Afijn, je kent het wel. TS woont nog thuis (

) en pa eet dus niet mee. Wat doe je dan met eten?
Even twijfelen, maar al gauw kom je tot je besluit dat je een pizza besteld
Dat gaat er wel in!
Dus zoals gewoonlijk, surf ik weer naar de website van newyork pizza om te kijken welke traktatie me deze keer staat te verwachten.
Op de hoofdpagina staat direct: "Bestel hier: Döner pizza" Dat gaat er wel in denkt TS
Dus ik bel de lokale new york pizza vestiging en krijg de beste man aan de lijn. Ik bestel mij Döner pizza na aan te geven dat ik graag een dunne bodem wil en knoflooksaus.
De beste man zegt mij toe dat het over 30minuten er is. Dat is snel dacht ik! En ja hoor, na +- 30min. staat de bezorger in kwestie voor de deur. Een echte mafkees, want aan zijn kop + kleding te zien, was hij niet gewend om fatsoenlijk op straat te lopen.
Ik geef de man 1euro!! fooi en trek ongeduldig de doos open om te beginnen met smikkelen. Maar toen viel mij iets op. De sla? Tja, waar is die nou? Geen sla.
Verdomme

dat gaat er natuurlijk niet in. En meteen new york pizza gebeld. Het gesprek ging ongeveer zo:
TS: Ik heb net die döner pizza van jullie gehad, maar ik mis de sla!
NY: Dat klopt, heeft de bezorger dat niet gezegd?
TS: Nee, en dan nog. Ik wil me sla, dus aan de deur had ik hem ook niet gehoeven.
NY: Onze sla is op, en die komt morgen weer!
TS: Ah oke, het is dus jammer dan voor mij?
NY: Tja, ik kan er ook niets aan doen, er is geen sla, dus ik kan je geen sla geven.
TS: Wat is dat nou? Ik wil me sla, dat hoort erbij en daar betaal ik voor!
NY: Sorry, morgen hebben we weer sla.
TS: GODVERDOMME! jullie adverteren ermee dat als het niet goed is, dat het in orde wordt gemaakt.
NY: Oh, waar staat dat dan?
TS: Op de doos, ik citeer: "This pizza better be damn good. If not? Give us a call, and we'll bring you a new one for free!"
NY: Oh, nouja, ik kan je wel een nieuwe sturen, maar ik heb nog steeds geen sla.
TS: De tering, dus ik heb gewoon pech?
NY: Tja, helaas. Ik kan er niets aan doen!
TS: Nou lekker joh, hier betaal ik niet voor. Flinke tegenvaller dit.
NY: Helaas. Tot ziens!
New york pizza: WAT EEN GRAFTERINGTENT ZIJN JULLIE ZEG!!
Ik wil mijn pizza met mijn keuze. Daar dok ik voor! Ik eisde op zijn minst een rectificatie. Daar kon ik naar fluiten, alsmede mijn pizza met sla.
Klacht:
- New york heeft mij diep teleurgesteld.
- Adverteren met slogans die je niet waar kan maken (ik wil die pizza, en geen ander. En zonder sla is ie niet damn good)
- Kutverkoper die mij aftroggeld en mij niet tegemoet komt.
Samenvatting:
New york pizza komt beloftes niet na en geeft nieteens een rectificatie!
Ik ga een klachtenbrief schrijven