quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Omgs.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
Omdat ik dit keer niet lapo-huntte.
Je houdt ook wel van worsten zie ikquote:
Wees nou gewoon een keer blij voor me, verdomme.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
Omdat ik dit keer niet lapo-huntte.
Ja dat was een foto waar je m'n t-shirt niet goed kon zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
In de quote van Broekpaling staat een andere foto dan de foto die D_A postte.
Zou jij geen ban moeten hebben ?quote:
Dat is D_A noob.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
als jij dat bent zijn jou oordelen/opmerkingen over mij vanaf ongegrond
Forgiven.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K wist niet dat t al zo ver was.
Je disst nu D_A...quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hedde je remlof z'n reden gelezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou jij geen ban moeten hebben ?
Ik kreeg dat ook toen ik in naam van DagDag poste.
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Jij hebt toch ook vaak zat dat je in Loki's naam post, krijg je ook geen ban voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Joah die staat in mn fapmapje naast Keeley Hazell onder "huiswerk"quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom post je die foto
Heb ik die ooit naar je gestuurd?![]()
![]()
kom op msn
Lees pagina 7 ff in vorige topicquote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Neen vertel !quote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde je remlof z'n reden gelezen?![]()
![]()
Voor-keur... snap?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Loki heeft dan ook geen banquote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook vaak zat dat je in Loki's naam post, krijg je ook geen ban voor.
OFNEE, EEN CUMVLEK!11111BWHAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
Er zit kwijl op z'n shirt.
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Premature ejaculatie ftw.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
Omdat ik braaf en lief ben, en te stom om te weten dat PK gebanned was. zag die 't over het hoofdquote:
BIJ ODINS BAARD.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat ik braaf en lief ben, en te stom om te weten dat PK gebanned was. zag die 't over het hoofd
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
Zotheidquote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef Zotheid het volgende:
Potjandorrie!
De kroeg waar ik vlak bij woon heeft een of ander technofeest, juist nu ik morgen vroeg op moet staan. Dus ik bel 09008844, krijg ik te horen dat ze dat al wisten en ze er na toe gaan als er plaats vrij is.
Dat was weer een hele belevenis.
Weltruste lief dagboek.
Kusje,
Zotheid
/vingeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef De_Ananas het volgende:
Zit iedereen nu op mijn foto's te fappen?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahahaha, er groeit een mannetje uit z'n elleboog!!
[/Broekpaling-niveau]
Ik ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drie keer raden...quote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef Zotheid het volgende:
En wie de fuck is dat op die foto's?
wow snelle interpretatiequote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertaling: je bent een fucking noob.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[/Broekpaling-niveau]
Broekpaling humorquote:Op woensdag 12 november 2008 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[/Broekpaling-niveau]
Remlof is een vieze vuige nazi.quote:
Soort vanquote:
Even over het feit heen komen dat Remlof frans is en mij daarom haatquote:Op woensdag 12 november 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
Viking, doe is procedure vraag beantwoorden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
Viking, doe eens procedure vraag beantwoorden.
Neen, maar je peniz wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt mijn hoofd niet op een ananas?
Jazeker, op mijn geile muzieksmaakquote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Zit Fascination zichzelf te soppen ofzo
quote:
Ja man jeweettochh!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Zit Fascination zichzelf te soppen ofzo
Hoe kan ik nou slapen als er van die baggermuziek aan staat.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral op fok! blijven dan....
Hoax!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Devvie het volgende:
Vandaag in de trein zeiden vrouwmensen dat ze ananas niet lekker vinden... hihihi
Smoke dan ook niet zoveelquote:
Ga ff Pink Floyd - Comfortably Numb luisteren danquote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou slapen als er van die baggermuziek aan staat.
U-ziqquote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazeker, op mijn geile muzieksmaak
M'n haren lijken toch wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja man jeweettochh!!!![]()
Maisnon leeft u nog?
Verschillende, besluip je ze en beuk je ze?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Welke procedures wil je eigenlijk weten ?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou u alstublieft een wat vaart willen minderen? Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga ff Pink Floyd - Comfortably Numb luisteren dan
Al gedaan, je staat redelijk hoog nu moet ik zeggen.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga ff Pink Floyd - Comfortably Numb luisteren dan
SC waarde bereikt gestaag status op alle subforums van fok!quote:
Lastig individuquote:Op woensdag 12 november 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Maar ik hou er niet van om met muziek te gaan slapen.
YeS iN dE bAtTlE!!1!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al gedaan, je staat redelijk hoog nu moet ik zeggen.
Van die solo word ik echt zeiknat beneden, en ik ben geeneens een wijfquote:Op woensdag 12 november 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Verschilt met hoeveel man ze zijn , wat ze doen en wat mijn humeur isquote:Op woensdag 12 november 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verschillende, besluip je ze en beuk je ze?
Vraag je ze op te kankeren?
Ren als een door het dolle met je knuppel fier omhoog en beuk je ze?
Enzo?
En zals ze gevangen zijn, rape je ze dan? Proat je met ze? Sluit je ze op? Politie?
![]()
![]()
Met muziek zachtjes aan in slaap vallen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Je haar is wel okequote:
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doequote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je haar is wel oke.
Ik had je als een beetje een patserig typje verwacht.
Second that.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Fascination het volgende:
Ik had je als een beetje een patserig typje verwacht.
De politie moet nu maar is een keer opschieten.quote:
ZOMG, precies toen ik dat las begon die solo.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van die solo word ik echt zeiknat beneden, en ik ben geeneens een wijf
Je lijkt wel een beetje op een altoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doe!!!
Kenkor vet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Verschilt met hoeveel man ze zijn , wat ze doen en wat mijn humeur is
Normaal zie ik dat er iets gebeurd en ga ik er rustig op af en dan vraag ik of ze op willen donderen.
Doen ze dat niet, dan waarschuw ik nog 1 x.
Daarna aanhouden, boeien en laten ophalen door de politie.
Als het er teveel zijn om in mijn eentje te doen, bel ik de politie.
( al ben ik trots en gebeurd dat niet vaak )
Als ik tuig tegenkom dat er vaker komt dan is het knuppelen en boeien.
Zijn ze echt lastig dan pepperspray.
Heb ik een kuthumeur dan word het met mach 3 erheen, neer knuppelen , sprayen , uitlachen en dan de politie bellen.
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap trouwens last.fm niet
op mijn oude school was een duits lerares en die heettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alto's zijn toch bijna uitgestorven?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een alto
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Jups, trein station + omliggende gebied.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kenkor vet.![]()
Maar het is een buiten terrein dat je in der gaten houdt?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
op mijn oude school was een duits lerares en die heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had haar uitgelollerd.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja echt manquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een alto!
![]()
* Noorsbloed kijkt in spiegelquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alto's zijn toch bijna uitgestorven?
Nee hoor![]()
Al vind ik mijzelf geen alto.
De rest van de wereld wel
Hoe werkt het?quote:
Ik heb wel een acount, maar daar houdt het ook mee op.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
op mijn oude school was een duits lerares en die heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r Mênnus hard op fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar trein station is toch openbare ruimte enzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups, trein station + omliggende gebied.
Of is het dat ze gaan slopen enzo?0 topics op naam. 14.gif![]()
Maar dat is alleen als het heel zacht is, anders probeer ik te intensief mee te luisteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met muziek zachtjes aan in slaap vallen.![]()
Of radio 1 of BNR in de nacht. Hou je niet vol, die lullen over alles. JE maakt misschien de 1e 5 min mee en dan slaap je al.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
We zitten op 3 hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Skaff-a het volgende:
ben ik 5 minuten weg zijn we van pagina 3 naar 6 gegaan
ik hou het niet bij
Noobs met 25posts/p.p
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Het scheelt dat jij het garpje wel kan waarderenquote:![]()
D_A , Jij bent cool.
Ik vind trouwens die nieuwe layout wel zwaar lelijkquote:![]()
Lijkt nou net een low-budget versie van facebook
Primum non nocere![]()
Stel je pagina's groter in, dan hoef je minder te lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Skaff-a het volgende:
ben ik 5 minuten weg zijn we van pagina 3 naar 6 gegaan
ik hou het niet bij![]()
Mwah, hokjesdenken.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed kijkt in spiegel
Nee hoor![]()
Al vind ik mijzelf geen alto.
De rest van de wereld wel
Iedereen doet dat onbewust, ik ook![]()
Bovendien, wat is nu een alto precies?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mênnus student en sexyquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij het garpje wel kan waarderen![]()
D_A , Jij bent cool.
TAKERU KOBAYASHI MY HERO![]()
![]()
![]()
Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar trein station is toch openbare ruimte enzo?
Of is het dat ze gaan slopen enzo?
En je hebt sowieso niets te zoeken hier s' nachts
1 post per pagina.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stel je pagina's groter in, dan hoef je minder te lezen
Fipo all the way.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja, dat scheelt inderdaad een heel stuk lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is Mirre al gevonden?Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
re-grap.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 post per pagina.
Fipo all the way.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bentquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, hokjesdenken.
Iedereen doet dat onbewust, ik ook![]()
Bovendien, wat is nu een alto precies?
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleinerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkeerd verbonden![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.
En je hebt sowieso niets te zoeken hier s' nachts![]()
Nog een naam des station? Zodat we stiekem gaan raiden volgende week zonder je te vertellen.
0 topics op naam. 14.gif![]()
SADISTquote:
![]()
Ik dacht er net even niet aan.
Nog anderhalve week en dan is ze weer thuis
Hier kun je je lekker uitlevenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doe!!!
?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleiner
Uhh, ik draag ook overzeas... ben ik nu ook een altoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bent!
Ik ga dat hier NIET neerzetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Nog een naam des station? Zodat we stiekem gaan raiden volgende week zonder je te vertellen.![]()
Lijkt mij niet echt handig
Als ze dat leest.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht er net even niet aan.
Ik denk dat hij er overheen is inmiddels na die verhalen van gisteren.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ik draag een Joggingbroek.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga dat hier NIET neerzetten.
Lijkt mij niet echt handig![]()
![]()
En ik jog nooit.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
JA VUIGE ALTOquote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhh, ik draag ook overzeas... ben ik nu ook een alto!
Noes, ik draag bandshirts.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bent
Joggingbroeken in het openbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik draag een Joggingbroek.![]()
Grijze jonggingbroeken in het openbaar![]()
![]()
Neen helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er overheen is inmiddels na die verhalen van gisteren.
Maar het is wel fijn dat ik zelf kan beslissen hoeveel koffie ik drink
Ik zit erop met m'n knipoog.quote:Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook een VUIGE ALTO.quote:Vikingen zijn niet dood !
In maart is in de HMH een optreden van "The Australian Pink Floyd Show". Hele goede coverband van Pink Floyd, heeft zelfs op de 50ste verjaardag van Robert Gilmour opgetreden, ook gebruiken ze delen van het originele decor..Lijkt me wel superstoer, vooral omdat ik te jong ben om ze in het echt te hebben gezien
Primum non nocere![]()
Uhm, ik kom net onder de douche vandaanquote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joggingbroeken in het openbaar![]()
![]()
![]()
Draag die dingen niet in 't openbaar gek
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Nohhh!quote:
Haha, gepwnd.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.
Hoe?
Ik moet werk zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verder nooit hoor. Met hardlopen heb ik zo'n geil, kort broekje aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.
[..]![]()
BEZIN !quote:
NAAR DE KERK !
BID TOT CRANE EN BIELS DAT JE NORMAAL MAG WORDEN.
Sommige mensen wel...quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, ik kom net onder de douche vandaan![]()
Draag die dingen niet in 't openbaar gek![]()
![]()
![]()
Ik moet dan altijd een beetje gniffelen
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Devvie het volgende:
Ik moet werk zoekenSameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsk ..quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Maisnon het volgende:
laptop nog steeds kapot, heel de dag stage, geen tijd dus voor Fok nog steeds
Slecht excuus !Vikingen zijn niet dood !
Wat is je accountquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe werkt het?
Ik heb wel een acount, maar daar houdt het ook mee op.
?
Nou er wordt aangegeven wat je precies luistert en op basis daarvan krijg je aanbevelingen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Grof brood met pindabaas
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BEZIN !
NAAR DE KERK !
BID TOT CRANE EN BIELS DAT JE NORMAAL MAG WORDEN.![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
THEN SO BE IT
Draait Metallica - So What!
Dark Tranquillity klapt uit mijn speakersetje nu
Ik wist dat dat de uitslag zou wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: De_Ananas is wat?Sexy Stoer Sexy en stoer en slim
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
NIET ZO SNEL VERDOMME. Wie gaat er morgenavond mee wat leuks doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Devvie het volgende:
Ik moet werk zoekenO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden![]()
700+posts per dag.quote:Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Florian_ het volgende:
In maart is in de HMH een optreden van "The Australian Pink Floyd Show". Hele goede coverband van Pink Floyd, heeft zelfs op de 50ste verjaardag van Robert Gilmour opgetreden, ook gebruiken ze delen van het originele decor..Lijkt me wel superstoer, vooral omdat ik te jong ben om ze in het echt te hebben gezien
Ik baal dat ik niet ouder ben.
Hardlopen, een teen gebroken. Maar daar heb ik al sinds juli last van, omdat het niet geneest moest ik in het gips. 4 weken lang... Nog 3 weken.quote:
[..]![]()
stelletje paupers post eens wat minder snel
Ik een interessant onderwerp aansnijden betreffende Pink Floyd, wordt het gelijk weer weggedrukt door spam
Primum non nocere![]()
Calvé Cashew
Kom je een lekkere baap rokenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
NIET ZO SNEL VERDOMME. Wie gaat er morgenavond mee wat leuks doen![]()
![]()
![]()
Breezersletjes hebben ze vaak aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joggingbroeken in het openbaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je account?
Nou er wordt aangegeven wat je precies luistert en op basis daarvan krijg je aanbevelingen.
Zodra ik erachter ben wat mn account is, zal ik em posten (kan wel even duren)Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
PROSTAAT STIMULATIE !quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Breezersletjes hebben ze vaak aan.
Ja het heeft iets pauperigsquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die nieuwe layout wel zwaar lelijk![]()
Lijkt nou net een low-budget versie van facebook
.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Breezersletjes hebben ze vaak aan.
Het ziet er niet uitBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Als het goed is download je tegelijkertijd met je registratie een soort programmaatje. Elke keer als je dan muziek luistert wordt deze tevens geregistreerd op je profiel.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.
Zodra ik erachter ben wat mn account is, zal ik em posten (kan wel even duren)Primum non nocere![]()
quote:
* Drukt en drukt en drukt *Vikingen zijn niet dood !
Of post 700+ keer per dag.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.
Zodra ik erachter ben wat mn account is, zal ik em posten (kan wel even duren)
Als je al Last.fm hebt zie je dat in dat programma.
[..]![]()
NIET INTERN GEKquote:
BEN GEEN HOMO![]()
Gewoon externe stimulatie
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
Ik open het nieuwe topic en wie de lapo heeft boeit niet
[..]![]()
Iemand een idee hoe ik aan 700+ posts per dag kom? Moet ik een bandshirt aan?Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ik breng iedereen tot een knetterend hoogte punt !quote:
Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan 700+ posts per dag kom? Moet ik een bandshirt aan?
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Vuige alto zijn en metal luistern !Vikingen zijn niet dood !
Ja. maar ik kijk er vrijwel nooit opquote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]Als je al Last.fm hebt zie je dat in dat programma.
BWHAHA ananas tenzij je nieuwe topic over lolicon of keeley hazell gaat rot je maar op met je nieuwe topic
Primum non nocere![]()
De politie mag wel eens opschieten, die muziek is nog steeds niet afgelopen.
[..]![]()
Ik ga de LAPO pakken btw, ik heb al een geweldige TT in mind.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Takeru Kobayashi shirt helpt niet weet ik uit ervaring![]()
![]()
Maar daar kan je wel een link naar je profiel vinden.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. maar ik kijk er vrijwel nooit op
[..]![]()
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ja, en overzeas.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
![]()
Oh.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NIET INTERN GEK
BEN GEEN HOMO![]()
Gewoon externe stimulatie0 topics op naam. 14.gif![]()
NOM NOM NOM.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ja, ik ook verdomme.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Het zal me jeuken van binnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.0 topics op naam. 14.gif![]()
ik heb ook hongerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.
![]()
![]()
[KLB SC] Waar Fascination een vochtig slipje van Florian krijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
Ik ga de LAPO pakken btw, ik heb al een geweldige TT in mind.
??
Primum non nocere![]()
Ze kunnen toch zand en gras eten ?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben al bezig met nieuwe topic dus oprotten wie de lapo heeft!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die hongertrek hebben.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
Ik ga de LAPO pakken btw, ik heb al een geweldige TT in mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Zand etenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zand en gras eten ?
Gras gaat m niet worden denk ik
Rot maar een eind op, ik heb hem gereserveerdquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.!
![]()
Bandshirts.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.Als we nog even wachten, woont daar niemand meer
Ga je er op lopen pissen ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[KLB SC] Waar Fascination een vochtig slipje van Florian krijgt
??
![]()
![]()
Misschien wel, maor iets kieteld me dat jij hem sluit.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.
Ik gok dat ananas een klapper van een topic heeft.0 topics op naam. 14.gif![]()
Noujaquote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zand eten
Gras gaat m niet worden denk ik
Anders eten ze iedereen met aids op.
Die gaan toch al dood
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook.
Heuheu heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere![]()
Niets mis meequote:
kindjes in afrika moeten niet zo zeuren, machtig mooi weer, dikke modderbuiken van hier tot ginder, geen school, hele dag chillen, je zusje neuken wanneer je wilt. En maar zeiken![]()
![]()
Honger is het gevoel van behoefte aan eten.quote:
Honger it is!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Zal ik eens hunten voor de lapo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je er op lopen pissen ofzo?
[..]![]()
Goed, wie heeft de LaPo
Jij opent nieuwe. Niet ananas.quote:Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: