quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
9 g NaCl / (22,99+35,45) g.mol-1 = 1,54 x 10-1 mol NaCl
Zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me nu kankerstom.
Haha, dat ben je toch ook!11!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet niet, het verhaal is wel duidelijk enzo, maar de manier waarop het gefilmt is enzo vind ik een beetje vaagquote:
Niks vaags aan hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:28 schreef Silentalarm het volgende:
![]()
[..]
Weet niet, het verhaal is wel duidelijk enzo, maar de manier waarop het gefilmt is enzo vind ik een beetje vaagIk weet niet waar het aan ligt. Ik denk dat ik afgelopen weekend te weinig bier gedronken heb en dat ik daardoor alles een beetje vaag zie ofzo
Oh wat stom...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo?
Mag ik met je trouwen? Altijd al een slimbo als partner willen hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat stom...
Vergeten door 9 te delen![]()
Anyway:![]()
![]()
![]()
En als ik dit wil weten in grammen, dat is toch hetzelfde?
Grammen = mol?
Iig bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je zoekt de molecuul massa op van Na, en je zoekt de molecuul massa op van Cl. Deze tel je bij elkaar op. Dat doe je keer het getal van navagadro ofzo( weet niet precies hoeveel dat is maar daar gaat het ff niet om) Dan heb je de molecuul massa in grammen. Maar eigenlijk kan je dat wel weglaten want dat maakt het juist moeilijk. maar in iedergeval, dr staat in je boek vast de molecuulmassa. Dan doe je net of dat grammen zijn, en dan kijk doe je molecuul massa Na+Cl gedeeld door 9. En dan heb je het antwoord.
En volgens mij is dit bar onduidelijk uitgelegd
Heuh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan eigenlijk ook nog correct afronden: 2 x 10-1 mol NaCl dus.
Maar zou ze het nu snappen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwen? Altijd al een slimbo als partner willen hebben.
Dat topic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Daar faal ik altijd in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
quote:
Nee, dit is basis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Ze heeft gelijk hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basis voor Einsteinkunde?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!1!11!
0 topics op naam. 14.gif
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toequote:
Niet zonder een harkpopetje te tekenen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Basis voor Einsteinkunde?![]()
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Dit is nog de simpelste scheikundesom die er is hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Basis voor Einsteinkunde?![]()
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |