die NG moet het hebben van zijn sarcasmequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet paintenIk moet het hebben van mijn leuke opmerkingen.
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet paintenIk moet het hebben van mijn leuke opmerkingen.
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bwoh, waarschijnlijk valt posten in KLB SC en het maken van comments als "WOARST VLEISCH!!1" zonder posthistory een beetje opquote:
EN JIJ BENT EEN ARME SLOEBER DIE JALOERS ISquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie zijn allemaal homo en pedo:R
EN ELMO IS EEN VIEZE PARASIET;rR; :R
En ik ben nieuw.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie zijn allemaal homo en pedo:R
EN ELMO IS EEN VIEZE PARASIET;rR; :R
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeik zal jouw heilige advies dan maar volgen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
fiewquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
LEFFING AUT LOUT________!1!1!!1!1!!1!1!1!!1!!1!1!1!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
EN JIJ BENT EEN ARME SLOEBER DIE JALOERS IS
pfft, zit je in de overgang ofzoserueys
WOW JIJ KRIJGT NA JE DOOD SOWIESO EEN SPECIALE PLEK NAAST JEZUS EN GHANDIquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik, kies mij!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
Wie weet nog leuke muziek??
Silversteinquote:
waayoo, ik werd ook in eerste instantie gebanned zonder dat ik wist wat ik fout had gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
jij bent aardig zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die NG moet het hebben van zijn sarcasme
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
Wie weet nog leuke muziek??
wat wil je, het is door Fok!kers gemaakt...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
waayoo, ik werd ook in eerste instantie gebanned zonder dat ik wist wat ik fout had gedaan![]()
Trouwens, ik wilde dus een keer die FAQ lezen, en dat lukte me niet eens, dat ding zit echt heul raar in elkaar en loopt steeds vast
goed ehquote:
Er zitten vast wel tweakernerds bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat wil je, het is door Fok!kers gemaakt...
Jawel, ze hebben een forumban, geen pm-ban, tenzij ze ook via pm vervelend doen. Zoals PK dus eigenlijk nuquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
fiewmaar hoe weet ik dan wie er gebanned is? mij lijkt dat een user die gebanned is ook niet meer kan pm'en?
Gaaf manquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil jij pics van me zien om te soppen?
Anders krijg je ze niet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaaf man. Oh jij was die dude met de goede muzieksmaak
. Post meer bitte.
Zal ik nu in een waas van verstandsverbijstering een pic van mij posten of niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh en 4EBE posten die hap.
Gewoon de link posten, meer nietquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Skaff-a het volgende:
juch ik weet niet hoe ik video`s moet plaatsen
iig van noisecontrollers is crumb fcking vet
maar in vrgelijking met shakermaker van Oasis zijn ze niks![]()
gewoon een youtube link, zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef Skaff-a het volgende:
juch ik weet niet hoe ik video`s moet plaatsen
iig van noisecontrollers is crumb fcking vet
maar in vrgelijking met shakermaker van Oasis zijn ze niks![]()
Beetje pauperesk, desalniettemin vermakelijk als je al van de wereld bent.quote:
oke bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben een forumban, geen pm-ban, tenzij ze ook via pm vervelend doen. Zoals PK dus eigenlijk nu
Ow en hier Florian_: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Is echt niet zo moeilijk te vinden.
Ja wat heb je te verliezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik nu in een waas van verstandsverbijstering een pic van mij posten of niet?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh en 4EBE posten die hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |