abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63135684
Afijn, je kent het wel. TS woont nog thuis ( ) en pa eet dus niet mee. Wat doe je dan met eten?
Even twijfelen, maar al gauw kom je tot je besluit dat je een pizza besteld
Dat gaat er wel in!

Dus zoals gewoonlijk, surf ik weer naar de website van newyork pizza om te kijken welke traktatie me deze keer staat te verwachten.
Op de hoofdpagina staat direct: "Bestel hier: Döner pizza" Dat gaat er wel in denkt TS
Dus ik bel de lokale new york pizza vestiging en krijg de beste man aan de lijn. Ik bestel mij Döner pizza na aan te geven dat ik graag een dunne bodem wil en knoflooksaus.
De beste man zegt mij toe dat het over 30minuten er is. Dat is snel dacht ik! En ja hoor, na +- 30min. staat de bezorger in kwestie voor de deur. Een echte mafkees, want aan zijn kop + kleding te zien, was hij niet gewend om fatsoenlijk op straat te lopen.

Ik geef de man 1euro!! fooi en trek ongeduldig de doos open om te beginnen met smikkelen. Maar toen viel mij iets op. De sla? Tja, waar is die nou? Geen sla.
Verdomme dat gaat er natuurlijk niet in. En meteen new york pizza gebeld. Het gesprek ging ongeveer zo:

TS: Ik heb net die döner pizza van jullie gehad, maar ik mis de sla!
NY: Dat klopt, heeft de bezorger dat niet gezegd?
TS: Nee, en dan nog. Ik wil me sla, dus aan de deur had ik hem ook niet gehoeven.
NY: Onze sla is op, en die komt morgen weer!
TS: Ah oke, het is dus jammer dan voor mij?
NY: Tja, ik kan er ook niets aan doen, er is geen sla, dus ik kan je geen sla geven.
TS: Wat is dat nou? Ik wil me sla, dat hoort erbij en daar betaal ik voor!
NY: Sorry, morgen hebben we weer sla.
TS: GODVERDOMME! jullie adverteren ermee dat als het niet goed is, dat het in orde wordt gemaakt.
NY: Oh, waar staat dat dan?
TS: Op de doos, ik citeer: "This pizza better be damn good. If not? Give us a call, and we'll bring you a new one for free!"
NY: Oh, nouja, ik kan je wel een nieuwe sturen, maar ik heb nog steeds geen sla.
TS: De tering, dus ik heb gewoon pech?
NY: Tja, helaas. Ik kan er niets aan doen!
TS: Nou lekker joh, hier betaal ik niet voor. Flinke tegenvaller dit.
NY: Helaas. Tot ziens!

New york pizza: WAT EEN GRAFTERINGTENT ZIJN JULLIE ZEG!!

Ik wil mijn pizza met mijn keuze. Daar dok ik voor! Ik eisde op zijn minst een rectificatie. Daar kon ik naar fluiten, alsmede mijn pizza met sla.

Klacht:
- New york heeft mij diep teleurgesteld.
- Adverteren met slogans die je niet waar kan maken (ik wil die pizza, en geen ander. En zonder sla is ie niet damn good)
- Kutverkoper die mij aftroggeld en mij niet tegemoet komt.

Samenvatting:
New york pizza komt beloftes niet na en geeft nieteens een rectificatie!

Ik ga een klachtenbrief schrijven
pi_63135756
Een 2e pizza weigeren ? Omdat er geen sla op zat?

Ik zou die tweede gewoon aangenomen hebben Al is het om hem o pde grond te gooien voor de bezorger.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:38:06 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63135764
ben je dom? hij was bereid een nieuwe te sturen. Met je sla

rotkonijn
pi_63135791
Lezen pauper! helemaal niet.

Ik wil met sla, wat moet ik met 2 pizza's. Ik wil 1 complete ipv 2 halve!
pi_63135818
en dan er op te stampen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_63135838
New York pizza is ook crap, bestel gewoon bij een lokale pizzaboer in plaats van bij die franchise bagger.
pi_63135844
Konijen eten sla idd. !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_63135857
quote:
TS: Nou lekker joh, hier betaal ik niet voor. Flinke tegenvaller dit.
maar je deed het toch want je had al betaald bwhehe ts pwnd wie eine pizza bakker
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_63135873
Je hebt waarschijnlijk ook 20 euro of zo betaald voor die pizza terwijl dezelfde pizza, bij een andere zaak beter/lekkerder is voor 7 euro.

New York pizza
pi_63135884
Hee sufkut. Zij kunnen als de sla op is, geen nieuwe sla voor je toveren. En ze waren bereid je een tweede gratis pizza te geven. Dus wat zeur je?
pi_63135912
hallo.. 2 pizza's en dan nee zeggen..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_63135918
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:41 schreef SuperAttie het volgende:
Je hebt waarschijnlijk ook 20 euro of zo betaald voor die pizza terwijl dezelfde pizza, bij een andere zaak beter/lekkerder is voor 7 euro.

New York pizza
Dat is weer een ander verhaal, maar je hebt wel gelijk .
pi_63135920
En wtf bedoel je overigens met sla? Wil je sla op je Pizza doen? Op een pizza doner hoort geeneens sla.
pi_63135923
Wie besteld er dan ook een pizza met sla ( )? Ik maak toch ook geen boerenkool met stukjes schnitzel... mafkees...

Het is al erg genoeg om een traditioneel Italiaans recept waar vele oorlogen om zijn gevoerd te verkrachten met döner...
pi_63135931
Neem dan godverdomme die tweede gratis pizza aan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_63135932
Ik had gezegd:
quote:
Prima, doe maar die tweede pizza, maar bezorg 'm maar morgen rond 18 uur. Dan heb je weer sla
Primadeluxe lijkt me.
pi_63135934
Betaalde 8 euro!

En jij bent een sufkut tristessa. Want als jij een liter melk haalt bij de AH, en je komt thuis en het blijft water te zijn. En ze bieden je nog een liter water aan, dat mag ik niet zeuren?
Denk eens na joh. Je wilt melk, geen water. En dus ook geen 2 liter water! Maar melk!

@detulp: Die is om te onthouden. Dat had ik idd moeten doen! Nu is het kwaad echter al geschied. En dat kon toch niet
pi_63135953
Geheid dat er een fluimachtige goedje tussen de donner op je 2e pizza zou zitten
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:45:20 #19
131603 Afwazig
Serious business
pi_63135963
Boor jij jezelf even een gratis 2e pizza door de neus .
pi_63136018
Een tweede pizza waar ze iets mee gedaan hebben dat je niet wilt weten denk ik :|

Een turkse pizza heeft ook sla. Want daar is het een slap aftreksel van. Zeker nog nooit op dat je zulke lompe vragen stelt?
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:48:29 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63136064
moron
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_63136164
Ts is kkdom
pi_63136171
Pizza doner

Je haalt pizza of bestelt doner Faler
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63136234
New York Pizza.
Sla.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:55:46 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63136248
dan had ik meteen een pizza die normaal niet met sla wordt gegeten genomen. zeg maar die andere 2 miljard varianten. 'turkse pizza' van de 'nyamerican' had ik in de koelkast gelegd en de volgende dag weer opgewarmd met sla. konijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')