quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Delenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Gupje het volgende:
Ik ga ff biertje klappen tot uur of half 11
Tot danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga zo naar mijn werk.
Ben rond 11 uur terug![]()
Big Fish -> Bond.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Agiath het volgende:
Octopussy op veronica
De vetste bondfilm van moore.
Met die zaagjojo, wat een ownage
Omg wat slecht geacteerd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Agiath het volgende:
Octopussy op veronica
De vetste bondfilm van moore.
Met die zaagjojo, wat een ownage
quote:
De lekkerste leukste uiteraard.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Wat te doen als je 2 vrouwen tegelijk leuk vind, en die jou ook wel een beetje leuk vinden...
(neej ik ga ze niet alllebei hosselen)
open een topic in R&P of post hier picsquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Wat te doen als je 2 vrouwen tegelijk leuk vind, en die jou ook wel een beetje leuk vinden...
maar ze zijn allebei even leuk en lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De lekkerste leukste uiteraard.
Alhoewel ik voor een trio zou gaan.
De lekkerste kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Trio dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze zijn allebei even leuk en lekker
de lekkerstequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Dan kan je ook geen 'verkeerde' kiezen. Dus... wat is het probleem?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze zijn allebei even leuk en lekker
Wilt u een 2nd opinion?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet de trouwste? dan kan je die andere altijd nog als 2e optie houden?
Nee, juist niet. Eerst de lekkerste, als je die hebt gehad de trouwste.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet de trouwste? dan kan je die andere altijd nog als 2e optie houden?
neequote:
Dat noemen ze een one night stand net josselaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neemaar als de 1e afgewerkt is, dat je dan nog naar de 2e gaat omdat die je ook nog lief vind?
aah okequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat noemen ze een one night stand net josselaar.
afcajos, en hosselaar, inderdaad. ik snap 'mquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel met Josselaar?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
Nep Josselaar.
Oh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef Biogarde het volgende:
Snap nu ineens dat Broekpaling aan de 700+ posts per dag komt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?
Die 700 was een incidentje.
Download 'm wel. Eerst herrie in de keuken en gordom ramsay.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga eens Big Fish kijken, vuige barbaar.
Kneus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Download 'm wel. Eerst herrie in de keuken en gordom ramsay.
Top!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
afcajos, en hosselaar, inderdaad. ik snap 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hoi Broekpaling!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Is het hier rustig of post ik veel?
ik deeenk dat je gewoon veel postquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Is het hier rustig of post ik veel?
Gemiddeld 26 per dag. Is dat veul?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik deeenk dat je gewoon veel post
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik deeenk dat je gewoon veel post
Een maand geleden nog 21.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gemiddeld 26 per dag. Is dat veul?
mwaahquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gemiddeld 26 per dag. Is dat veul?
Ale, wat doen dan he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
Ik was vandaag in limboland..in maastrech
Heb je niet gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
Met de huifkar naar belgiequote:
Juist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met de huifkar naar belgie![]()
Maar omdat die kutboer'n zo nodig het kernafvalseizoen wilden openen op het vrijthof klopte dr niets meer van mn verbindingen
Was jij niet die mijnwerker? Of die teletubbie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb je niet gezien.Maar weet ook niet hoe je eruit ziet.
Vond het trouwens maar een kansloze boel eigenlijk.
in lembarch, vlaai ietequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Was jij niet die mijnwerker? Of die teletubbie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, vaag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die film is een beetje vaag. Of ligt dat aan mij?
Welke film ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die film is een beetje vaag. Of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef Marurk het volgende:
Heb je die gast in dat grijze pak met z'n fles Goldstrike niet gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, die ene ja_!
Mn toekomstige nachtrust wat doe jequote:
Nee, normaal zit er wat meer gang in de SC.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lag je weer met jezelf in de knoop?
Of is dit een truc om nog meer posts te krijgen.
![]()
okquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, normaal zit er wat meer gang in de SC.
Postvindterug?quote:
Jah dat zei ik toch.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij ben nog vrij vers hier Hmmm?
Ik liep wat achter, jahquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand verstand van chemie?
Met mollen rekenen und so?
1mol + 1mol= zijn 2 mollenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mollen kunnen helegaar niet rekenenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij hebt verstand van chemie?quote:
Mijn garp, wat doe je.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mollen kunnen helegaar niet rekenen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van chemie?
Viking zaad in een vrouw doet kindje machen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omgs!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn onze hersenen identiek.
2 keer de helftquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
En hoeveel zijn 2 halve mollen dan?
Evenveel als een famfare.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
En hoeveel zijn 2 halve mollen dan?
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.
Ik wil graag weten hoe je 9 gram NaCL omrekent naar mol
Ik kom er niet uit
Ik was je kwijt bij 9 gram.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.
Ik kom er niet uit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef GasTurbine het volgende:
9 gram NaCL staat gelijk aan de maaginhoud van 0,6 mollen. Laten we even buiten beschouwing houden dat er mollenvallen in het voorbeeld zijn gebruikt, dan kom je afgerond op 0,7832 mollen, met een beetje geluk tenminste.
NaCL = natriumchloridequote:
9 g NaCl / (22,99+35,45) g.mol-1 = 1,54 x 10-1 mol NaClquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.
Ik kom er niet uit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef GasTurbine het volgende:
9 gram NaCL staat gelijk aan de maaginhoud van 0,6 mollen. Laten we even buiten beschouwing houden dat er mollenvallen in het voorbeeld zijn gebruikt, dan kom je afgerond op 0,7832 mollen, met een beetje geluk tenminste.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
9 g NaCl / (22,99+35,45) g.mol-1 = 1,54 x 10-1 mol NaCl
Zo?
Je zoekt de molecuul massa op van Na, en je zoekt de molecuul massa op van Cl. Deze tel je bij elkaar op. Dat doe je keer het getal van navagadro ofzo( weet niet precies hoeveel dat is maar daar gaat het ff niet om) Dan heb je de molecuul massa in grammen. Maar eigenlijk kan je dat wel weglaten want dat maakt het juist moeilijk. maar in iedergeval, dr staat in je boek vast de molecuulmassa. Dan doe je net of dat grammen zijn, en dan kijk doe je molecuul massa Na+Cl gedeeld door 9. En dan heb je het antwoord.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.
Ik kom er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me nu kankerstom.
Haha, dat ben je toch ook!11!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet niet, het verhaal is wel duidelijk enzo, maar de manier waarop het gefilmt is enzo vind ik een beetje vaagquote:
Niks vaags aan hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:28 schreef Silentalarm het volgende:
![]()
[..]
Weet niet, het verhaal is wel duidelijk enzo, maar de manier waarop het gefilmt is enzo vind ik een beetje vaagIk weet niet waar het aan ligt. Ik denk dat ik afgelopen weekend te weinig bier gedronken heb en dat ik daardoor alles een beetje vaag zie ofzo
Oh wat stom...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo?
Mag ik met je trouwen? Altijd al een slimbo als partner willen hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat stom...
Vergeten door 9 te delen![]()
Anyway:![]()
![]()
![]()
En als ik dit wil weten in grammen, dat is toch hetzelfde?
Grammen = mol?
Iig bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je zoekt de molecuul massa op van Na, en je zoekt de molecuul massa op van Cl. Deze tel je bij elkaar op. Dat doe je keer het getal van navagadro ofzo( weet niet precies hoeveel dat is maar daar gaat het ff niet om) Dan heb je de molecuul massa in grammen. Maar eigenlijk kan je dat wel weglaten want dat maakt het juist moeilijk. maar in iedergeval, dr staat in je boek vast de molecuulmassa. Dan doe je net of dat grammen zijn, en dan kijk doe je molecuul massa Na+Cl gedeeld door 9. En dan heb je het antwoord.
En volgens mij is dit bar onduidelijk uitgelegd
Heuh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan eigenlijk ook nog correct afronden: 2 x 10-1 mol NaCl dus.
Maar zou ze het nu snappen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwen? Altijd al een slimbo als partner willen hebben.
Dat topic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Daar faal ik altijd in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
quote:
Nee, dit is basis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Ze heeft gelijk hoor!quote:
Basis voor Einsteinkunde?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!1!11!
0 topics op naam. 14.gif
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toequote:
Niet zonder een harkpopetje te tekenen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Basis voor Einsteinkunde?![]()
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Dit is nog de simpelste scheikundesom die er is hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toe
Ik wil dat ook, maar dan zonder dat peuk opsteken ..quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, dan moet je wel een afvalbak vol hersenen hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit is nog de simpelste scheikundesom die er is hoor.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, dan moet je wel een afvalbak vol hersenen hebben.
Whehe.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bij jou springen er ook opeens vraagtekens uit je hoofd als je die som voor je snufferd hadquote:
Welk restaurant.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver, dat restaurant is echt goor
Joh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bij jou springen er ook opeens vraagtekens uit je hoofd als je die som voor je snufferd had
RTL 4, maar er is nu reclamequote:
Final destinationquote:
Ik heb veel respectorz voor Gordon.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver, dat restaurant is echt goor
lekker op z`n schots kankerenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb veel respectorz voor Gordon.
Idd, lekker zo'n voedselvergiftiging...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb veel respectorz voor Gordon.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, lekker zo'n voedselvergiftiging...
Een kusje, dan is het weer goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar faal ik altijd in.
Maar dit moest ik even weten voor school, sorry heur
Held.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
OK OPBOKKEN MET JE SCHOOL WE GAAN WEER BAGGEREN
Nou, vooruit dan maar weerquote:
Idd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde niets meer vragen...
Ok, kom dan maar op met die bak-lap en geef me eens een goeie lebberkusquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar weer
Geef ze een vinger...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ok, kom dan maar op met die bak-lap en geef me eens een goeie lebberkus
Oooooohhhhh dat mag heul niet!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms krijgen we wel eens 308 posts.
Ik ben boers. Recht voor zijner raap.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hey, wel niet zo onaardig doen he?!!1!!!!!1!![]()
![]()
![]()
en ze steken hem in je gatquote:
Geen idee?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Viking zaad in een vrouw doet kindje machen.
Pil of niet.
Maruk heeft potentiële potentie.quote:
Ik sta niet bekend om mijn zachtaardige aanpakquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maruk heeft potentiële potentie.
Wees zachtjes met hem, hij moet nog ontmaagd worden.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maruk heeft potentiële potentie.
Wees zachtjes met hem, hij moet nog ontmaagd worden.
Whehe.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Marunk is een slimbo johH!!11!1111
Hmm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja. Heb dit topic pas eergisteren ontdekt ofzo.
Hij gelooft niet dat jij met je Viking zaad een vrouw hebt bevrucht die aan de pil zit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm.
Stel je eens voor.![]()
Wat doe je ?
Mbo ? vmbo ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet lachen om
-de mollengrapjes
-de 'wat een lange trap' grap
-gasturbine's opmerking
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat jij met je Viking zaad een vrouw hebt bevrucht die aan de pil zit.
Brrrrr.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat restaurant
Wat ontzettend smerig ..
Komt dicht in de buurt.quote:
Geen van beide. Hij is nieuw!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
En hij kent mij of Mirre ?
En durft hij dat zelf niet te zeggen ?
Nou wordt het te moeilijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
En hij kent mij of Mirre ?
En durft hij dat zelf niet te zeggen ?
Ik zal het hem vergeven omdat hij niet weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen van beide. Hij is nieuw!
ze is vast, nadat ze aan de pil gezeten had, hem vergeten door te slikkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat jij met je Viking zaad een vrouw hebt bevrucht die aan de pil zit.
Nou echt nieuw ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen van beide. Hij is nieuw!
Maar hier wel dus.quote:geregistreerd op: vrijdag 6 april 2007 @ 20:36
Mirre is het geile ding van Viking ( Noorsbloed ) (NB) )quote:
Lol ..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ze is vast, nadat ze aan de pil gezeten had, hem vergeten door te slikken
En voor zijn werk knuppelt hij mensen dus hij is een stoere Viking.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mirre is het geile ding van Viking ( Noorsbloed ) (NB) )
Hij heeft haar bezwangeritust met Viking zaad terwijl ze aan de pil zat!
Waarom zou hij te slim zijn ?quote:
Geregistreerd 29-09-2008quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou echt nieuw ook weer niet hoor.
[..]
Maar hier wel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |