Hey schatjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.
Hee smurfquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis eens wat anders
Hoi mupke trouwens
Dat ga ik hem dus ook duidelijk maken. Dan moeten ze maar zorgen dat iemand anders mijn werk kan overnemen als ik eens vrij wil hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag niet.
quote:
Binnenbrandjequote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
quote:
Het is hier welquote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Doe mij ook wat dan!
tis hier verdorie maar 18 graden en bewolkt
Hier pruttelt het koffieapparaat lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
Heerlijk. Hier is het niet echt zonnig, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik zit met mn gezicht in de zon..
Krijg het er warm van
uitdelenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier pruttelt het koffieapparaat lekker
Inderdaad. De koffie hier is nooit zo lekker als echte gepruttelde koffie. <3.quote:
MMquote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt de ksc binnen zwaait naar iedereen bespringt fruts en geeft m een dikke knuffel en rent weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |