Je stinkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn juffen vroeger ook altijd als ze een fout maaktenDus ik hoop maar dat je geen juf wordt
![]()
je bent zelluf een megaaaaafaaaaail![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?
En anders gaan we binnenkort weer met z'n allen naar OUDquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee de antibiotica in een kuurtje tegen blaasontsteking heeft geen invloed. Ik heb het destijds volledig uitgeplozen met behulp van internet. Er zijn verschillende soorten antibiotica hè?
?? Dat is gewoon een random baby toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer PF, dat je het kind van een ander belachelijk gaat zitten maken in een topic waar zowel vader als moeder waarschijnlijk niet meelezen.
Kind van ET en Swetseneggerquote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
?? Dat is gewoon een random baby toch?
Of was het een grapje van die gene die het poste dan haal ik hem wel weer weg
Dat wist ik niet, dacht een google op evil baby.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kind van ET en Swetsenegger
Ah ik wist weer niet dat jij het niet wist. En ik vermoed dat zo'n foto niet zonder opmerkingen zou blijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dacht een google op evil baby.
en belachelijk maken?? nee joh!
Oh, maar dat is verder toch een prima ogende baby, die toevallig eens evil op de foto staat?? Ik vond het juist wel grappigquote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
?? Dat is gewoon een random baby toch?
Of was het een grapje van die gene die het poste dan haal ik hem wel weer weg
Ja maar hoewel ze het kind zelf op internet zetten kan ik me zo voorstellen dat je toch niet zit op te wachten op het verschijnen van die foto in een heel ander subforum met naar ik vermoed flauwe opmerkingen er bij.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dat is verder toch een prima ogende baby, die toevallig eens evil op de foto staat?? Ik vond het juist wel grappig
quote:
Ha ha, dat heb ik bij precies die twee boeken dus ook. Ik begin er niet meer aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
Ik ga Tirza uitlezen en wat ik dan ga lezen weet ik nog niet. Ws óf De ontdekking vd hemel óf De slinger van Foucault. In beide boeken ben ik meerdere malen beginnen en telkens gaf ik het na een aantal blz op.
NIET DOEHOEOEOEOEOEN!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ze zijn me weer aan het afbranden op mn oude toneelvereniging
echt, alsof ik het voelde las ik weer eens mee, en ja hoor
Meis, je hebt in ieder geval indruk gemaakt. Je bent daar weg en ze hebben het nog over je.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Linke zodat we kunnen rellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |