Ik vind 'm leukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
Greys, jij grote Romcom kenner: Hoe is Hitch? (Vanavond te zien op RTL5)
Qua ruimte in bed en dekenverdeling wel natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het stiekem fijner om alleen te slapen
Puur slaaptechnisch dan he.
Hij is wel zo standaard romcom, daar moet je van houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, thenks, dan ga ik 'm kijken
hmmm t is een lastig geval. meisje in kwestie is zeer vermoeiend en irritant, maar van de vrienden in kwestie ben ik degene die haar problemen t beste begrijpt, en t minst snel moe van haar wordt. bovendien huil ik regelmatig bij haar uit, en heeft ze me dit weekend nog helemaal losgemasseerd toen ik helemaal uitgeput en kapot van t lopen aankwam bij t slaapgebouw (weekend met koor). kortom: ik snap dat zij niks met haar hebben, en ik wil dr af en toe ook echt uit t raam werpen (op de begane grond dan wel) maar t is ook gewoon een lieverd.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:53 schreef Esse_est het volgende:
Beterschap VIking en he Kwak, wat lastig, maar als dat hele groepje waar je mee uit gaat eten ook is uitgenodigd dan is dat toch niet alleen aan jou om je daar rot over te voelen?
Voor dat ik wist wat je deed als werk, dat ik altijd dat je een soort rapport opstelde voor mensenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou die slinger het raam uitgooien. De hemel valt nog wel door te komen.
M'n familieportret is goedgekeurd. Yeay!!![]()
Weer verder lezen.
Helaas lees ik dit pas als ze al lang op zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee Strawberry Cheesecake (Peace of Cake)! Die is het allerlekkerst. Wilde wel die nieuwe smaak Baked Alaska proeven, maar die was er niet.
Ik had 3 loten inderdaad!
O, en tijm over karbonaadjes is lekker hoor! Het is overal lekker bij, ook door risotto met kip en paddestoelen bijvoorbeeld!
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Miss_S het volgende:
Oe zie net dat mijn H&M pakketje morgen komtgaat helemaal goed komen morgen
Kan ik mijn nieuwe jurkje aan
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het eindequote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We willen wel een uitgebreide recensie van de film dus opletten hè![]()
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het einde
Nee, ik wilde er niet serieus op in gaan, hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week donderdag al gezien. Hij gaat dood op het einde
Jawel maar gaat nog even durenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek even op Mijn Pagina en zag dat er bij mijn pakketje Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco stond. Word het pakketje nou niet bezorgd?
Noh, ik vond 'm leukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Is Hitch die film met Will Smith als relatie adviseur?
Als dat zo is, heb ik hem wel gezien en vond ik hem wel lollig, maar niet heel bijzonder
Gdvrdmmquote:
November telt 30 dagen, dus het is pas de 15e half november. Heb toch wat geduld in het leven, meisje!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GdvrdmmHalf november zeiden de eikels
'Nog even duren' zal wel niet over drie dagen zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
November telt 30 dagen, dus het is pas de 15e half november. Heb toch wat geduld in het leven, meisje!
(dat zei mijn moeder altijd).
Je moet altijd een beetje geduld hebben met H&M, maar half november zal nog wel lukken denk ik hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GdvrdmmHalf november zeiden de eikels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |