Dat topic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
9 g NaCl / (22,99+35,45) g.mol-1 = 1,54 x 10-1 mol NaCl
Zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Daar faal ik altijd in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
moet dat nou, dat moeilijke gedoe rond deze tijd, die ene kerel laatst ook al met z'n topic over mensen die niet in procenten kunnen rekenen
quote:
Nee, dit is basis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, is dat godverdomme relevant voor een beroep?
Ze heeft gelijk hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basis voor Einsteinkunde?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!1!11!
0 topics op naam. 14.gif
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toequote:
Niet zonder een harkpopetje te tekenen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Basis voor Einsteinkunde?![]()
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Dit is nog de simpelste scheikundesom die er is hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Basis voor Einsteinkunde?![]()
Als ik zo'n som voor me kreeg op een tentamen, was ik naar buiten gelopen, peuk opgestoken en nooit meer teruggekomen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk als het lijkt... maar wtf... af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |