Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar trein station is toch openbare ruimte enzo?
Of is het dat ze gaan slopen enzo?
1 post per pagina.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stel je pagina's groter in, dan hoef je minder te lezen
Ja, dat scheelt inderdaad een heel stuk lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
re-grap.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 post per pagina.
Fipo all the way.
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bentquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, hokjesdenken.
Iedereen doet dat onbewust, ik ook![]()
Bovendien, wat is nu een alto precies?
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleinerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Na 1 uur is het verboten voor al het tuig.
En je hebt sowieso niets te zoeken hier s' nachts
SADISTquote:
Hier kun je je lekker uitlevenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ik op internet dom doe wil niet zeggen dat ik dat in het echt ook doe!!!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dan moet je net zoveel lezen alleen zijn de pagina`s 2x kleiner
Uhh, ik draag ook overzeas... ben ik nu ook een altoquote:Op woensdag 12 november 2008 00:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je band shirts + overzeas draagt en naar metal luisterd je al een alto bent
Ik ga dat hier NIET neerzetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Nog een naam des station? Zodat we stiekem gaan raiden volgende week zonder je te vertellen.![]()
Als ze dat leest.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht er net even niet aan.
Ik denk dat hij er overheen is inmiddels na die verhalen van gisteren.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga dat hier NIET neerzetten.
Lijkt mij niet echt handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |