quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BEZIN !
NAAR DE KERK !
BID TOT CRANE EN BIELS DAT JE NORMAAL MAG WORDEN.
Whehehequote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
THEN SO BE IT
Draait Metallica - So What!
Ik wist dat dat de uitslag zou wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: De_Ananas is wat?Sexy Stoer Sexy en stoer en slim
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
NIET ZO SNEL VERDOMME. Wie gaat er morgenavond mee wat leuks doen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Devvie het volgende:
Ik moet werk zoekenO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
700+posts per dag.quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Florian_ het volgende:
In maart is in de HMH een optreden van "The Australian Pink Floyd Show". Hele goede coverband van Pink Floyd, heeft zelfs op de 50ste verjaardag van Robert Gilmour opgetreden, ook gebruiken ze delen van het originele decor..Lijkt me wel superstoer, vooral omdat ik te jong ben om ze in het echt te hebben gezien
Hardlopen, een teen gebroken. Maar daar heb ik al sinds juli last van, omdat het niet geneest moest ik in het gips. 4 weken lang... Nog 3 weken.quote:
Kom je een lekkere baap rokenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
NIET ZO SNEL VERDOMME. Wie gaat er morgenavond mee wat leuks doen![]()
![]()
![]()
Breezersletjes hebben ze vaak aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joggingbroeken in het openbaar![]()
Grijze jonggingbroeken in het openbaar![]()
![]()
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je account?
Nou er wordt aangegeven wat je precies luistert en op basis daarvan krijg je aanbevelingen.
PROSTAAT STIMULATIE !quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Breezersletjes hebben ze vaak aan.
Ja het heeft iets pauperigsquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die nieuwe layout wel zwaar lelijk![]()
Lijkt nou net een low-budget versie van facebook
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Breezersletjes hebben ze vaak aan.
Als het goed is download je tegelijkertijd met je registratie een soort programmaatje. Elke keer als je dan muziek luistert wordt deze tevens geregistreerd op je profiel.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.
Zodra ik erachter ben wat mn account is, zal ik em posten (kan wel even duren)
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh aha, ik zal me er eens in verdiepen.
Zodra ik erachter ben wat mn account is, zal ik em posten (kan wel even duren)
NIET INTERN GEKquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
Ik open het nieuwe topic en wie de lapo heeft boeit niet
Ik breng iedereen tot een knetterend hoogte punt !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |