Nee hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
Alsof er ranzige videos op youtube staan.
Ik klik nog steeds niet hoorquote:
hihiquote:
Dat is niet KSC waardigquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
Ik had eigenlijk de TT: Fok, Bier en hobbelen maar!!
In gedachten
Ik zie You-tube staan....dan klik ik vaak bij voorbaat nietquote:
hey johquote:
Vraag het dan ook hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:11 schreef Frutsel het volgende:
kutpauper in DIG
Als ik naar A vraag, kom dan niet met B of C aanzetten
fok, koffie en hobbelen maarquote:
levendige fantasie: MPG, Muck, rug laptop....bier en doggystylequote:
Ik snap umquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
levendige fantasie: MPG, Muck, rug laptop....bier en doggystyle
MPg neemt zijn laptop doggystyle terwijl muck aan het bier zit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
levendige fantasie: MPG, Muck, rug laptop....bier en doggystyle
Nee, want MPG is al zonder de KSC aan het hobbelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik snap um![]()
dan issie heul wel KSC waardig
Laten ze dan niet zon kutmelding geven en je daar een andere tekst voor gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
Oh Fruts, het kan zijn dat ze de pagina gerestyled hebben op zo'n manier dat IE6 niet meer lekker loopt.
nee....Muck die MPG doggystyle neemt terwijl zijn laptop aan het bier zitquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPg neemt zijn laptop doggystyle terwijl muck aan het bier zit?
ik moet lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....Muck die MPG doggystyle neemt terwijl zijn laptop aan het bier zit
Nee, ik ben alweer afgewezen. Duh.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten ze dan niet zon kutmelding geven en je daar een andere tekst voor geven
Wel de eerst nuttige opmerking die ik op mijn vraag zieThx
DIG modje nix voor jou?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPg neemt zijn laptop doggystyle terwijl muck aan het bier zit?
dat is ie zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik snap um![]()
dan issie heul wel KSC waardig
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....Muck die MPG doggystyle neemt terwijl zijn laptop aan het bier zit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Hopelijk neemt Muck MPG niet doggystyle MET de laptop met behulp van bier ?
Milowquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:16 schreef Frutsel het volgende:
hmm..dan komt die nieuwe plaat van Milow wel in de richting van Muck/MPG enzo![]()
"I want u right in front of me" (doggy)
"Ayo Technology" (laptop)
"She wants it, she wants it" (bier??? of ???)
"u sit down on top of me... " (weer die laptop?)
Ieuwlquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Hopelijk neemt Muck MPG niet doggystyle MET de laptop met behulp van bier ?
MPG ....leeft je laptop nog..... En leeft muck nogquote:
Ik mag aannemen dat ze nu wel mensen hebben en ik heb geen mail, dus 1+1 = 2.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben je nu al afgewezen?Ik heb er nog niets over gelezen en heb zelfs nog wat promotie gedaan
Beiden leven nogquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG ....leeft je laptop nog..... En leeft muck nog![]()
mooiquote:
Nee...tis nog niet bekendquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze nu wel mensen hebben en ik heb geen mail, dus 1+1 = 2.
over welke poesquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
auwik struikelde over poes en toen vloog de thee uit mijn hand over mij heen en ik had hem net gezet dus heeeeeeet
Hopelijk de harige.quote:
Niet bekend betekent niet dat er niets al besloten isquote:
die kale poezen zijn lelijk jahquote:
die ene harige die miauw zei en daarna doodleuk de thee van de grond ging likkenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
die ene harige die miauw zei en daarna doodleuk de thee van de grond ging likken
Dat maakt wel een duidelijk onderscheidquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
die ene harige die miauw zei en daarna doodleuk de thee van de grond ging likken
precies..... die andere soort poes kan ook thee van de grond likkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat maakt wel een duidelijk onderscheid.
Mwoa, ik heb daar meer mee dan met harigequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
die kale poezen zijn lelijk jah
Euw. Vleesboom ftl.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
precies..... die andere soort poes kan ook thee van de grond likken
Hardlopen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef MPG het volgende:
Waar is JortK als je hem, of nouja, zijn sig, nodig hebt?
die zijn lekker zacht en die kun je lekker aaien en knuffelen...die kale dingen zijn een stel lelijke beestenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb daar meer mee dan met harige
Mopsie. Maar ik noem dr eigenlijk altijd gewoon Poesquote:
Oh, je bedoelt die beestenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
die zijn lekker zacht en die kun je lekker aaien en knuffelen...die kale dingen zijn een stel lelijke beesten
Zeg dat gewoon dat je niet van poezen houdt maar meer van de slangen bentquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef Pheno het volgende:
*probeert mental image weg te vagen
Hardlopers zijn doodlopersquote:
Poesquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Mopsie. Maar ik noem dr eigenlijk altijd gewoon Poes
Nee, ik geloof dat mijn vrouw daar weer meer mee heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeg dat gewoon dat je niet van poezen houdt maar meer van de slangen bent
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeg dat gewoon dat je niet van poezen houdt maar meer van de slangen bent
poezen en slangenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat mijn vrouw daar weer meer mee heeft.
wat? wat? mis ik ietsquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
Oh een mod, we moeten weer netjes doen.
Ja ik vind Mopsie gewoon een stomme naam hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Poesheel erg cliche...maar wel lief
mopsie ook
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik vind Mopsie gewoon een stomme naam hahaDus dan maar poes (of "ga eens weg", "kijk uit", "niet weer!" )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind mopsie wel iets hebben....die van mijn zus heten Noah en Nikita
en die waar mijn zus ooit op heeft gepast heten Lilo en stitch
![]()
poezenhonden
dieren
Ik ben het eens met de poezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen jammer van de allergenen.
kutquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
Oh een mod, we moeten weer netjes doen.
Nee, juist die mag je nu niet postenquote:
mjah stomme allergenenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de poezen....
Ach, achter een linkje of spoiler (ja spoiler, mods hebben vast allemaal baggerlayoutquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, juist die mag je nu niet posten
Had de NS geen 1116quote:
Heyquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo Cali![]()
.
Hoe is't met de huisgenote?
Die moet eens gewassen worden.quote:
allergenenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de poezen....
mangoquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
mangoben even mango snijden voor morgen vroeg
![]()
ik zou nie eens weten wat voor layout ik gebruikquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, achter een linkje of spoiler (ja spoiler, mods hebben vast allemaal baggerlayout) is vast geen probleem
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou nie eens weten wat voor layout ik gebruik
als het maar werkt
Maar, heeft ze de afwas ook gedaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe het met de huisgenote gaat
met mij gaat alles primalaat ik het daar op houden
OP aangepast, pak jij de wiki even?quote:
Allang gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
OP aangepast, pak jij de wiki even?
Kijk maar eens goed naar de fotoquote:
Braaf, dubbel werk is zo zonde.quote:
Er staat 1115 onderquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Allang gedaan
[..]
Kijk maar eens goed naar de foto.
quote:
jahquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar, heeft ze de afwas ook gedaan?
Handig toch... morgen komt ze thuis en mag ze van jou de badkamertegels poetsen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
jahze zei echt zo van: 'oke..'
en deed het toen....als iets me het meeste irriteert is het d'r meningloosheid welde rest van de irritaties komen allemaal daarachter
Kijk op die neus, naabquote:
Ik heb het ook niet over de 1116 op de neus, maar op de 1115 in het bijschrift... de maker van die foto heeft die loc gewoon ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk op die neus, naab
"een 1115"![]()
Je weet toch zelf wel beter hoop ik he?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig toch... morgen komt ze thuis en mag ze van jou de badkamertegels poetsen!
Simpel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
geen slecht plan
ze zou het nog doen ook
als ik er een goede beredenering bij gaf
ze zou het nog doen ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel!Jij hebt al zó vaak voor haar gekookt, en die badkamer moet toch écht gedaan worden... dus nu is zij aan de beurt om eens wat nuttigs te doen!
Details, details.quote:
quote:
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.quote:
Niet eens een paar dagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.
quote:
arme arme MPGquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens een paar dagen.
Eén avond.
[..]![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat moet als een eeuwigheid hebben gevoeld!
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
slapenben moe zeg! morgen weer vroeg vroeg op
Welterustenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
slapenben moe zeg! morgen weer vroeg vroeg op
Doe jij trouwens tegenwoordig standaard het licht uit?quote:
Nee hoor, ik laat het licht gewoon aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe jij trouwens tegenwoordig standaard het licht uit?
Mogguhquote:Op woensdag 12 november 2008 06:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!
Iemand wat drinken?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook dus... nou ja, lekker veel voor iedereen dus!quote:Op woensdag 12 november 2008 06:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
Ik had net gezet, dank je
oi, doe je duim eens omhoog!quote:
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
Iedereen werkt thuis, ik ga vanmiddag maar naar huis.
Maar eerst even met mijn manager overleggen, die vindt dat ik teveel vrije dagen heb (volgend jaar kan ik 15 weken opnemen).
Maar ik wil ze niet verkopen, over dat geld moet ik ook weer belasting betalen, dus dat is gewoon puur naaiwerk. Het is iets van 5% van mijn brutoloon per maand wat 2 weken oplevert, maar ja, dan gaat er nog 42% belasting van af. Dan houd je niet veel over
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Ik had bij mn vorige werkgever ook nog 2 maanden tegoed, maar dus toch laten uitbetalen. Zit niet veel anders op als je uit dienst gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 07:39 schreef Pheno het volgende:
http://www02.planet-73.kp(...)tid=904487/sc=5e27c1
Ja dus. Daarom mag ik ze gewoon meenemen, alleen dit jaar doen ze er moeilijk over.
quote:
Zo kan het dus ookquote:
Tis eens wat andersquote:
Hey schatjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.
Hee smurfquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis eens wat anders
Hoi mupke trouwens
Dat ga ik hem dus ook duidelijk maken. Dan moeten ze maar zorgen dat iemand anders mijn werk kan overnemen als ik eens vrij wil hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag niet.
quote:
Binnenbrandjequote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
quote:
Het is hier welquote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Doe mij ook wat dan!
tis hier verdorie maar 18 graden en bewolkt
Hier pruttelt het koffieapparaat lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
Heerlijk. Hier is het niet echt zonnig, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik zit met mn gezicht in de zon..
Krijg het er warm van
uitdelenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier pruttelt het koffieapparaat lekker
Inderdaad. De koffie hier is nooit zo lekker als echte gepruttelde koffie. <3.quote:
MMquote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt de ksc binnen zwaait naar iedereen bespringt fruts en geeft m een dikke knuffel en rent weer weg
Daarom zet ik bijna altijd zelf wel koffie als ik thuis ben; 't is zoveel lekkerder <3quote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. De koffie hier is nooit zo lekker als echte gepruttelde koffie. <3.
Eens!quote:
Hoi M-Mquote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt de ksc binnen zwaait naar iedereen bespringt fruts en geeft m een dikke knuffel en rent weer weg
Ik doe beiden.. werken EN fokkenquote:
Dat zou ik nooooooooooooooit doenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe beiden.. werken EN fokken
Hey Klonk
de onschuld is van je gezicht te lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik nooooooooooooooit doen.
Jij werkt thuisquote:
Ik werk ook niet onder FOK!tijd trouwensquote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de onschuld is van je gezicht te lezen
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Cali![]()
.
[..]
Ik heb mijn suggestie daar geplaatst voor je!
Wat let je, je werkt toch nietquote:
quote:Top 100 van dinsdag 11 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 120 Fha
16. 116 Frutsel
23. 099 Pheno
24. 095 Californium
32. 086 Dr_Flash
61. 057 boem-dikkie
71. 053 Bengeltje
75. 052 OA
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe beiden.. werken EN fokken
Dat zei je al in dat andere topic. Succesquote:
Gaat helaas nietquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Lady![]()
![]()
Dan ga je toch? Ik ben ook net thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg jijquote:
Heb net 4 klappers terug gezet die ik helemaal opnieuw heb moeten indelen enzo
perfect werkje om bij te fokken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Soms kom je er niet onderuitquote:
Dat zeg ik jaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
zeg jij
Heb net 4 klappers terug gezet die ik helemaal opnieuw heb moeten indelen enzo
perfect werkje om bij te fokken
Wat wil je daar doen dan?quote:
ligt eraan welk huis het isquote:Op woensdag 12 november 2008 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat wil je daar doen dan?
Ik sta er niet in niet inquote:
en TETTEN!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Productiviteit ftw!
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gaat helaas nietJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga dat toch doen
stupidity has become as common as common sense was before
dan ben ik niet op tijd voor het etenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
En dan ga dat toch doen
Precies. Alles is een keuze. Vrij nemen en weg wezen als je echt wilt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
En dan ga dat toch doen
Spammen dusquote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja![]()
Ik verveel me te pletter, het is rustig zo met de bevindingen, dus ik ben maar wat voor mezelf gaan brouwen. Dat ipv te gaan fokken op fullphenostyle....
En DANSEN!quote:
dan moet diegene waar ik naar toe wil ook vrij hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Alles is een keuze. Vrij nemen en weg wezen als je echt wilt.
Eten doe je toch welquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ben ik niet op tijd voor het eten
Wat wil je doen in mijn huis?quote:
Neequote:
Even opbellen en regelenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet diegene waar ik naar toe wil ook vrij hebben
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voorquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voor
Allemaal, toe maar.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voor
Oeh. Nice.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
dat is pas vanavond, lekkere ommelet bij nasi
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal, toe maar.
Volgens mij zijn er andere spammers in de KSC die toch in die fapcijfers van Piles staan die bijna een topic in hun eentje gevuld hebben. Dat noem ik pas spammen
Ik word er ook moe van hoor. Ze blijven het maar roepen dat ik spam, terwijl ik gewoon antwoord geef op een post. Zeg dan gewoon dat ik op moet rotten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamdiscussie hier elke keer weer
Kun je daar geen stagiair voor nemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Dat is nou het voordeel van een laptop met wifi. Al staat het wat raar als je tijdens het kopieeren daar staat te typen naast het apparaatquote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Die heeft vandaag cursusquote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je daar geen stagiair voor nemen?
spamspamspamquote:Op woensdag 12 november 2008 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamdiscussie hier elke keer weer
class="spoiler"> +1 voorspelbaarquote:
Edit, wow, de spoilertag doet het hier echt niet meerquote:
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb jij een enorme lap subtext?
Is dit wat ze evolutionair programmeren noemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkt danny bij prorail of zo?
Vooruitgang in het aantal vingerverfvlekken op de serverkast bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.
Is je dak al gemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afquote:
Dan heeft mn schoonmoeder dus toch succes geboekt met haar metaal detectortjequote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Klonk het volgende:
LL snel naar huis, pak je schop en ga graven
Keltische goudschat in Maastricht gevonden
Oh dus het schiet wel lekker op nu?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afDe voorkant zijn ze nog een dag of 6 aan kwijt denk ik. En voor het verplaatsen van de afzuiging is een ander bedrijf gekomen
Moet even vermelden dat "torens" een beetje een overstatement is voor een vleugeltje met 3 verdiepingen![]()
Rond middernacht kan je ook friet eten hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Sinterklaasbanner hier!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Kut singles banner![]()
Kan nog altijd niet kiezen uit vier van de vijf
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rond middernacht kan je ook friet eten hoor
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
godver.. site doet het niet
Kan ik 10 verdiepingen om laag om te kijken wat we te eten krijgen
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurantquote:Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..
Je staat in mn lijstjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus het schiet wel lekker op nu?
Ga gewoon zitten dan. "Wat ik wil? Geen idee. Breng maar wat. Ik lust alles."quote:Op woensdag 12 november 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |