Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar trein station is toch openbare ruimte enzo?
Of is het dat ze gaan slopen enzo?
1 post per pagina.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stel je pagina's groter in, dan hoef je minder te lezen
Ja, dat scheelt inderdaad een heel stuk lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
re-grap.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 post per pagina.
Fipo all the way.
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bentquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, hokjesdenken.
Iedereen doet dat onbewust, ik ook![]()
Bovendien, wat is nu een alto precies?
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleinerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.
En je hebt sowieso niets te zoeken hier s' nachts
SADISTquote:
Hier kun je je lekker uitlevenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doe!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleiner
Uhh, ik draag ook overzeas... ben ik nu ook een altoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bent
Ik ga dat hier NIET neerzetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Nog een naam des station? Zodat we stiekem gaan raiden volgende week zonder je te vertellen.![]()
Als ze dat leest.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht er net even niet aan.
Ik denk dat hij er overheen is inmiddels na die verhalen van gisteren.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga dat hier NIET neerzetten.
Lijkt mij niet echt handig
JA VUIGE ALTOquote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhh, ik draag ook overzeas... ben ik nu ook een alto!
Noes, ik draag bandshirts.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bent
Joggingbroeken in het openbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik draag een Joggingbroek.
Neen helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er overheen is inmiddels na die verhalen van gisteren.
Ik zit erop met m'n knipoog.quote:
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.quote:
Jij bent ook een VUIGE ALTO.quote:
Uhm, ik kom net onder de douche vandaanquote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joggingbroeken in het openbaar![]()
Grijze jonggingbroeken in het openbaar![]()
![]()
Nohhh!quote:
Haha, gepwnd.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder nooit hoor. Met hardlopen heb ik zo'n geil, kort broekje aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is mere omdat dat makkelijk aan te trekken is met m'n gipspoot.
BEZIN !quote:
Sommige mensen wel...quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, ik kom net onder de douche vandaan![]()
Draag die dingen niet in 't openbaar gek
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Devvie het volgende:
Ik moet werk zoekenSameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Tsk ..quote:Op woensdag 12 november 2008 00:46 schreef Maisnon het volgende:
laptop nog steeds kapot, heel de dag stage, geen tijd dus voor Fok nog steeds
Wat is je accountquote:Op woensdag 12 november 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe werkt het?
Ik heb wel een acount, maar daar houdt het ook mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |