De politie moet nu maar is een keer opschieten.quote:
ZOMG, precies toen ik dat las begon die solo.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van die solo word ik echt zeiknat beneden, en ik ben geeneens een wijf
Je lijkt wel een beetje op een altoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doe!!!
Kenkor vet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Verschilt met hoeveel man ze zijn , wat ze doen en wat mijn humeur is
Normaal zie ik dat er iets gebeurd en ga ik er rustig op af en dan vraag ik of ze op willen donderen.
Doen ze dat niet, dan waarschuw ik nog 1 x.
Daarna aanhouden, boeien en laten ophalen door de politie.
Als het er teveel zijn om in mijn eentje te doen, bel ik de politie.
( al ben ik trots en gebeurd dat niet vaak )
Als ik tuig tegenkom dat er vaker komt dan is het knuppelen en boeien.
Zijn ze echt lastig dan pepperspray.
Heb ik een kuthumeur dan word het met mach 3 erheen, neer knuppelen , sprayen , uitlachen en dan de politie bellen.
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap trouwens last.fm niet
op mijn oude school was een duits lerares en die heettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alto's zijn toch bijna uitgestorven?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een alto
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Jups, trein station + omliggende gebied.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kenkor vet.![]()
Maar het is een buiten terrein dat je in der gaten houdt?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
op mijn oude school was een duits lerares en die heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had haar uitgelollerd.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja echt manquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een alto!
![]()
* Noorsbloed kijkt in spiegelquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alto's zijn toch bijna uitgestorven?
Nee hoor![]()
Al vind ik mijzelf geen alto.
De rest van de wereld wel
Hoe werkt het?quote:
Ik heb wel een acount, maar daar houdt het ook mee op.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
op mijn oude school was een duits lerares en die heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r Mênnus hard op fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar trein station is toch openbare ruimte enzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups, trein station + omliggende gebied.
Of is het dat ze gaan slopen enzo?0 topics op naam. 14.gif![]()
Maar dat is alleen als het heel zacht is, anders probeer ik te intensief mee te luisteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met muziek zachtjes aan in slaap vallen.![]()
Of radio 1 of BNR in de nacht. Hou je niet vol, die lullen over alles. JE maakt misschien de 1e 5 min mee en dan slaap je al.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
We zitten op 3 hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Skaff-a het volgende:
ben ik 5 minuten weg zijn we van pagina 3 naar 6 gegaan
ik hou het niet bij
Noobs met 25posts/p.p
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Het scheelt dat jij het garpje wel kan waarderenquote:![]()
D_A , Jij bent cool.
Ik vind trouwens die nieuwe layout wel zwaar lelijkquote:![]()
Lijkt nou net een low-budget versie van facebook
Primum non nocere![]()
Stel je pagina's groter in, dan hoef je minder te lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Skaff-a het volgende:
ben ik 5 minuten weg zijn we van pagina 3 naar 6 gegaan
ik hou het niet bij![]()
Mwah, hokjesdenken.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed kijkt in spiegel
Nee hoor![]()
Al vind ik mijzelf geen alto.
De rest van de wereld wel
Iedereen doet dat onbewust, ik ook![]()
Bovendien, wat is nu een alto precies?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mênnus student en sexyquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij het garpje wel kan waarderen![]()
D_A , Jij bent cool.
TAKERU KOBAYASHI MY HERO![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: