Tsk, zo bedoelde ik het niet. Niet als in: "Hij wil je versieren", maar als in: "Je trekt zijn oog"quote:Op woensdag 12 november 2008 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je lijkt op m'n ex zo.. Ik hoefde maar te vertellen dat ik een praatje met een jongen had gemaakt, en dan riep 'ie al verwilderd: "Hij wil je, hij wil je! Waar woont 'ie!" Echt, heel vermoeiend.
M'n huidige vriendje kan 't allemaal niet zoveel schelen geloof ik..
Hoezo, denk je dat ik niet knap genoeg ben om te willen versieren?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk, zo bedoelde ik het niet. Niet als in: "Hij wil je versieren", maar als in: "Je trekt zijn oog"![]()
.
Ik wil niet dat jullie straks gaan denken dat ik geen verstand heb van mannen, omdat ik denk dat mannen op elke mooie vrouw die ze tegenkomen azenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo, denk je dat ik niet knap genoeg ben om te willen versieren?.
Grapje hè.
Volgens mij denken alle mannen wel zoquote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie straks gaan denken dat ik geen verstand heb van mannen, omdat ik denk dat mannen op elke mooie vrouw die ze tegenkomen azen.
Ik zou ook meteen naar de grond duiken als een mooie vrouw iets liet vallen, zonder meteen te denken: 'Hebbe, hebbe, hebbe!'.
Dan niet. Duh.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als een lelijke vrouw iets liet vallen?.
- Ik ga er.....quote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"We" hebben iemand uit het groepje gekicked en nu komt ze verhaal halen
over msn
en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Gewoon uitleggen waarom je haar eruit hebt gekicked.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
over msn
Nou, vertel hoe het gegaan is, misschien kunnen we je helpenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
over msn
Dat weet je niet, misschien wil ze melk/karnemelk vergiftigen en dat geven aan jou.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, deceptie:
klasgenootje zegt:
kan jij het PF zelf even vragen;
uit het groepje geglooide meisje zegt:
PF drink je ook karnemelk/melk
Ik wil niet stoken hoor maar dat is gewoon een dekmantel.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee met een ander project wil ze weten wat ik eet
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar dat is gewoon een dekmantel.
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
!@#$% Mark zou voor de verandering eens koken, begint 'ie nu te miepen dat 'ie nog lang niet klaar is en dat ik maar lekker zelf moet gaan koken en dat het anders nog wel even duurt voor ik eten krijg etc etc. Man man man, stagneer je bezigheden ff, ga koken en ga dan weer verder.
Oh, ik wist niet dat dat in het moeder contract stondquote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebben
Jij kunt ook een keer koken hè. Ben je beter voorbereid als je straks voor vriendlief moet kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nog een voordeel van thuis wonen, mijn moeder moet gewoon voor een bepaalde tijd het eten klaar hebben
Nee, alleen een paar mensen die in OUD zatenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:04 schreef vamperotica het volgende:Heb ik nou echt een rel gemist?
*teruglezen gaat...
Ghehehehe dat geldt dan zeker alleen voor jouw moeder!!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ah!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, alleen een paar mensen die in OUD zaten
Ja, dus dan weet je ook dat ze daar als de beste kunnen rellenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ah!
Maar goed ook... Ik kom eigenlijk ook van OUD af....
Meer het huisvrouw contractquote:Op woensdag 12 november 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat in het moeder contract stond
Mijn vriend kan heel goed kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kunt ook een keer koken hè. Ben je beter voorbereid als je straks voor vriendlief moet koken.
Bij ons moet het wel omdat mijn vader daarna weer gewoon moet werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe dat geldt dan zeker alleen voor jouw moeder!!
Hier staat het eten op de meest vreemde tijden op tafel!
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kooktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heel goed kokendus dat gaan we mooi samendoen of hij alleen
Lekker makkelijk praten, jij valt op vrouwenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kookt. Dat horen vrouwen te doen.
Yeah maar bij miss s is het de afspraak zodat haar vader thuis kan eten en anders elke dag een patatje moet halen gok ikquote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
De tijd dat moederschap betekent dat je zulke dingen moet en dat alle huishoudelijk werk automatisch jouw taak is, ligt hopelijk toch achter ons.
Als mijn kinderen later zo beginnen, kunnen ze een boterham eten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh. Jij bent toch de vrouw in huis? Ik vind het echt dom als de man kookt. Dat horen vrouwen te doen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smart girlquote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah maar bij miss s is het de afspraak zodat haar vader thuis kan eten en anders elke dag een patatje moet halen gok ik
Waarom is dat lekker makkelijk dan? Ik moet dan toch ook achter het aanrecht?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten, jij valt op vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |