Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan 700+ posts per dag kom? Moet ik een bandshirt aan?
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Ja. maar ik kijk er vrijwel nooit opquote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]Als je al Last.fm hebt zie je dat in dat programma.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Maar daar kan je wel een link naar je profiel vinden.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. maar ik kijk er vrijwel nooit op
quote:
Ja, en overzeas.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NIET INTERN GEK
BEN GEEN HOMO![]()
Gewoon externe stimulatie
Ja, ik ook verdomme.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die honger hebben.
Het zal me jeuken van binnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
ik heb ook hongerquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[KLB SC] Waar Fascination een vochtig slipje van Florian krijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
Ik ga de LAPO pakken btw, ik heb al een geweldige TT in mind.
Ze kunnen toch zand en gras eten ?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben al bezig met nieuwe topic dus oprotten wie de lapo heeft!
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar wil het even hebben over Afrika. Er zijn dus kindertjes die hongertrek hebben.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
Ik ga de LAPO pakken btw, ik heb al een geweldige TT in mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zand etenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zand en gras eten ?
Rot maar een eind op, ik heb hem gereserveerdquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang je de LaPo niet hebt, ben jij niet degene die de nieuwe opent.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Ga je er op lopen pissen ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[KLB SC] Waar Fascination een vochtig slipje van Florian krijgt
??
Misschien wel, maor iets kieteld me dat jij hem sluit.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Noujaquote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zand eten
Gras gaat m niet worden denk ik
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook.
Heuheu heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Niets mis meequote:
Honger is het gevoel van behoefte aan eten.quote:
Zal ik eens hunten voor de lapo?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je er op lopen pissen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |