quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Delenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Gupje het volgende:
Ik ga ff biertje klappen tot uur of half 11
Tot danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga zo naar mijn werk.
Ben rond 11 uur terug![]()
Big Fish -> Bond.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Agiath het volgende:
Octopussy op veronica
De vetste bondfilm van moore.
Met die zaagjojo, wat een ownage
Omg wat slecht geacteerd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Agiath het volgende:
Octopussy op veronica
De vetste bondfilm van moore.
Met die zaagjojo, wat een ownage
quote:
De lekkerste leukste uiteraard.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Wat te doen als je 2 vrouwen tegelijk leuk vind, en die jou ook wel een beetje leuk vinden...
(neej ik ga ze niet alllebei hosselen)
open een topic in R&P of post hier picsquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Wat te doen als je 2 vrouwen tegelijk leuk vind, en die jou ook wel een beetje leuk vinden...
maar ze zijn allebei even leuk en lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De lekkerste leukste uiteraard.
Alhoewel ik voor een trio zou gaan.
De lekkerste kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Trio dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze zijn allebei even leuk en lekker
de lekkerstequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
Dan kan je ook geen 'verkeerde' kiezen. Dus... wat is het probleem?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze zijn allebei even leuk en lekker
Wilt u een 2nd opinion?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet de trouwste? dan kan je die andere altijd nog als 2e optie houden?
Nee, juist niet. Eerst de lekkerste, als je die hebt gehad de trouwste.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
niet de trouwste? dan kan je die andere altijd nog als 2e optie houden?
neequote:
Dat noemen ze een one night stand net josselaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neemaar als de 1e afgewerkt is, dat je dan nog naar de 2e gaat omdat die je ook nog lief vind?
aah okequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat noemen ze een one night stand net josselaar.
afcajos, en hosselaar, inderdaad. ik snap 'mquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel met Josselaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |