
![]()
![]()
Volgestopt? Ik vind het minimaal. Sla jij niet een beetje doorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
lijstje:
ontbijt: twee knackebrod met beetje kaas en gekookte eitjes
tussendoor: appel en 3 mandarijnen
lunch: drie knackebrodjes met filet americain
tussendoor: twee mandarijntjes
avondeten: 2 broodjes met twee kleine hamburgertjes en daarop sla en wat curry (HELA) en light mayo met erbij een krieltjes/groente schotel uit de oven
zodadelijk nog een mandarijn en dan heb ik mezelf genoeg volgestopt
oh, ik heb ergens ook nog een stuk chocolade op dus
Ligt eraan hoe groot het stuk chocolade was...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgestopt? Ik vind het minimaal. Sla jij niet een beetje door
Zeker icm broodjes is dat meer dan genoeg. Wanneer ik zelf hamburgers bouw en er friet of aardappeltjes bij serveer, dan heeft mijn vriend aan aardappelmeuk en 2 broodjes hamburger echt genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt genoeg op hoor![]()
waren geen gourmethamburgertjes ofzo hoormaar zelfgebouwde
van in totaal denk ik 75 gram per stuk? Geen idee eigenlijk. Neem een grote hamburger, snijd die door tweeën en druk m wat extra plat zodat hij op een broodje past zeg maar
zoiets
en 2 keer aardappelmeuk opgescheptok, geen vol bord ofzo, maar wel écht genoeg, zat bomvol
Ga zo maar slapen![]()
want moe en morgen vroeg op om nog te leren
Juist nu ik me verveelquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Hitch valt in de smaak zeker... wat is het stil hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |