Hedde je remlof z'n reden gelezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou jij geen ban moeten hebben ?
Ik kreeg dat ook toen ik in naam van DagDag poste.
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Jij hebt toch ook vaak zat dat je in Loki's naam post, krijg je ook geen ban voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Joah die staat in mn fapmapje naast Keeley Hazell onder "huiswerk"quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom post je die foto
Heb ik die ooit naar je gestuurd?![]()
![]()
kom op msn
Lees pagina 7 ff in vorige topicquote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Neen vertel !quote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde je remlof z'n reden gelezen?![]()
![]()
Voor-keur... snap?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
REMLOF WAAROM HIJ NIET
Loki heeft dan ook geen banquote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook vaak zat dat je in Loki's naam post, krijg je ook geen ban voor.
OFNEE, EEN CUMVLEK!11111BWHAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
Er zit kwijl op z'n shirt.
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
als jij dat bent zijn jou oordelen/opmerkingen over mij vanaf ongegrond
Premature ejaculatie ftw.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is hij ook ananas?
Omdat ik braaf en lief ben, en te stom om te weten dat PK gebanned was. zag die 't over het hoofdquote:
BIJ ODINS BAARD.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat ik braaf en lief ben, en te stom om te weten dat PK gebanned was. zag die 't over het hoofd
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, posten uit naam van een gebande = ban, staat ook in de policy. Ik zal het in dit geval door de vingers zien, maar da's een hoge uitzondering.
Zotheidquote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef Zotheid het volgende:
Potjandorrie!
De kroeg waar ik vlak bij woon heeft een of ander technofeest, juist nu ik morgen vroeg op moet staan. Dus ik bel 09008844, krijg ik te horen dat ze dat al wisten en ze er na toe gaan als er plaats vrij is.
Dat was weer een hele belevenis.
Weltruste lief dagboek.
Kusje,
Zotheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |